• The Avalon Tradition
    Genre: Middeleeuwen, fantasy
    Posts: Gemiddeld 300 woorden
    Als je dit niet redt, maar het wel wilt leren
    of proberen kan dat ook natuurlijk

    Taal: Nederlands

    Er zijn een aantal mensen met de RPG gestopt en sommige zelfs zonder het te melden, waardoor we nu ineens wel weer wat nieuwe spelers kunnen gebruiken. Inspringen is geen probleem. Iedereen is bereid je te helpen met inspringen en daarbij beginnen we binnenkort met een nieuwe dag in de RPG, wat het nog makkelijker maakt.
    Rollen die vrij zijn zijn o.a. de oudste zoon v/d heer en waarschijnlijk de mannelijke uitverkorene, daarbij kan je altijd personeel v/d heer, dorpelingen etc. aanmaken en zijn er haast geen grenzen voor je personage, het is immers een fantasy RPG (;

    Het verhaal in het kort:
    Het speelt zich af in de Middeleeuwen in een fantasiewereld en er zijn twee (dit kunnen er 3/4 worden) uitverkorenen en 'meesters' die deze uitverkorenen moeten trainen. Ze leren vechten, bespioneren etc. Het speelt zich af in Dahngard en dat is waar de 'vast verhaallijn' ophoudt. Je hoeft je verder nergens aan te houden en daarom is iedereen erg vrij in zijn of haar personages, bijna alles is toegestaan om zoveel mogelijk drama en spanning te creëren. Spionnen aan het hof, verboden liefdes tussen dorpelingen en mensen aan het hof etc. etc..

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 18:57 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het RPG mag in elk geval niet doodlopen, deze is zo leuk. ;o.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ^ Ik ga erover nadenken of ik aan deze mee wil doen. Ik doe namelijk al mee aan genoeg RPG's en dan heb ik ook nog mijn eigen tekenwedstrijd en verhalen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nice idea, maar ik heb helaas niet genoeg tijd om nog een RPG erbij te nemen :)
    Maar bedankt!
    Xxxx (flower)

    Ik wil misschien wel mee doen! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Morticia schreef:
    Het RPG mag in elk geval niet doodlopen, deze is zo leuk. ;o.

    Das leuk om te horen! (:

    Malafide schreef:
    ^ Ik ga erover nadenken of ik aan deze mee wil doen. Ik doe namelijk al mee aan genoeg RPG's en dan heb ik ook nog mijn eigen tekenwedstrijd en verhalen.

    Is goed (;

    Laconiek schreef:
    Nice idea, maar ik heb helaas niet genoeg tijd om nog een RPG erbij te nemen :)
    Maar bedankt!
    Xxxx (flower)

    Geen probleem hoor.

    Dumbledore schreef:
    Ik wil misschien wel mee doen! (:

    Nice! Je weet het rollentopic te vinden, dus als je er uit bent kun je gewoon een rol aanmaken (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)
    Nice! Je weet het rollentopic te vinden, dus als je er uit bent kun je gewoon een rol aanmaken (;


    Ik ga even alles goed doorlezen, zodat ik precies weet waar het over gaat en dan maak mijn keuze. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Anders maak ik nog wel een man aan.
    Wat is momenteel het meeste nodig?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jep ik wil graag mee doen, maar welke rol is er hard nodig? Dan maak ik die. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oh ik wil wel de oudste zoon van de heer maken?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Oh ik wil wel de oudste zoon van de heer maken?

    Volgens mij nam Cashby die rol al op zich. Wellicht is het handiger om in het rollentopic te kijken?

    @Ubiquitous: Het lijkt mij beter als de users die mee willen doen in het topic worden gezet, samen met de rollen die available zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Volgens mij nam Cashby die rol al op zich. Wellicht is het handiger om in het rollentopic te kijken?

    @Ubiquitous: Het lijkt mij beter als de users die mee willen doen in het topic worden gezet, samen met de rollen die available zijn.


    Oh daar had ik ingekeken en er stond nog vrij bij, maar als die al bezet is, kies ik een andere!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil wel meedoen! Moet ik nog een bepaald lijstje invullen qua personage, of hoeft dat niet? x


    Hi. This makes no sence.

    Okay, ik heb zin om te joinen, maar waarschijnlijk kan ik pas ergens volgende week mijn rol aanmaken ;x tenzij het vanavond lukt maar dat betwijfel ik. Aan welk soort rol is behoefte?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Woooow, haha, dit had ik niet verwacht.

    Poeh, er is niet echt een verplicht iets wat we nodig hebben, meer dorpelingen zijn handig, maar sowieso rollen die wel voor wat drama kunnen zorgen of dus onderlinge relaties afspreken. (: En ja, normaal zijn sommige mensen daar zwaar op tegen, maar ik denk juist dat het dus zorgt voor extra diepte en drama in een RPG tbh.
    Oudste zoon v/d heer is bezet, mannelijke uitverkorene is vrij

    Mijn personage Eleanor was zusje van uitverkorene en zit nu dus zonder broer, als er iemand dit zou willen kan dat natuurlijk en dan kan ik desnoods ook de geschiedenis aanpassen (:

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 19:00 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Oh daar had ik ingekeken en er stond nog vrij bij, maar als die al bezet is, kies ik een andere!


    Waarschijnlijk komt mannelijke uitverkorene vrijMannelijke uitverkorene is vrij.

    blackmath schreef:
    Ik wil wel meedoen! Moet ik nog een bepaald lijstje invullen qua personage, of hoeft dat niet? x


    Jup, staat in het rollentopic. Het standaard lijstje.

    Irvine schreef:
    Okay, ik heb zin om te joinen, maar waarschijnlijk kan ik pas ergens volgende week mijn rol aanmaken ;x tenzij het vanavond lukt maar dat betwijfel ik. Aan welk soort rol is behoefte?


    Oh, dat is prima hoor, je hoeft niet te haasten. En er is vooral behoefte een rollen die dus voor wat drama zoeken. En verschillende rollen die we volgens mij niet hebben zijn dingen zoals een rijke reiziger/koopman, een bandiet, iemand die veel verstand heeft van magische wezens, een heks, een kwakzalver etc.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 18:59 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.