• [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 18:40 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Helado schreef:
    (...)

    Ik begin nu ook te twijfelen of dit wel iets voor mij is. Ik kan echt niets van Spaans. Of toch woordenschat. Ik krijg dat er gewoon niet in, en ik moet binnen een week 56 pagina's kennen. Kill me.


    Naja ik denk dat handelswetenschappen wel iets voor mij was maar gewoon ja alles was in de war etc. + ik ben er duidelijk nog nie klaar voor.
    Dus heb ik besloten om gewoon even een tussenjaar in te lassen en te gaan werken en daar ervaring opdoen. En Evelien, als je het echt leuk vindt dan zal het je wel lukken. Zeker :Y) Ik dacht altijd dat je Spaans zo'n leuke taal vond?


    Rise and rise again until lambs become lions

    Anthoneh schreef:
    (...)

    Naja ik denk dat handelswetenschappen wel iets voor mij was maar gewoon ja alles was in de war etc. + ik ben er duidelijk nog nie klaar voor.
    Dus heb ik besloten om gewoon even een tussenjaar in te lassen en te gaan werken en daar ervaring opdoen. En Evelien, als je het echt leuk vindt dan zal het je wel lukken. Zeker :Y) Ik dacht altijd dat je Spaans zo'n leuke taal vond?


    Ja, nog steeds.
    Maar maandags kan ik al niet studeren, door muziekschool. Dinsdag ook niet echt veel, en woensdag ben ik gewoon megamoe en moet ik vroeg gaan slapen want donderdag. Donderdag vroeg opstaan, drie tussenuren, wanneer niemand mee wil studeren en ik dus weer niets gedaan krijg. 's Avonds heb ik gewoon nooit puf, en zaterdags is mijn dag helemaal doorbroken door toneel en zang en zondag is het ook elke week toneel. Ik ga zo blij zijn als dat gedaan is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Helado schreef:
    (...)

    Ja, nog steeds.
    Maar maandags kan ik al niet studeren, door muziekschool. Dinsdag ook niet echt veel, en woensdag ben ik gewoon megamoe en moet ik vroeg gaan slapen want donderdag. Donderdag vroeg opstaan, drie tussenuren, wanneer niemand mee wil studeren en ik dus weer niets gedaan krijg. 's Avonds heb ik gewoon nooit puf, en zaterdags is mijn dag helemaal doorbroken door toneel en zang en zondag is het ook elke week toneel. Ik ga zo blij zijn als dat gedaan is.


    Shit das veel en druk. Dan snap ik serieus da ge stress hebt, jesus christ. Maar da zal u wel lukken? Ik geloof in u! :')


    Rise and rise again until lambs become lions

    Anthoneh schreef:
    (...)

    Shit das veel en druk. Dan snap ik serieus da ge stress hebt, jesus christ. Maar da zal u wel lukken? Ik geloof in u! :')


    Ik hoop het. Toneel is sowieso al bijna gedaan, gelukkig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eigenlijk begint er zo een programma dat ik altijd kijk met m'n moeder, maar ze kijkt nu Under the Dome.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dit filmpje is zo schattig


    26 - 02 - '16

    poof!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    okay zwijg dan allemaal maar


    Sidera nostra contrahent solem lunamque



    Is er iemand die goed is in photoshop die deze foto voor mij in twee wilt knippen? So that you have one picture with Ed and one picture with Al? http://fc07.deviantart.net/fs70/i/2013/233/2/b/elric_brothers_by_lorellashray-d6j3h7d.jpg Le link, just in case.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 21:42 ]


    help

    Ik denk dat ik ga slapen. Morgen examen Spaans. Es muy facil. ^^


    •*• Lululu •*•

    Anthoneh schreef:
    (...)

    Ik zal je toevoegen!

    @Belle & Erieka
    Als jullie willen dan voeg ik jullie toe?


    Is goed ^^ je kan me via kim of Lisanne vinden :')


    Stenenlikker

    Don't ignore me? It's important. :c


    help

    Faelan schreef:
    poof!


    Xanthe! Ik kijk nu OUAT en captain Hook komt in de aflevering voor :')


    Stenenlikker

    Alchemist schreef:
    Don't ignore me? It's important. :c


    Im sorry, ik heb enkel paint en zit nu niet op en computer.


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    (...)

    Im sorry, ik heb enkel paint en zit nu niet op en computer.


    Paint is ook goed. (:

    Ik heb geen paint op mac. it's annoying.


    help