• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2013 - 10:04 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 okt 2013 - 0:05 ]


    "I shut my eyes in order to see.'


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Mijn vader over een acteur:
    'Die ken ik wel. Hij speelt in Harry Potter.'
    Ik: 'wie speelt hij dan?'
    Vader: 'Dat weet ik niet. Hij heeft een Harry Potter gezicht.'


    Ik kijken op IMDB. En VERREK! hij speelt in Harry Potter.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dus nu doe ik iets fout? Like, it's my opinion.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Orchard schreef:
    Mijn vader over een acteur:
    'Die ken ik wel. Hij speelt in Harry Potter.'
    Ik: 'wie speelt hij dan?'
    Vader: 'Dat weet ik niet. Hij heeft een Harry Potter gezicht.'


    Ik kijken op IMDB. En VERREK! hij speelt in Harry Potter.

    En wie was die acteur dan? :3

    OT: Tamtamtam, ik hou van vakantie zeg. Lekker een weekje niks doen.

    Dit wordt waarschijnlijk weer een hippie avond. Nikki's ouders die blowen als een gek en constant Prince op de TV. Yeah. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lovina schreef:
    (...)
    En wie was die acteur dan? :3

    OT: Tamtamtam, ik hou van vakantie zeg. Lekker een weekje niks doen.

    Nu voel ik me heel stom, want het is Hagrid. o.o Dat ik dat niet zag. D: Die baard maakt het verschil... Maar, goed. Het blijft grappig dat mijn vader dat zo zegt zonder echt iets met die HP films te hebben. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nou, leuke grap (cat)


    -

    Damned, alweer hard aan de bak morgen. Voor het bestaan van mn damesteam!


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    I know that I've got issues, but you are pretty messed-up too.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morgen middag weer werken na een week! Het enige jammere is dat het in de middag is, ik werk liever in de ochtend. :c


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nachtje door om de vakantie te vieren :'D Gaat wel goed komen, eten genoeg en met m'n crush praten helpt ook c:

    Het hebben van nieuwe klederen geeft mijn zelfvertrouwen altijd een boost.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    I should enjoy it, but ugh. I just can't. I feel horrible. Ik heb te veel pasta gegeten en te veel melk gedronken.

    MAAR IK BEN WEL AANGENOMEN BIJ DE BIBLIOTHEEK, HEMELS <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Fuck my life. Ik was vandaag bijna in tranen omdat ik net niet ben flauwgevallen door een tekort aan suiker. En dan moet m'n beste vriend nog lekker kut tegen mij doen, al heeft-ie natuurlijk niet door dat ik zo laag stond met mijn suiker.
    Echt waar, diabetes, rot op en kom nooit meer terug. Je doet me soms echt verdriet aan, seriously. Als jij er niet was, dan kon ik gewoon een ijsje in m'n mond stoppen zonder er eerst tien dingen tegelijk voor te moeten doen.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 23:16 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it