• Ik zoek een cover en ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen! Ik heb al een verzoek in gediend bij Orchard, maar ik sta altijd open voor meerdere exemplaren, zeker omdat er eigenlijk best wel wat haast achter zit (ik heb het eerste hoofdstuk van het verhaal al af, en wil het verhaal pas online zetten als ik een cover heb)

    De informatie:

    Titel: Strong Survivor
    Beschrijving van de story etc: Toen de Mikaelsons in vampieren werden veranderd door hun moeder Esther, moest daar een offer voor worden genomen. Dit offer was Tatia Petrova, de vrouw op wie Klaus en Elijah verliefd waren. Tatia was oorspronkelijk ook voort bestemd om met één van Esthers zonen te trouwen, maar hier kwam het nooit bij. Toen de Mikaelsons eindelijk hun transformatie naar vampier hadden doorstaan, was Tatia dood toen Klaus haar vond. Hij gaf haar zijn vampierenbloed, in de hoop dat ze weer tot leven zou komen. Er gebeurde echter niks, en dus gaf Klaus de moed op. Vanaf dat moment werd Klaus een moordend beest dat niks anders wilde dan machtig zijn en gevreesd worden. Nu, eeuwen later, duikt Tatia weer op in New Orleans. En dat komt niet alleen bij Klaus aan als een verassing.
    Username erbij?: Nee.
    Afbeeldingen:
    - Foto 1
    - Foto 2
    - Foto 3
    - Eventuele achtergrond
    Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen; Oud, romantisch, de sfeer van Jane Austen een beetje.
    Horizontaal of verticaal; Verticaal.
    Verder wensen: Graag dit lettertype.

    Ik zou het echt héél erg op prijs stellen als iemand een poging zou willen doen. Ook al denk je misschien van jezelf dat je er niet goed in bent, je zou mij er alsnog erg blij mee kunnen maken!


    Chaos is a ladder.

    Ik ga wat proberen voor je! :Y)


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Meteorsea schreef:
    Ik ga wat proberen voor je! :Y)

    Dat zou echt geweldig zijn!


    Chaos is a ladder.

    Ik heb drie verschillende gemaakt. De ene misschien iets beter dan de ander.
    Ik hoop dat je ze wat vind! Op het moment kan ik ze nog aanpassen, maar zodra ik later mijn bewerkprogramma sluit, kan het niet meer (: Mocht je iets aangepast willen hebben. Zie maar of je ze gebruikt of niet! :3





    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Ik vind ze schitterend! Ontzettend bedankt! (=


    Chaos is a ladder.

    Graag gedaan! :Y)


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Die derde is mooi!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!