• The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff


    Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - een kluisje voor zadel, hoofdstel en andere spulletjes bij elke stal
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd


    Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

    [- Naam - Naam paard - Stalgang - Speler]
    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - 0 - KiliOfDurin
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - 1 - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - 5 - Disneyy
    - Nathan Black - - Disneyy
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - 3 - KiliOfDurin
    - Darryl Ohmen - Hayley - 2 - LyraPhoenix


    Meisjes:
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo Bronx 'Beer' - 3 - Disneyy
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - Piaffe
    - Cheryl Gold - Samara - 2 - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - 4 - Appelboompje
    - Allunga Fox - Yani - Hazel
    - Roselynn 'Rose' Alicia Eastside - LoveLight - 4 - Whisperings
    - Noah Jones - Mystery - 3 - CrazyGirlxx


    Stalgang 1:
    - Wesley

    Stalgang 2:
    - Hayley
    - Samara

    Stalgang 3: [tijdelijk vol]
    - Julia 'Juul'
    - Sorebo Bronx 'Beer'
    - Mystery

    Stalgang 4:
    - Special Surprice
    - LoveLight

    Stalgang 5:
    - Courage


    Regels
    - Minimaal 7 regels schrijven, 200 woorden, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier


    Rollentopic


    Laatste Nieuws:
    Het is nu Donderdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien. De spanning begint nu toch wel op te lopen, omdat er nog veel moet gebeuren voor de meesten. De hoefsmit komt vandaag langs voor ieder paard die dat nodig heeft, ook word er erg veel schoon gemaakt in het cafe, in de rijbanen en over het hele terrein.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 8:04 ]


    Bowties were never Cooler

    mijn topieks


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Mt


    Vampire + Servant = Servamp

    Mine Topicss c;

    Het moet hier echt wat minder dood worden nu..


    Little do you know

    Ja. Drama tussen Timmy en Nathan?


    Bowties were never Cooler

    Haha, zou kunnen ^-^
    Maar ik denk niet dat ik morgen veel reageer en aangezien ik de hele week in London zit zal het zowieso wel dood blijven hier x'D
    Morgen moet ik me tas in pakken dus dat duurt altijd wel een hele dag met mij :')
    Maandag kwart voor 4 me bed uit X.x
    Fml x'D


    Little do you know

    Dan erna :p
    Veel plezier in London


    Bowties were never Cooler

    Theanks c;
    En ja, er na kan ook ^-^
    But.. But.. What kind of Drama did you have in your mind?? c:


    Little do you know

    Hmmm... Shake up the stables drama... Juultje schopt een complete scene, die staat nu toch los. Nathan helpt met haar vangen en kalmeren en dan kissy kissy?

    Alleen maar een idee


    Bowties were never Cooler

    Als die pony flipt kan iedereen daar ook weer wat mee


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Hmmm... Shake up the stables drama... Juultje schopt een complete scene, die staat nu toch los. Nathan helpt met haar vangen en kalmeren en dan kissy kissy?

    Alleen maar een idee


    Ja.. kan, kan c;
    Dus Nathan moet die Pony laten schrikken?? :P


    Little do you know

    Prima, of ze schrikt van een kraai ofzo die herrie maakt


    Bowties were never Cooler

    Haha, doe die kraai maar, dan begin jij maar x'D
    Ik zou niet weten hoe te beginnen :')


    Little do you know

    Okay. Uno momento


    Bowties were never Cooler

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik stond rustig Juultje haar stal uit te mesten toen er een ijzige kras door de stallen ging. Toen ik keek zag ik dat Juultje op een kraai was gaan staan. Het diertje was plat, daar was geen redden meer aan, maar mijn pony flipte hem helemaal. Ze bokte en stijgerde, raakte stallen, kluisjes en andere paarden. Ik kroop zo snel mogelijk de stal uit maar er was geen houden meer aan. "Juultje, meisje, doe eens rustig. Alles is goed." Zo probeerde ik haar te kalmeren, maar ze bleef maar totaal in paniek door de stal razen, en zorgde dus ook voor paniek bij alle andere paarden en ponies. Had ik haar maar vastgezet. Dat was achteraf praten, want dit was echt nog nooit gebeurt. Uiteindelijk stormde ze door de open deur naar buiten om daar verder te gaan in haar blinde paniek. "Pas op!" riep ik zo duidelijk mogelijk. Juhl was misschien klein, maar wel heel sterk. Een verkeerde trap en je lag met gebroken botten in het ziekenhuis. Eerlijk gezelgd wist ik niet meer wat te doen. Ze was nog nooit zo overstuur geweest. Ze luisterde zelfs niet meer naar mijn stem. Ik ging dus maar op een veilige afstand met haar halster dat ik mee had genomen van haar staldeur achter haar aan, in de hoop dat ze zou kalmeren.

    [Iedereen kan hier in theorie op inspelen]


    Bowties were never Cooler

    Is Timmy eigenlijk 'vandaag' pas voor het eerst op de stallen of staat hij er al langer?? :')


    Little do you know