• The Queen Victoria Stables.
    A heaven for both horse and owner.
    It are the largest and one of the oldest stables in the UK and is equipt for all equestrian activities in an amazing environment.
    On the grounds there is a racingtrack, 2 inside and 3 outside riding area's, 3 paddocks, 2 lunging pens and a lot of fenced fields for horses to roam free in.
    Outside every stableblock there are washing and cleaning stations with hot and cold water.
    The stableblocks are devided in 5 corridors. All have spacious stables with running waterbowls. They will be cleaned every other day and food is provided for.
    It is also possible to breed horses, if there is a mutual understanding between the horses' owners.
    We're looking forward to see you and your horse or horses around and afterwards you're more than welcome to join us for a refreshing drink and a bite of food in our restaurant.
    The Queen Victoria Stables' Staff


    Facilieiten van de stallen:
    Omgeving
    Plattegrond(Poetsplaatsen zijn rood aangegeven. Aan de kopse kant van de stallen is een grote deur naar buiten.)
    - renbaan
    - 2 binnenbanen
    - 3 buitenbanen
    - 3 paddocks
    - 2 longeercirkels
    - weilanden
    - 5 gangen met stallen
    - faciliteiten voor alle diciplines
    - mogelijkheid tot fokken
    - poetsplaatsen met lopend water buiten de stallen
    - restaurant
    Stallen:
    - een kluisje voor zadel, hoofdstel en andere spulletjes bij elke stal
    - drinkbak met lopend water
    - etensbak
    - wordt om de dag schoongemaakt
    - paarden worden gevoerd


    Personages:
    Jongen / Hengst
    Meisje / Merrie
    Ruin

    [- Naam - Naam paard - Stalgang - Speler]
    Jongens:
    - Steve James Hiddles - Scotty T - 0 - KiliOfDurin
    - Cian Christy Whinter
    - Wesley - 1 - LyraPhoenix
    - David Marc Johnson
    - Courage - 5 - Disneyy
    - Nathan Black - - Disneyy
    - Timothy 'Timmy' McCoy
    - Julia 'Juul' - 3 - KiliOfDurin
    - Darryl Ohmen - Hayley - 2 - LyraPhoenix


    Meisjes:
    - Denise Grace Fell
    - Sorebo Bronx 'Beer' - 3 - Disneyy
    - Melody Jane McCarter
    - Mickey - Piaffe
    - Cheryl Gold - Samara - 2 - Appelboompje
    - Lucy Johnson - Special Surprice - 4 - Appelboompje
    - Allunga Fox - Yani - Hazel
    - Roselynn 'Rose' Alicia Eastside - LoveLight - 4 - Whisperings
    - Noah Jones - Mystery - 3 - CrazyGirlxx


    Stalgang 1:
    - Wesley

    Stalgang 2:
    - Hayley
    - Samara

    Stalgang 3: [tijdelijk vol]
    - Julia 'Juul'
    - Sorebo Bronx 'Beer'
    - Mystery

    Stalgang 4:
    - Special Surprice
    - LoveLight

    Stalgang 5:
    - Courage


    Regels
    - Minimaal 7 regels schrijven, 200 woorden, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier


    Rollentopic


    Laatste Nieuws:
    Het is nu Donderdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien. De spanning begint nu toch wel op te lopen, omdat er nog veel moet gebeuren voor de meesten. De hoefsmit komt vandaag langs voor ieder paard die dat nodig heeft, ook word er erg veel schoon gemaakt in het cafe, in de rijbanen en over het hele terrein.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 8:04 ]


    Bowties were never Cooler

    Moet er wel gereageert worden


    Bowties were never Cooler

    morgen eerste werk zit nu op telefoon kan dus niet helemaal terugkijken waar ik gebleven was


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    OMG IK HEB ZOJUIST HET TOPIC LEVEN IN GEBLAZEN

    maar eh...

    rowena, en ik, en jij(kili) doen nu wel weer mee, maar wil de rest die meedeed ook weer mee doen dan of blijven dat personages die nooit meer wat gaan zeggen nu?

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 11:38 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Is het niet handig dat we gewoon verder skippen naar de volgende dag?
    Dan hoef je niet te gaan zoeken naar je vorige posts enzo en dan is het ook wat makkelijker voor de andere mensen om weer mee te doen x']


    Little do you know

    Ikke speciaal mijn posts opgezocht

    damn it rowena :') mwhahahahahahahaaa


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Prima voor mij. Vanmiddag stuur ik iedereen een gb berichtje


    Bowties were never Cooler

    jeeeeeeeuj :D


    en dan ook ff kijken, (lijkt mij slim) want er zijn mensen die al 1/2/3 maand niet meer online zijn geweest...

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 11:40 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Laatste Nieuws:
    Het is nu Donderdag. Zaterdag is de aftrap van het wedstrijdseizoen. Dit gaat gepaard met een western-, dressuur- en spring-demonstratie, een paardenshow, een draversrace, een renpaarden race, een polowedstrijd en een Voltige demonstratie als finale.Er wordt veel publiek verwacht, dus zorg ervoor dat alle paarden er piekfijn uitzien. De spanning begint nu toch wel op te lopen, omdat er nog veel moet gebeuren voor de meesten. De hoefsmit komt vandaag langs voor ieder paard die dat nodig heeft, ook word er erg veel schoon gemaakt in het cafe, in de rijbanen en over het hele terrein.


    Bowties were never Cooler

    [mt]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Steve James Hiddles
    Ik was zoals elke dag weer erg vroeg op stal. Alle paarden had ik al kuilgras gevoerd en wat nieuw stro gegeven. Vrijdag avond werden alle stallen helemaal leeg gehaald en opnieuw gevult. Nu nog niet. Toen ik klaar was met het kuil liep ik naar Scotty. Ik opende zijn stal en aaide hem over zijn neus. "Hey, knul. Zullen we gaan?" Ik kreeg een neus tegen mijn borst als antwoord. Mijn hond lag nu waarschijnlijk weer te slapen in het stro... Het was erg vroeg geweest vandaag, omdat er voor zaterdag nog zoveel moest gebeuren. Ik deed mijn paard zijn halster om en zette hem op de poetsplaats. Daar haalde ik snel een borstel over hem heen en zadelde hem op. Ik deed morgen mee met meerdere demonstraties. Scotty was orgineel een trekpaard, maar hij kon eigenlijk alles wel. Sommige onderdelen was hij sterker in dan anderen, maar springen, dressuur en cross country kon hij prima, al was hij wel heel erg sterk en koppig. Hopelijk wilde hij zaterdag werken, anders had ik problemen. Toen Scotty T was opgezadelt liep ik met hem naar een van de buitenbaren en steeg op om de dressuurdemonstratie nog eens met Scotty door te nemen. Nu maar hopen dat hij zaterdag niet zou schrikken door alle mensen of de muziek.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 12:09 ]


    Bowties were never Cooler

    Eve Raven Black
    Met de muziek in mijn oortjes liep ik het land of van de manege. In de verte zag ik Prophet al op het land staan. Zijn lange zwarte manen wapperden fel als hij al naar het hek kwam aangegaloppeerd. Ik begon te glimlachen en liep naar hem toe. Hij begon te stijgeren en kon niet wachten om met me mee te gaan. Ik pakte zijn halster en deed die om zijn hoofd. Zonder een touw te gebruiken liep ik verder van het weiland af naar zijn hok. Braaf liep Prophet achter me aan en ging voor zijn hok staan zodat ik hem kon borstelen. Ik slikte en zag mijn jonge husky pup aan komen rennen. Blijkbaar was hij in mijn auto gekropen toen ik naar de manege ging. Gelukkig had ik hem nog, want voor de rest had ik niemand meer. Ik slikte bij die gedachte en zag mijn ouders weer dood voor me liggen in huis. Ik schudde mijn hoofd en hield mijn tranen in. Ik voelde de snuit van Prophet al tegen mijn wang als er een traan toch uit mijn ogen ontsnapt. Ik opende mijn ogen en keek Prophet aan. Snow, mijn puppy, ging bij m'n voeten liggen en keek me met een zielig kopje aan. "Jongens, het gaat wel weer.", Zei ik met een glimlach en keek ze aan. Ik streek over de snuit van Prophet en maakte hem klaar om een rondje te gaan rijden. Ik glimlachte en zag dat Snow in de hok van Prophet ging liggen. Hij zou vast wel wachten tot ik terug zou komen. Ik glimlachte en liet Prophet met me meelopen.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Zal kijken of het lukt om straks weer wst te schrijven.


    Vampire + Servant = Servamp

    Denise Grace Fell
    De volgende morgen stap ik met een goed gevoel uit bed.
    Met een beetje moeite hijs ik mezelf in mijn nieuwe rijbroek terwijl ik zo min mogelijk leun op mijn bezeerde enkel. Gelukkig kan ik nog mijn rijschoenen aan over die verband laag. Ik kan inmiddels weer een beetje lopen op mijn enkel door veel te rusten, Beer zal dat gister ook wel gemerkt hebben, aangezien ik nadat ik bij de dokter ben geweest alleen maar heb gezeten -wachtende tot mijn vader klaar was met zijn o zo belangrijke baan- en ook niet echt veel meer bij hem geweest ben. Maar goed, vandaag ga ik gewoon dat pokken eind fietsen aangezien ik niet weer afhankelijk wil zijn van een man die meer om zijn baan geeft dan om zijn dochter, en een vrouw die alleen maar achter haar man aan loopt. Als ik een fijne trui aangetrokken heb pak ik mijn rijschoenen en neem die in mijn hand mee naar beneden, zo stilletjes mogelijk ga ik de trap af.
    Het zal een uur fietsen zijn naar de stallen dus zal ik er rond acht uur zijn als ik zeven uur vertrek, dat is vroeg genoeg om mijn vader of moeder niet tegen te hoeven komen en enkel een briefje voor ze achter te laten.
    Ik stap onze ruime keuken in en pak een croissant om er vervolgens wat boter en kaas op te doen en deze vervolgens rustig op te eten. Ik heb nog een half uur voor mijn vader zijn bed uit gehaald word door de wekker.
    Voor de zekerheid schrijf ik al een berichtje voor de twee op de koelkast zodat ze het niet over het hoofd zullen zien.

    Het is inmiddels als vijf over acht en ik kom net het terrein van de stallen op fietsen. Rustig stap ik van mijn fiets af om mijn enkel zo min mogelijk te belasten en doe mijn fiets op slot. Ik loop -een beetje hinkend vanwege mijn enkel- richting de stallen om naar de box Sorebo -aka Beer- te gaan. Zijn officiele naam is Sorebo Bronx, maar ik noem hem Beer, gewoon omdat het zo'n enorme knuffel is.
    Als ik op mijn typische loopje -met een klein hinkje er tussendoor- de stallen binnen loop hoor ik de bekende hinnik van Beer al in mijn oren galmen.
    "Hallo mannetje" glimlach ik vrolijk terwijl ik zijn box open doe. Ik pak zijn paarse halster van de deur af en doe het bij hem om.
    "Jij gaat eens mooi gepoetst worden, want je ziet er echt niet uit. Grote viespeuk" grinnik ik tegen mijn paardje.
    Beer is eigenlijk redelijk groot voor zijn soort, aangezien haflingers eigenlijk nooit veel groter worden dan 1.50 terwijl beer wel dicht bij de 1.70 zit en dus officieel een paard zou zijn. Hij is dan ook een sporthaflinger met een iets slankere bouw waardoor hij erg goed in springen is. Dressuur is hij echter nog te lomp voor en dan moet je knotjes in doen, dat vind Beer echt vreselijk. Ooit heb ik knotjes bij hem in gedaan, toen ik hem een half uurtje later weer kwam op halen kon ik zijn manen weg knippen, zo erg had hij zich geschuurt. Alles zat zo erg in de knoop dat ik het er echt niet meer uit kon halen. Een jaar lang heeft het geduurt voor zijn manen weer een beetje mooi waren, maar na dat heb ik het nooit meer gewaagt knotjes bij hem in te doen.
    Als ik dan met Beer bij de poetsplaatsen kom zie ik dat er nog niemand is. Niet gek ook want er stonden eigenlijk ook nog amper auto's en fietsen op de parkeerplaats. Maar het zal me niets verbazen als de stallen binnen een half uurt vol zijn met mensen en paarden.
    Ik zet Beer vast tussen de twee touwen van één van de vele poetsplaatsen en haal mijn rugtas van mijn rug, daar had ik alle spulletjes die ik nodig ging hebben snel in gestopt en hang de tas aan het schot die de poetsplaatsen van elkaar scheid zodat de paarden elkaar niet kunnen zien of aan raken.
    Zorgvuldig en masserend begin ik Beer te poetsen zodat hij ook lekker tot rust kan komen en dat al zijn spieren weer fijn zullen voelen.


    Aangepast x'd

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 18:11 ]


    Little do you know

    Vandaag is niet de aftrap, maar twee dagen ervoor


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Vandaag is niet de aftrap, maar twee dagen ervoor


    Fuk. Ik las het dan verkeerd :']
    Zal het aanpassen -als dat lukt-


    Little do you know