• The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff


    Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - een kluisje voor zadel, hoofdstel en andere spulletjes bij elke stal
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd


    Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

    [- Naam - Naam paard - Stalgang - Speler]
    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - 0 - KiliOfDurin
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - 1 - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - 5 - Disneyy
    - Nathan Black - - Disneyy
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - 3 - KiliOfDurin
    - Darryl Ohmen - Hayley - 2 - LyraPhoenix


    Meisjes:
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo Bronx 'Beer' - 3 - Disneyy
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - Piaffe
    - Cheryl Gold - Samara - 2 - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - 4 - Appelboompje
    - Allunga Fox - Yani - Hazel
    - Roselynn 'Rose' Alicia Eastside - LoveLight - 4 - Whisperings
    - Noah Jones - Mystery - 3 - CrazyGirlxx


    Stalgang 1:
    - Wesley

    Stalgang 2:
    - Hayley
    - Samara

    Stalgang 3: [tijdelijk vol]
    - Julia 'Juul'
    - Sorebo Bronx 'Beer'
    - Mystery

    Stalgang 4:
    - Special Surprice
    - LoveLight

    Stalgang 5:
    - Courage


    Regels
    - Minimaal 7 regels schrijven, 200 woorden, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier


    Rollentopic


    Laatste Nieuws:
    Het is nu Donderdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien. De spanning begint nu toch wel op te lopen, omdat er nog veel moet gebeuren voor de meesten. De hoefsmit komt vandaag langs voor ieder paard die dat nodig heeft, ook word er erg veel schoon gemaakt in het cafe, in de rijbanen en over het hele terrein.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 8:04 ]


    Bowties were never Cooler

    Timmy staat er al erg lang. Eerst met zijn vorige pony, een shetlander, en nu met Juultje al een aantal jaar


    Bowties were never Cooler

    Okii (:


    Little do you know

    Nathan Black
    Ik ben net een kruiwagen aan het terugzetten als er plots een pony de stallen uit racet. Die is ergens goed van geschrokken..
    Meteen zet ik de kruiwagen tegen de muren van de stal waarna haar eigenaar naar buiten komt met een halster. Timothy als ik het goed zie.
    "Wat is er gebeurd?" vraag ik hem terwijl ik naar hem toe loop. Misschien is wachten tot het paard kalmeert een goed idee, als we haar gewoon in een paddock, een weide of in de bak krijgen kan ze ook geen kant op..
    "Volgens mij is dit nog nooit eerder gebeurd, of wel?" vraag ik Timothy dan. Ik ben hier volgens mij later gekomen dan hij zelf.. maar sinds ik hier ben, en dat is ook al iets meer dan een jaar, heeft zijn paard nog nooit zo raar gedaan..
    "Denk je dat we haar in een paddock of iets als dat kunnen krijgen zodat ze er iniedergeval niet vandoor gaat?" vraag ik Timmy dan, mijn hulp aanbieden is een beetje tijdverdrijf nu. Ik neem toch wel aan dat hij niet arrogant zal gaan doen en me vertellen dat hij het wel alleen af kan ofzo.


    Zo dan :')
    Hoop dat het ergens op slaat :'D


    Little do you know

    Ik ben weer terug uit Londoooon :D
    Ik heb duidelijk niks gemist hier :'D


    Little do you know

    Nee, ik reageer nu


    Bowties were never Cooler

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik liep snel achter Juultje aan, maar wel op een veilig afstand. ik wist totaal niet wat te doen. Ik zag Nathan aankomen. "Ze ging op een vogel staan en schrok hier zo van dat ze totaal over de rooie is gegaan." Ik keek hoe Juultje de hele tent op stelte zette. ik was zo bang dat zie een ander paard of mens of zichzelf pijn zou doen. "Nee, nooit. Daarom heeft ze ook geen halster om ofzo. op stal is ze het braafste paardje ooit." Ik beet op mijn lip bij zijn voorstel. 'Misschien, maar ik ben bang dat ze dan nog meer gaat flippen." Juultje opjagen had ik nog nooit gedaan want zelfs met longeren was het nooit echt nodig geweest. Zolang je meerende deed ze het wel. Ik woelde door mijn warrige haren. "We kunnen het proberen." zei ik voorzichtig. Ik liep naar de dichtsbijzijnde paddock toe en deed de deur open. Nu maar hopen dat het lukte. Ik liep terug naar Nathan. "Weet jij hoe dit moet?" vroeg ik onzeker. Ik had namelijk echt geen idee.


    Bowties were never Cooler

    Nathan Black
    Timmy verteld me wat er is gebeurd en geeft dan antwoord op mijn voorstel met de woorden dat hij bang is dat Juul dan nog meer op hol slaat.
    "We kunnen het proberen." is zijn uiteindelijke besluit. Ik knik en zie hoe hij de dichtsbijzijnde paddock open zet en weer terug naar mij loopt.
    "Weet jij hoe dit moet?" vraagt hij me dan. Ik knik.
    "Op een vorige stal waar ik wel eens hielp sloegen er ook vaak paarden op hol, dan hielden we tussen twee of meer mensen een longeertouw vast om het paard vervolgens rustig te drijven naar waar hij heen moest.." leg ik rustig uit "Ik hoop alleen dat Juul ons begrijpt en niet de springpony gaat uithalen" mompel ik vervolgens. Ik loop naar binnen en pak een redelijk lang longeertouw, nu hopen dat het werkt en dat we het touw met zijn tweeën strak kunnen houden.. natuurlijk zou het makkelijker zijn dit met drie of meer mensen te doen, maar op het moment zie ik niet nog iemand die ons helpen kan of wil..


    Ik heb het idee dat ik onzin schrijf maar ik weet niets anders ;D


    Little do you know

    Cian Chrissy Whinter
    Ik wilde net een slok van mijn koffie nemen als ik een hels kabaal buiten hoor. Niemand had in de gaten wat er aan de hand was en ik besloot om maar eens een kijkje te nemen.
    Met snelle passen liep ik het restaurant uit en zag twee jongens die ik vaag herkende, een paard die op hol geslagen was. Er moest iets gebeurd zijn. Ik zag een van de jongens die volgens mij Timmy heette en de ander was Nathan. Ze waren in de weer om het paard te vangen, waarbij ik besloot om te helpen. Even zag ik hoe Nathan met een longeerlijn het paard de paddock in probeerde te drijven.
    'Hulp nodig?' Riep ik onder het lopen naar de twee toe.


    Vampire + Servant = Servamp

    Timothy 'Timmy' McCoy
    Ik knikte bij Nathan's uitleg en beet op mijn lip bijhet mogelijke probleem. "Ik hoop maar dat het werkt en ze te druk is met stressen op geen hoge sprongen te gaan maken." zei ik tegen hem. Juul was naast een renpony namelijk ook een crosspony. Ik wist daarom nooit of ze dingen als hindernis zag of niet. Hij ging de lijn halen terwijl ik mijn bokkende en stijgerende pony in de gatenhield. Spreken hielp niet meer en nu ze zo was durfde ik haar hoofd eigenlijk niet tegen mijn borst te houden, iets waar ze normaal heel rustig van werd. Opeens riep iemand over het terrein en spacete Juul het nog meer. Wist ze niet dat paarden en ponies gevoelig waren voor geluid? Meestal dewrde het mijn pony niet, maar nu wel en het maakte me flink geirritwerd. Niemand kwam aan mijn pony, hoe behulpzaam dit ook bedoeld was. "En bedankt, nu is het alleen maar erger geworden." sneerde ik naar haar voor ik weer bezorgd naar mijn pony keek. Ze was nu erg dicht bij de ingang van de paddock. Ik liep voorzichtig naar de deur. Als ze er zelf in zou gaan Ou veel beter zijn dan gedreven worden, want nu leek elk klein ding haar wel nog erger te laren panikeren.


    Bowties were never Cooler

    gaan we hier nog mee dooooooooooooooooooooooor?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Waarom is dit ook al weer dood gelopen?? ;c
    *Wrijft van die ziekenhuis-elektroden-dingen tegen elkaar en drukt ze tegen de rpg aan* LEEEF! :O


    Little do you know

    *gooit gegraven gat weer dicht* geen begrafenis dus begrijp ik.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Als het aan mij ligt niet, maar ik weet niet hoe de rest hierover denkt ? x']


    Little do you know

    Nee!!! Alles gaat door! Er moet alleen weer gereageert worden


    Bowties were never Cooler

    *Blaast de begravenis ceremonie af* LANG LEVE HET TOPIC ;D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign