• http://www.youtube.com/watch?v=VT1-sitWRtY

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 17:49 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    http://www.alltheshoes.co.uk/images/large_converse_all_star_pop_art_parody_hi.jpg


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    http://data.whicdn.com/images/69354296/large.gif


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Breathe, Grey's Anatomy


    •*• Lululu •*•

    Een hoofdstukje waar ik co-auteur van ben.

    Als alle spullen aangekomen zijn, geef ik opdracht ze op te bergen in de toren. Van hieruit kan je die alleen bereiken via de smokkelgang.
    'Alle goederen moeten binnen drie uur in de toren zijn, want dan ontvang ik een koper. Dit kan ons duizenden gulden opleveren, dus er mag niks misgaan!' roep ik. De koper, een man uit Limburg, is één van de grootste handelaars in gestolen spullen.
    En zo worden de spullen van de haven naar de toren verplaatst. Catherina had grote twijfels over die toren tijdens de bouw, maar ik had haar gezegd dat de toren alleen zou dienen als uitkijktoren. Dan is de toren inderdaad nutteloos, maar de toren wordt ook gebruikt om de gestolen goederen in op te bergen. Uiteraard weet Catherina niks van zijn tweede functie af. Ook van de smokkelgang weet ze niks.
    Ik loop mee met de bemanning. De smokkelgang is bijna volledig van hout en wordt verlicht met kandelaars. Hij loopt vanaf de haven, door het huis naar buiten, de toren in. Vanaf buiten is de gang goed te zien, maar iedereen denkt dat je vanuit het huis, op het dak van de toren kunt geraken zodat je niet eerst naar buiten moet. Ook dit is maar de halve functie. Via de smokkelgang geraak je in het midden van de toren, waar de spullen worden opgeborgen. De toren loopt door het huis, dus moest hij zo gebouwd worden dat er geen geluid buiten de gang kan komen.
    Daarvoor dient het hout als eerste laag, steen als tweede laag en dan de muren van de omliggende kamers als derde laag. In de gang zelf is het vochtig en koud. Het is een lange gang, maar uiteindelijk komen we midden in de toren aan. Het is een lange en hoge koker. Aan de muur gaat een trap naar beneden en omhoog; de koker wordt verlicht met tientallen kandelaars. Beneden liggen al heel veel spullen van de vorige keren. De mannen die net als ik al boven zijn lopen de trap af om de goederen op te stapelen.
    De Vliegende Hollander lijkt dan misschien wel een jonge, beeldschone kapitein, maar in werkelijkheid is hij een monster zonder angst, niet bang om te stelen en te kapen. Ook moorden is voor hem geen probleem.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    And again. (:
    Het zogezegde hoofdstuk van een story over een meisje met een One Direction virus. Heb ik voor de grap geschreven :'D.

    No way back || Ft. One Direction

    Hulpeloos keek ik naar de arts, die ernstig zijn hoofd schudde. Mama was bijna in tranen, wat niet veel goeds voorspelde. Ik zwaaide ongeduldig met mijn benen.
    "M-meneer?" vroeg ik aarzelend, "Wat heb ik nou precies?"
    De dokter keek me verdrietig aan, schudde alweer zijn hoofd en begon te spreken.
    "Laura," zei hij droevig, "Ik heb slecht nieuws voor je. Je hebt Directions Chronichimus. Waarschijnlijk heb je nog maar een jaar te leven."
    BAM! De woorden van de dokter kwamen hard aan. Ik probeerde me nog te bedwingen, maar voor ik het wist was ook ik aan het huilen. Tranen vernielden mijn zorgvuldig aangebrachte mascara en zorgden ervoor dat ik eruit zag als een spook.
    "Maar w-wat kan ik daar dan tegen d-d-oe-oe-oen-n?" snikte ik. Ook mama was intussen hard en onbeschaamd aan het huilen; zelfs de arts leek moeite te hebben om neutraal te kijken.
    "Ik kan je doorverwijzen naar een Directionoloog, die kan jou dan een antidirectiona voorschrijven. Daardoor kan je levensduur misschien verlengd worden tot hoogstens drie jaar. En ik zal je ook naar een psycholoog sturen, die jou morele steun zal bieden. In afwachting zou ik zo min mogelijk aan One Direction, het virus dat jou heeft besmet, denken en al zeker geen muziek beluisteren van hen."
    Nadat hij dat gezegd had, heerste er een ongemakkelijke stilte, die onderbroken werd door mijn gesmoorde gesnik.
    "Veel sterkte, meid," zei de dokter nog.
    En toen stortte ik in elkaar.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    http://livetyping.com/994170.gif


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ‘‘Dus Yulya, jouw taak is om diegene die het heeft veroorzaakt, zelfmoord te laten plegen. Je hebt één gehele jaar.’’


    Some people are art and do art at the same time

    https://soundcloud.com/onedirectionmusic/story-of-my-life-16-second/s-v1sci


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Naam:
    Leeftijd:
    Welk Empire: (Dit gaat om waar je vandaan komt. De bewaker van Summer komt bijvoorbeeld uit Zendreij.)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Así que corre corre corre corazón
    De los dos tu siempre fuiste el mas veloz
    Toma todo lo que quieras pero vete ya
    que mis lágrimas jamás te voy a dar
    Así que corre como siempre no mires atrás
    lo has hecho ya y la verdad me da igual.
    Ya viví esta escena
    Y con mucha pena te digo no, conmigo no
    Di lo que podía, pero a media puerta


    •*• Lululu •*•

    kom snel kick de lleijkste alsjeblieft, vraag me niet waarom.


    Some people are art and do art at the same time

    q'd
    Rosy blog following back similar! xo

    Reclame voor je tumblr onder een post, zodat anderen het zien als de post gereblogged word :3

    @Hierboven; omg dat doet me denken aan een spel dat mijn broer heeft op zo'n site, OpenHolo dacht ik dat het heette :o Ok dat moest ff.

    http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/70/d8/55/70d8554816821514fa71fe8e5f2f9fcb.jpg


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~