• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2013 - 10:04 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 okt 2013 - 0:05 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    WEES NU EENS DUIDELIJK

    Barnabas schreef:
    (...)
    Daarnaast; hoe leg je kinderen de verandering van de pieten uit? Stomme lui de hele tijd, met hun racisme. Zij moeten gewoon leren om niet zulke lange tenen te hebben.

    Exactlly, het is werkelijk waar belachelijk.

    Ma, doe me nou eens een plezier en zeur niet zo. Ik heb geprobeerd om het op een aardige manier te zeggen, maar blijkbaar ben je slecht in subtiele hints (cat).


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik verveel me dood. En ik wil een kitten. En ik wil in een appartement wonen. En ik wil iets te snacken. En ik wil een sigaret. Oh en ik wil slapen.


    -

    Barnabas schreef:
    (...)
    Daarnaast; hoe leg je kinderen de verandering van de pieten uit? Stomme lui de hele tijd, met hun racisme. Zij moeten gewoon leren om niet zulke lange tenen te hebben.

    Daarbij: zwarte pieten zijn van oorsprong zo zwart omdat 't schoorsteenvegers waren. Get your facts straight, people :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Uhu mobiel.. uhu sd-kaart.. Ik was toch niet van plan om mijn pas gemaakte foto's te bewaren.. Gooi ze maar gelijk weg alsof ik ze nooit heb gemaakt en ze dus ook nooit kan zien ook niet als ik ze pas gemaakt heb -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Toen had ik een hartstilstand door mijn laptop die het leuk vond een autoalarm na te doen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Haha, zo'n geweldig stuk van Law&Order :D

    -.- christ denk na voor je mee doet de regels zijn duidelijk


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    I feel sad, although it isn't logical. At the same time I feel nothing, I feel empty.
    Maybe karma is out to get me. Now I know what it feels like, I'm sorry.
          Love is not meant for me.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    WEEKEND



    -

    Morticia schreef:
    I feel sad, although it isn't logical. At the same time I feel nothing/everything , I feel empty/overloaded. idontevenknowhow
    Maybe karma is out to get me. Now I know what it feels like, I'm sorry.
          Love is not meant for me.


    pretty much this ;3,,


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Genius schreef:
    Ik verveel me dood. En ik wil een kitten. En ik wil in een appartement wonen. En ik wil iets te snacken. En ik wil een sigaret. Oh en ik wil slapen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I got my ticket for the long way 'round
    Two bottles 'a whiskey for the way
    And I sure would like some sweet company
    And I'm leaving tomorrow, wha-do-ya say?

    Omg, ik verveel me zo erg dat ik zonet de cupsong uit mijn hoofd heb geleerd met bijhorende handelingen. :')


    Take me to wonderland

    Ik haat je. Ik haat je. Hou je mond gewoon een keer dicht >.< Alsof jij alles goed hebt. Je verdraait fucking alles altijd. Klotemens.