• Ik vroeg me af of er nog meer mensen op Q zijn die de spin-off van The Vampire Diaries, The Originals kijken ^^
    Ik zelf vind The Originals tot nu toe in ieder geval leuker dan TVD.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 21:55 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Klayley schreef:
    (...)
    Silas van nature toch een heks? Dus dan is het wel logisch, dat als hij een mens werd, dat hij dan ook zijn heksenkrachten weer terug zou krijgen.
    Alhoewel ik echt mijn vraagtekens zet mijn Katherine. Dat van die tand en die grijze haar... Heel raar.


    Oja, dat was ik vergeten.
    En dat was inderdaad wel raar, maar ik vind het in ieder geval superirritant die Amara er nu ook echt in zit.
    Ik dacht trouwens dat je niet meer keek :')

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 17:23 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Olicity schreef:
    Oja, dat was ik vergeten.
    En dat was inderdaad wel raar, maar ik vind het in ieder geval superirritant die Amara er nu ook echt in zit.
    Ik dacht trouwens dat je niet meer keek :')

    I tried.
    Maar dit seizoen vind ik tot nu toe best meevallen. Kijk, seizoen 4 vond ik vreselijk. Maar deze vind ik wel interessant. Dat hele Silas en Amara gebeuren zie ik eigenlijk wel zitten. En nu dat met Katherine, ik vind het wel weer leuk worden. Daarbij had ik ook inspiratie voor een TVD verhaal, wat er toch voor zorgde dat ik bleef kijken. TO kijk ik ook nog steeds.


    Chaos is a ladder.

    Ergens ben ik zo aan het hopen dat Silas nog leeft, ik vond hem zo fantastisch sarcastisch :'D En Amara is gewoon irritant.


    Because I love him, do I need another reason?

    Dobreva schreef:
    Ergens ben ik zo aan het hopen dat Silas nog leeft, ik vond hem zo fantastisch sarcastisch :'D En Amara is gewoon irritant.

    Ik denk wel dat 'ie nog leeft.


    Chaos is a ladder.

    Ik hoop het, want er werd gezegd dat de cure alleen werkt als diegene gewoon al het bloed heeft "weggenomen".


    Because I love him, do I need another reason?

    Dobreva schreef:
    Ik hoop het, want er werd gezegd dat de cure alleen werkt als diegene gewoon al het bloed heeft "weggenomen".


    Silas had Katherine ook eerst helemaal "leeg" gezogen, maar die bleek nog te leven, dus waarom zou Silas dit ook niet kunnen? XD
    Anyway, ik vind Katherine langzaam "ouder" worden geweldig, xD Als zij nou niet Elena had aangevallen, was zij niet the cure en mens geweest en was ze nu nog altijd een vampire.


    ANYWAY
    Het gaat hier om The Originals.

    OMFG, TYLER LOCKWOOD, YOU IDIOT AND BASTARD. WHAT THE HELL ARE YOU THINKING AND DOING!? KLAUS IS BAD, BUT YOU ARE MORE THAN JUST BAD!
    Mag ik Tyler nu een mep in z'n gezicht geven? Hij is tegen Klaus, zeker omdat 'ie weet dat Caroline boos op Tyty is? ;O
    You're an idot boy, get a life or something.


    Yongguk & Daehyun <33

    Oké, er is zoveel gebeurd deze aflevering.

    Iedereen zegt dat Rebekah niet naar Marcel zal gaan omdat haar liefde voor familie heel groot is, maar laten we alsjeblieft niet vergeten jongens dat Rebekah al liefde wilt sinds ze een vampier was. Alexander. Stefan. Damon. Matt. Marcel... Elke keer pakt Klaus hetgeen af wat Rebekah het liefst wil. Daarbij, heeft iemand gezien hoe hij zich gedroeg tegen haar deze aflevering? Het was gewoon ronduit brutaal en vernederend ten opzichte van haar. Ik geef haar groot gelijk als ze overstapt naar Marcel, echt hoor. Ik ben er van overtuigd dat er in Marcel meer mens over zit dan in Klaus. Dat komt echt zo op mij over.

    Ik heb me deze hele aflevering echt dood geïrriteerd aan Tyler. Wat een vreselijk personage is dat geworden. Hij lijkt een compleet ander mens te zijn geworden sinds toen hij nog alleen weerwolf was en Caroline hem hielp met het weerwolf zijn. Echt... Tyler heeft zijn un-siring aan Hayley te danken, en nu vermoord hij haar en haar baby haast?!

    Dat Klaus die beet aan Elijah gaf. Ik zat echt met open mond te kijken. Elijah heeft hier alle reden voor om zijn broer even de rug toe te keren. Ik bedoel; Door Klaus was Elijah ook al gedaggered bij Marcel. LIKE WHAT? En nu, nog geen maand later, doet hij dit. Echt onvoorstelbaar.

    Davina vind ik overigens wel steeds leuker worden. Ze is zo'n schattig meisje.

    Anyways ; don't get me wrong, want Klaus vond ik altijd één van de beste personages maar ik begin steeds meer Team Marcel te worden. Ik vind Marcel en Rebekah ook heel leuk bij elkaar, dus het zou wat zijn als Rebekah naar Marcel's kant toe gaat.

    En dan Tyler die naar Marcel toe gaat. Ik kan Tyler niet uitstaan maar het zou wel gaaf zijn als Tyler en Marcel samen gaan werken!


    Chaos is a ladder.


    Chaos is a ladder.

    Tyler is echt een ass geworden

    En ik had ook wel medelijden met Klaus, aangezien ze er gewoon vanuit gingen dat er nog iets achter zat bij hem, I'd be pissed too


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben nog bezig met het kijken van Vampire Diaries, dus tot ik die af heb wil ik geen Originals kijken.. Daarna ga ik wel kijken x]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.