• The Avalon Tradition
    Genre: Middeleeuwen, fantasy
    Posts: Gemiddeld 300 woorden
    Als je dit niet redt, maar het wel wilt leren
    of proberen kan dat ook natuurlijk

    Taal: Nederlands

    Er zijn een aantal mensen met de RPG gestopt en sommige zelfs zonder het te melden, waardoor we nu ineens wel weer wat nieuwe spelers kunnen gebruiken. Inspringen is geen probleem. Iedereen is bereid je te helpen met inspringen en daarbij beginnen we binnenkort met een nieuwe dag in de RPG, wat het nog makkelijker maakt.
    Rollen die vrij zijn zijn o.a. de oudste zoon v/d heer en waarschijnlijk de mannelijke uitverkorene, daarbij kan je altijd personeel v/d heer, dorpelingen etc. aanmaken en zijn er haast geen grenzen voor je personage, het is immers een fantasy RPG (;

    Het verhaal in het kort:
    Het speelt zich af in de Middeleeuwen in een fantasiewereld en er zijn twee (dit kunnen er 3/4 worden) uitverkorenen en 'meesters' die deze uitverkorenen moeten trainen. Ze leren vechten, bespioneren etc. Het speelt zich af in Dahngard en dat is waar de 'vast verhaallijn' ophoudt. Je hoeft je verder nergens aan te houden en daarom is iedereen erg vrij in zijn of haar personages, bijna alles is toegestaan om zoveel mogelijk drama en spanning te creëren. Spionnen aan het hof, verboden liefdes tussen dorpelingen en mensen aan het hof etc. etc..

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 18:57 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Iemand mag ook wel een "jeugdvriend" van Kathryn spelen? :Y).
    Dit was er gebeurd:

    "In mijn eerste levensjaren ging ik stiekem naar buiten, ik was een buitenmens en hield dan ook werkelijk niet om telkens maar binnen te zitten. Ik deed me wel voor als een ander meisje, zodat ze wellicht niet wisten wie ik was, iets wat toch snel uitkwam. Er was een jongen, niet veel ouder dan ik toentertijd, rond de vijf á zes jaar, waar ik steeds vaker mee buiten ging spelen. Dan deed ik al vieze kledij aan ofwel iets wat vuil mocht worden, waarna ik me omkleedde in een nette jurk. Ik herinner me nog altijd het moment dat, op mijn negende verjaardag, ik samen met mijn moeder door het dorp liep om linten en stof voor een andere jurk te kiezen. De jongen kwam ons tegemoet en ik moest van het vrouwmens net doen alsof ik hem niet kende, samen met nog wat gemene woorden. Hij droop af en wilde nooit meer iets met mij te maken hebben. Ik vraag me af wat er nu van hem geworden was? Tot nog toe voel ik me zo schuldig, ze had al die tijd geweten waar ik in de tussentijd was…"

    [ bericht aangepast op 17 okt 2013 - 22:04 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dit topic geldt nog steeds, we hebben wat actieve mensen nodig (:

    En mijn personage Eleanor heeft nog altijd een broer nodig, aangezien die is gestopt met de RPG :<
    (Ben ook bereid geschiedenis/namen gedeeltelijk aan te passen)


    Rol: Dorpeling, zusje Neal Collins
    Volledige naam: Eleanor Collins
    Geslacht: Vrouwelijke
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk: Eleanor heeft bruine, fijne haren die altijd perfect lijken te zitten, meestal opgestoken op een manier die veel tijd kost. Haar haren komen tot net over haar schouder en zijn vrijwel helemaal steil. Ook haar ogen hebben een donkerbruine kleur, wat in contrast staat met haar bleke huid. Voor de rest is Eleanor over het algemeen er fijntjes gebouwd. Ze is iets kleiner dan de gemiddelde vrouw en heeft een slank lichaam. Hierdoor heeft ze weinig vrouwelijke rondingen, toch ziet ze er door haar kleding en verzorging altijd op en top vrouwelijk uit.
    Innerlijk: Eleanor is iemand die anderen boven zichzelf plaatst. Het zit in haar aard anderen te helpen en meestal kan ze de drang met geen moeite weerstaan. Ze kan zich dan ook ontzettend hechten aan iemand, maar door haar verlegenheid gebeurt dit niet van de één op de andere dag. Ze is namelijk nogal introvert en staat niet graag op de voorgrond, zomaar op iemand afstappen zal ze dan ook niet snel doen.
    Eleanor is dan niet iemand met veel lef of een gezonde portie zelfvertrouwen, ze put wel kracht uit het feit dat haar acties anderen goed zullen doen. Hierdoor kan ze toch overkomen als een zeer sterke vrouw, vooral wanneer op een missie. Toch heeft ze een klein hartje en ze heeft dan ook behoefte aan mensen die haar dierbaar zijn, zodat ze iemand heeft die ze kan vertrouwen en op wie ze altijd kan rekenen. Eleanor is namelijk wel iemand, die ondanks dat ze anderen wilt helpen, onbewust altijd vraagt en verlangt naar mensen die háár juist helpen en beschermen.
    Afkomst: Dochter van de bakker
    Geschiedenis:
    Eleanor is samen met drie jongere zussen en twee oudere broers opgegroeid in Aondir, in Littlewoods. Haar oudste broer heet Neal Collins en haar andere broer heette Greg. Deze twee moesten op hun 16e bij het leger van het dorp, om het volk te beschermen tegen de regelmatige aanvallen door trollen. Dit maakte Eleanor de oudste in het gezin en zij voelde zich dan ook verantwoordelijk voor haar zusjes. Ze stelde zich op als een soort tweede moeder en hielp zoveel als mogelijk. Toen ze slechts 16 jaar was vertrokken Neal en Greg van de één op de andere dag, hierna ging het al gauw slechter met de bakkerij. Hierdoor werd Eleanor eerder uitgehuwelijkt, op haar 19e werd ze uitgehuwelijkt aan een rijkere man die de zaak kon redden. Eleanor mocht hem absoluut niet, maar besloot, voor het welzijn van haar ouders en zusjes, toch met hem te trouwen. Hierna ging alles snel, ze trouwde, vertrok uit huis en ging bij Charles wonen. Eleanor hield zich in en speelde de goede huisvrouw. Ze klaagde niet, maakte schoon, kookte en ga zo maar door. Na een paar maanden kwam ze er via, via achter dat Charles achter haar rug om wel meer deed dan enkel flirten met andere vrouwen. Toch bleef zij hem wél trouw, totdat ze, een paar weken na haar 21e verjaardag, te horen kreeg dat haar broer Neal uitverkorene was. Hoewel Eleanor normaal gesproken iemand is die nadenkt voordat ze iets doet of zegt, was haar beslissing verrassend snel genomen. Ze wilde haar broer zien, ze wilde er voor hem zijn. Ze was nooit iemand geweest die snel uit haar slof schoot of lang boos kon blijven en deze keuze was dan ook erg makkelijk voor haar. Charles maakte haar ongelukkig en thuis hadden ze haar niet meer nodig.
    Op een nacht stal ze het geld van Charles en voor hulp ging ze naar Neal's beste vriend, Eric, die sinds Neal's vertrek het idee had gekregen dat hij nu Eleanor moest beschermen. Toen ze hem dan ook vroeg of hij voor veilig vervoer naar Dahngard kon zorgen stemde hij direct in. Zodoende is ze aangekomen in Dahngard en zoekt ze nu een verblijfplaats.
    Extra: Ze is een erg goede kokkin en is dol op dieren en kinderen.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 15:18 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn topics. Ik ga eerst even naar de apotheek. Daarna zal ik kijken of ik mee wil doen en inspiratie heb voor een leuk personage c;


    Happy Birthday my Potter!

    Is goed! (: En hierboven staan iig twee verzoeken voor personages nog als je dat leukt lijkt hè (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wil wel de broer van je personage aanmaken.(:


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    ZiallLilo schreef:
    Ik wil wel de broer van je personage aanmaken.(:


    Ké, wil je dan ook uitverkorene of niet? Want dan kijk ik even of er meer mensen zijn die uitverkorene en ook eventueel broer willen spelen (: Want als jij bijvoorbeeld niet per sé uitverkorene wil en een ander wel heel graag vind ik dat een beetje sneu ^^ Dus dan kijk ik even wie wat wil en dan kunnen we altijd nog wat afspreken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ké, wil je dan ook uitverkorene of niet? Want dan kijk ik even of er meer mensen zijn die uitverkorene en ook eventueel broer willen spelen (: Want als jij bijvoorbeeld niet per sé uitverkorene wil en een ander wel heel graag vind ik dat een beetje sneu ^^ Dus dan kijk ik even wie wat wil en dan kunnen we altijd nog wat afspreken.


    Oké. Nee, ik hoef niet per se uitverkorene te zijn.(:


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Ik ben echt een ramp in het spelen van mannen, tenzij het ontzettende creeps zijn met de meest vreemde opvattingen over wat goed in het leven is, waardoor ze gevreesde huurmoordenaars zijn en mensen op de meest gruwelijke manieren om het leven brengen, dus.... Ik wil best een vrouwelijk personage aanmaken, want de verhaallijn en alle info in de story spreken mij echt heel erg aan (eigenlijk vind ik het gewoon een briljante RPG). Ik ga nu even het speeltopic doornemen en kijken wat voor personage leuk is om aan te maken en wat flink wat drama zal creëren :p


    Happy Birthday my Potter!

    Luminis schreef:
    Ik ben echt een ramp in het spelen van mannen, tenzij het ontzettende creeps zijn met de meest vreemde opvattingen over wat goed in het leven is, waardoor ze gevreesde huurmoordenaars zijn en mensen op de meest gruwelijke manieren om het leven brengen, dus.... Ik wil best een vrouwelijk personage aanmaken, want de verhaallijn en alle info in de story spreken mij echt heel erg aan (eigenlijk vind ik het gewoon een briljante RPG). Ik ga nu even het speeltopic doornemen en kijken wat voor personage leuk is om aan te maken en wat flink wat drama zal creëren :p


    Haha, geen zorgen, ik kan ook geen mannen spelen en take your time!! (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oké, jeeeez, wat veel lange posts. Als ik het goed begrijp is alleen dat feest nog geweest en verder niks? Is er misschien al ergens een samenvatting? Want als ik alles door moet lezen, ben ik denk nog wel twee dagen bezig. Oh en er zijn dus ook een aantal personages die spoorloos verdwenen zijn, toen mensen niet meer reageerden? (Misschien kan ik daar wat mee.... Mwuhahahaha )


    Happy Birthday my Potter!

    Hm ik ga dit eventjes bij mijn topics zetten om er nog even over na te denken. Ik vind in ieder geval dat de RPG erg leuk klinkt c:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik ga even alles doorlezen en nog eventjes nadenken, maar sowieso staat die nu bij mijn topics. (;


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Anthoneh schreef:
    Hm ik ga dit eventjes bij mijn topics zetten om er nog even over na te denken. Ik vind in ieder geval dat de RPG erg leuk klinkt c:


    kindness is never a burden.

    Ik weet misschien een leuke rol, maar ik weet niet of je er vrolijk van wordt. Ik zal wat ik tot nu toe heb wel even in een pb naar je sturen c;


    Happy Birthday my Potter!

    Nou zeg, niemand durft de jeugdvriend van Kathryn te zijn. :c


    Quiet the mind, and the soul will speak.