• Hii!

    Ik ben echt al super lang niet meer online geweest op Q. Nu vroeg ik me dus af zijn er nog oudjes hier? Users van rond 2008, die mij toevallig misschien nog kennen of voorbij hebben zie komen? :3

    Ik ben van 2008. Ik ken je alleen niet. Waarschijnlijk omdat ik toen niet actief was op het forum.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Hii there! Confused zegt me wel wat ja!

    2012 ^^. ik behoor tot de categorie nieuweling denk


    Ik vergeef en vergeet, want ik heb een goed hart en een slecht geheugen

    Toentertijd zat ik niet vaak op het forum, dus ik herken je ook niet 123. Al kom je me wel vaag bekend voor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gibbs schreef:
    Ik ben wel van hetzelfde jaar als jij, maar ik herken je niet, sorry. :x


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben van 2010, herken je niet


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ben ook van begin 2008.. en ik geloof dat ik je oude usernames nog wel kan herinneren. Ondanks dat ik eigenlijk nooit zoveel op het forum zat. Ik heb je weleens voorbij zien komen, denk ik.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Sorry, ik kwam pas twee jaar later.


    Physics is awesome

    2012...


    ©1998

    Rond eind 2011..


    Some people are art and do art at the same time

    Jep, ik ben van 2008 (: Maar ik was toen nog niet echt actief op t forum.. Ik herken je zelf niet meteen:x Misschien herken je mij wel? Ik was toendertijd amber1994 Ja lekker origineel haha


    Inspiration can hit you any time

    Nope, ik ben van later, but welcome back!


    Tijd voor koffie.

    Ik ben van 2009, dus nope. Welkom terug!


    Take me to wonderland

    Nope, 2011'er over here :Y)


    -

    Ik herken je naam wel, maar jou echt kennen doe ik waarschijnlijk niet. Ik was rond die tijd bekend als Passerby.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?