• The Avalon Tradition
    Genre: Middeleeuwen, fantasy
    Posts: Gemiddeld 300 woorden
    Als je dit niet redt, maar het wel wilt leren
    of proberen kan dat ook natuurlijk

    Taal: Nederlands

    Er zijn een aantal mensen met de RPG gestopt en sommige zelfs zonder het te melden, waardoor we nu ineens wel weer wat nieuwe spelers kunnen gebruiken. Inspringen is geen probleem. Iedereen is bereid je te helpen met inspringen en daarbij beginnen we binnenkort met een nieuwe dag in de RPG, wat het nog makkelijker maakt.
    Rollen die vrij zijn zijn o.a. de oudste zoon v/d heer en waarschijnlijk de mannelijke uitverkorene, daarbij kan je altijd personeel v/d heer, dorpelingen etc. aanmaken en zijn er haast geen grenzen voor je personage, het is immers een fantasy RPG (;

    Het verhaal in het kort:
    Het speelt zich af in de Middeleeuwen in een fantasiewereld en er zijn twee (dit kunnen er 3/4 worden) uitverkorenen en 'meesters' die deze uitverkorenen moeten trainen. Ze leren vechten, bespioneren etc. Het speelt zich af in Dahngard en dat is waar de 'vast verhaallijn' ophoudt. Je hoeft je verder nergens aan te houden en daarom is iedereen erg vrij in zijn of haar personages, bijna alles is toegestaan om zoveel mogelijk drama en spanning te creëren. Spionnen aan het hof, verboden liefdes tussen dorpelingen en mensen aan het hof etc. etc..

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 18:57 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Anthoneh schreef:
    Hm ik ga dit eventjes bij mijn topics zetten om er nog even over na te denken. Ik vind in ieder geval dat de RPG erg leuk klinkt c:


    Naomi! Zou nice zijn als je ook mee komt doen ^^


    Stenenlikker

    Morticia schreef:
    Nou zeg, niemand durft de jeugdvriend van Kathryn te zijn. :c


    Ik wil op zich wel, met Phelan, lijkt me leuk. (:

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 20:30 ]


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)
    Ik wil op zich wel, met Phelan, lijkt me leuk. (:

    Oh, geweldig! Dat sla ik niet af, natuurlijk. :].
    Ik ga de character sheet van Phelan bestuderend lezen, aangezien ik het enkel even snel doorgenomen had. Had je toevallig Kathryn's stukje erover gelezen? :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Oh, geweldig! Dat sla ik niet af, natuurlijk. :].
    Ik ga de character sheet van Phelan bestuderend lezen, aangezien ik het enkel even snel doorgenomen had. Had je toevallig Kathryn's stukje erover gelezen? :Y).


    Over haar geschiedenis met de jongen? Ja, dat heb ik gelezen. (:


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)
    Over haar geschiedenis met de jongen? Ja, dat heb ik gelezen. (:

    Haar character sheet staat op pagina twee (a).
    Ik vind het werkelijk heel gaaf dat je haar jeugdvriend wilt spelen, dat zal interessant worden ook.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Haar character sheet staat op pagina twee (a).
    Ik vind het werkelijk heel gaaf dat je haar jeugdvriend wilt spelen, dat zal interessant worden ook.


    Gelezen, I like her. ^^ Wie speelt Evelyn? Want dan kan ik die geschiedenis nog even terug lezen, van hun familie.
    Ik zie al helemaal voor me dat hij misschien wel een ontzettende wrok tegen haar heeft, haha.


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)
    Gelezen, I like her. ^^ Wie speelt Evelyn? Want dan kan ik die geschiedenis nog even terug lezen, van hun familie.
    Ik zie al helemaal voor me dat hij misschien wel een ontzettende wrok tegen haar heeft, haha.

    Diegene die Evelyn speelt, is ermee gekapt. Maar als je haar personage nog wilt lezen, pagina elf van het eerste topic.
    And aw, alsof het nog niet erg genoeg was haha ^^. Daarom gaat het ook erg interessant worden, omdat ze die geschiedenis hebben!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Diegene die Evelyn speelt, is ermee gekapt. Maar als je haar personage nog wilt lezen, pagina elf van het eerste topic.
    And aw, alsof het nog niet erg genoeg was haha ^^. Daarom gaat het ook erg interessant worden, omdat ze die geschiedenis hebben!


    Thanks. (: Waar woont Kathryn, aan het hof?
    Inderdaad, het zal leuk zijn om al die banden uit het verleden weer nieuw leven in te blazen. ^^


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)
    Thanks. (: Waar woont Kathryn, aan het hof?
    Inderdaad, het zal leuk zijn om al die banden uit het verleden weer nieuw leven in te blazen. ^^

    Dat zal ik eigenlijk even aan Anguish moeten vragen, aangezien het in eerste instantie haar idee was.
    Dat vind ik eveneens! Maar jij schrijft dingen ook mooi, dus dat moet goed komen, lijkt mij. Daarbij ben ik benieuwd hoe hun "relatie" nu is, ik weet in elk geval zeker dat Kathryn leeft in schuld lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Dat zal ik eigenlijk even aan Anguish moeten vragen, aangezien het in eerste instantie haar idee was.
    Dat vind ik eveneens! Maar jij schrijft dingen ook mooi, dus dat moet goed komen, lijkt mij. Daarbij ben ik benieuwd hoe hun "relatie" nu is, ik weet in elk geval zeker dat Kathryn leeft in schuld lol.


    Oké, dan wacht ik daar nog wel even op.
    Bedankt! (: Jij schrijft anders zelf ook echt mooi, met al die struggels die je personages mee maken. Ik kan met Phelans gevoel echt nog heel veel kanten op, dat is leuk, hihi. ^^


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)
    Oké, dan wacht ik daar nog wel even op.
    Bedankt! (: Jij schrijft anders zelf ook echt mooi, met al die struggels die je personages mee maken. Ik kan met Phelans gevoel echt nog heel veel kanten op, dat is leuk, hihi. ^^

    Marleen [Anguish] en ik vinden beiden dat ze gewoonweg aan het hof wonen. Ze zijn van Adel en staan heel dicht bij het Koninklijk huis.
    Thank you, al ben ik heel kritisch op wat en hoe ik schrijf hoor. Soms dan lees ik nog stukken terug en dan heb ik iets van, "Amateur... Hoe kon je dát geschreven hebben?" Ach ja, iets om van te leren I guess haha.
    Ik ben werkelijk enorm benieuwd hoe Phelan er ook over denkt, hoe hij zich erbij voelt en hoe hij zich gevoeld had nadat ze dat had gedaan. Het is, in elk geval naar mijn mening, enorm interessant om dit soort personages ook verder uit te werken. Bijvoorbeeld net zoals bij Idwallon en Silas, snap je?

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 21:32 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Marleen [Anguish] en ik vinden beiden dat ze gewoonweg aan het hof wonen. Ze zijn van Adel en staan heel dicht bij het Koninklijk huis.
    Thank you, al ben ik heel kritisch op wat en hoe ik schrijf hoor. Soms dan lees ik nog stukken terug en dan heb ik iets van, "Amateur... Hoe kon je dát geschreven hebben?" Ach ja, iets om van te leren I guess haha.
    Ik ben werkelijk enorm benieuwd hoe Phelan er ook over denkt, hoe hij zich erbij voelt en hoe hij zich gevoeld had nadat ze dat had gedaan. Het is, in elk geval naar mijn mening, enorm interessant om dit soort personages ook verder uit te werken. Bijvoorbeeld net zoals bij Idwallon en Silas, snap je?


    Dat maakt weer contact leggen ook een stuk makkelijk aangezien Phelan daar een bakker is.
    Daar ben je dan zeker niet de enige in, dat heb ik ook heel sterk. Het kan zo'n beetje altijd beter.
    Het is zeker interessant om te zien hoe de personages verder worden, hoe ze tot leven komen. Ja, dat begrijp ik. (:


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)
    Dat maakt weer contact leggen ook een stuk makkelijk aangezien Phelan daar een bakker is.
    Daar ben je dan zeker niet de enige in, dat heb ik ook heel sterk. Het kan zo'n beetje altijd beter.
    Het is zeker interessant om te zien hoe de personages verder worden, hoe ze tot leven komen. Ja, dat begrijp ik. (:

    Dat is waar, inderdaad. Dan ziet ze elkaar op een gegeven moment, geen van beiden die het verwachtte... Kathryn schrikt zich rot, dat weet ik nu al haha. Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe Phelan zal reageren / handelen dan, maar dat merk ik dan wel weer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Dat is waar, inderdaad. Dan ziet ze elkaar op een gegeven moment, geen van beiden die het verwachtte... Kathryn schrikt zich rot, dat weet ik nu al haha. Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe Phelan zal reageren / handelen dan, maar dat merk ik dan wel weer.


    Ik denk dat Phelan in eerste instantie niets in de gaten zal hebben, aangezien ze zo opgegroeid is / mooier is geworden. Dus dat wordt nog wat als hij het door begint te krijgen, haha.


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)
    Ik denk dat Phelan in eerste instantie niets in de gaten zal hebben, aangezien ze zo opgegroeid is / mooier is geworden. Dus dat wordt nog wat als hij het door begint te krijgen, haha.

    Kathryn zal hem ook niet herkennen natuurlijk, maar als ze zijn naam hoort of hij iets doet wat haar bekend voor komt, dan zijn de rapen wel gaar denk ik zo lol. Het zal in elk geval genoeg drama meebrengen, precies iets wat Simone gewild heeft :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.