• The Avalon Tradition
    Genre: Middeleeuwen, fantasy
    Posts: Gemiddeld 300 woorden
    Als je dit niet redt, maar het wel wilt leren
    of proberen kan dat ook natuurlijk

    Taal: Nederlands

    Er zijn een aantal mensen met de RPG gestopt en sommige zelfs zonder het te melden, waardoor we nu ineens wel weer wat nieuwe spelers kunnen gebruiken. Inspringen is geen probleem. Iedereen is bereid je te helpen met inspringen en daarbij beginnen we binnenkort met een nieuwe dag in de RPG, wat het nog makkelijker maakt.
    Rollen die vrij zijn zijn o.a. de oudste zoon v/d heer en waarschijnlijk de mannelijke uitverkorene, daarbij kan je altijd personeel v/d heer, dorpelingen etc. aanmaken en zijn er haast geen grenzen voor je personage, het is immers een fantasy RPG (;

    Het verhaal in het kort:
    Het speelt zich af in de Middeleeuwen in een fantasiewereld en er zijn twee (dit kunnen er 3/4 worden) uitverkorenen en 'meesters' die deze uitverkorenen moeten trainen. Ze leren vechten, bespioneren etc. Het speelt zich af in Dahngard en dat is waar de 'vast verhaallijn' ophoudt. Je hoeft je verder nergens aan te houden en daarom is iedereen erg vrij in zijn of haar personages, bijna alles is toegestaan om zoveel mogelijk drama en spanning te creëren. Spionnen aan het hof, verboden liefdes tussen dorpelingen en mensen aan het hof etc. etc..

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 18:57 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Is het niet oudste zoon van de heer in plaats van oudste heer? (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Haha wauw, ja dankje. Beetje chaotisch in mijn hoofd door school ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik kom nooit aan 15 regels, sorry


    You can't not look cool with a crossbow.

    Acnologia schreef:
    ik kom nooit aan 15 regels, sorry


    "Als je dit niet redt, maar het wel wilt leren of proberen kan dat ook natuurlijk" (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lijkt me erg leuk om mee te doen, maar ik heb het vrij druk met school dus ik denk niet dat dat hem gaat worden. :(

    Ik ga deze nog eventjes bij mijn topics zetten om erover na te denken :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    crywithout schreef:
    Lijkt me erg leuk om mee te doen, maar ik heb het vrij druk met school dus ik denk niet dat dat hem gaat worden. :(


    School is een hobby-killer. Really. Jammer, maar niks aan te doen!

    En @Irvine, dat is goed (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben echt benieuwd wie er allemaal mee wil doen ^^
    Het is echt een goede RPG en het zou jammer zijn als het dood zou lopen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Goldenwing gaat joinen (: Hehe, met een hotte bakker!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb het echt te druk. Ik moet deze week zo'n twintig uur werken en ik heb daarnaast ook nog school. Ik vind het zelfs zonder vrije tijd nog moeilijk om het hoofd boven water te houden.


    26 - 02 - '16

    Maven schreef:
    Ik heb het echt te druk. Ik moet deze week zo'n twintig uur werken en ik heb daarnaast ook nog school. Ik vind het zelfs zonder vrije tijd nog moeilijk om het hoofd boven water te houden.


    AH damn, dat is echt vervelend! Succes!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ja ik wil wel joinen ^^
    umm kan ik een populair dorpeling ofzo zijn (meisje)
    :P

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    AH damn, dat is echt vervelend! Succes!


    Dankje


    26 - 02 - '16

    walkingfar schreef:
    ja ik wil wel joinen ^^
    umm kan ik een populair dorpeling ofzo zijn (meisje)
    :P


    Sure. Regels voor posts zijn wel ABN en dus ongeveer 300 woorden hè (: Er zijn wel eens mensen die joinen en dan elke keer zo'n 100 woorden schrijven en niet hun best doen er meer te schrijven oid. Als je wilt aanmaken moet je wel naar het RPG topic.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Irvine schreef:
    Ik ga deze nog eventjes bij mijn topics zetten om erover na te denken :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.