• Verplaats dit topic alsjeblieft wanneer deze niet goed staat ^^

    Hallo Q'ers!

    Ik heb dit nog niet op Q gezien dus ik bedenk het maar even.

    Iedereen heeft wel een angts, al is het maar heel klein. Iedereen heeft wel iets waar hij/zij de kriebels van krijgt.
    Nu vraag ik mij af; Wat maakt jullie zo kriebelig en bang?

    Beschrijf je angst en maak er een rede achter waarom je misschien bang bent ervoor, of schrijf op wat je uit angst voor hetgeen gedaan/bijna gedaan hebt.

    -Ik heb de gruwelijkste hekel aan spinnen en naalden. Bij beiden krijg ik hevige neiging om te gaan gillen en weg te rennen. Ik heb zelfs bijna een keer de vrouw, die mijn bloed wilde afnemen, geslagen uit pure angst. -

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Diep water. Ik heb er heel veel moeite mee om in de zee te zwemmen, maar op een warme zomerdag in het buitenland wil ik zo graag dat ik 't toch altijd doe XD.
    Maar er moet altijd iemand bij zijn zodra ik de bodem niet meer aan kan raken.
    En algen en plantenwortels. Maar dat gaat altijd over naarmate ik veel met planten werk. Na een paar uur heb ik er dan minder moeite mee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh natuurlijk! Ik vergat dat ik doodsbang ben voor natuurlijk water en plantjes op de bodem. Komt door een ervaring vroeger dat ik klein was


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Insecten en dan vooral spinnen. krijg alleen al de rillingen als ik eraan denk.
    Ik ben een beetje claustrofobisch, even in een kleine ruimte kan ik nog wel maar na 5 minuten wordt ik wel een beetje zenuwachtig.
    Ik ben ook bang voor verdrinken, geen idee waar dat vandaan komt maargoed...


    El Diablo.

    Ik heb een hekel aan de zee/rivieren, omdat ik niet zie wat er allemaal om me heen gebeurt. Ik heb het gevoel dat ik de controle dan over mezelf en over mijn omgeving verlies.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Naalden, donkere ruimtes en wespen.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    clowns, donkere kleine ruimtes, insecten en spinnen.
    ik was vroeger bang voor naalden maar die angst is weg gegaan nadat ik een week lang elke dag 2x moest bloedprikken. voelde me wel erg leeg haha


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Wespen. Dat is echt mijn grootste angst e.e


    Caution first, always.

    Ik ben bang voor liften, hoogten en om verlaten te worden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Naalden: zolang ze bij andere mensen er in gaan, vind ik het prima, maar zodra er een naald bij in moet.. dan flip ik. Was ook een drama toen ik een infuus moest voor een operatie.. Zat me al maanden van te voren druk te maken over dat infuus. En dan nog die prikken tegen baarmoederhalskankers... wat een vervelende krengen waren dat zeg en verder zag ik er altijd tegen op als ik de griepprik moest halen.

    Onweer: Eigenlijk al sinds ik klein ben. Zodra het onweerde ging ik of bij mijn ouders liggen, of ik kroop echt helemaal weg onder mijn dekens. Maakte toen niet uit hoe warm het dan was onder dat deken.. ik bleef eronder totdat het voorbij was, of totdat mijn moeder mij kwam halen omdat ze wist dat ik bang was voor onweer. De laatste tijd is het wel iets minder geworden.. maar ik blijf het toch eng vinden.

    (Bepaalde) insecten: met name spinnen, wespen en andere stekende insecten. Ben een keer gebeten door een spin en een keer gestoken door een wesp. Blijf er liever bij uit de buurt.

    Faalangst: Ben vroeger een keer bij een psycholoog getest op één en ander en daar kwam uit dat ik faalangst had en nog steeds heb. Ik stres altijd heel erg voor mijn tentamens, omdat 'het zo veel is en dat ga ik nooit redden en omg.. zoveel en geen tijd en whaaaa.. en leuk is het niet echt als je elke keer zo gestrest bent al een paar weken voor de tentamens.. (en ondanks ik vorig jaar ook alles 'gewoon' gehaald heb, maak ik me druk en het helpt niet om te bedenken van: maar vorig jaar heb ik het ook gewoon gered, dus waarom zou ik me druk maken?.. doesn't work

    En ik durf mezelf niet open te stellen naar mensen. Of het echt een angst is weet ik niet, maar ik ben bang dat mensen denken dat ik me aanstel of dat ze me pijn doen (helaas een gevolg van het feit dat ik vroeger gepest ben).

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 22:20 ]

    Hoogtes, snelheid, spinnen, ballen, kwallen, vlinders, wespen, bijen, kleine ruimtes omdat ik heel erge claustrofobie heb, het donker, geesten, clowns, slangen, slakken, wormen, diep water, donker en troebel water, dieptes, zonsverduisteringen en mensen met flauwe humor.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Paddenstoelen.
    Er bestaat een wetenschappelijke naam voor, het heet myctofobie. Vaak durf ik niet te wandelen in bossen tijdens de herfst, uit angst voor die vieze dingen. Klinkt gek, maar ik gruwel er echt van.

    Verder heb ik een ontzettende hekel aan openbare toiletten. Mensen maken er een sport van om zulke dingen vies achter te laten, iets wat ik dus absoluut niet doe. Maar dat is geen angst.

    Oh ja, ik heb grote last van faalangst.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 22:44 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Draculea schreef:
    Ik ben bang voor het onbekende. Hierin kun je verschillende situaties bedenken; naar plekken gaan waar ik nog nooit geweest ben (als ik alleen ben), een telefoon opnemen (tenzij ik zeker weet wie er belt), de deur open doen, skypegesprekken via de webcam (met slechts een aantal uitzonderingen met mensen), etc.


    + soms ook bang voor het bekende. Sociale angst waar ik gelukkig al een groot deel heb kunnen weggooien ^^


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Spinnen: ze zijn zo vies en eng, en laatst zat ik bij de computer en toen liep er zo een vieze spin voor mn beeldscherm naar beneden brrr
    Wespen: ik ben altijd bang dat ze me gaan steken, en mijn ouders worden er echt gek van dat ik er zo bang voor ben.
    Naalden: Krijg daar echt de kriebels van, maar vind het altijd achteraf wel meevallen lol
    Ik heb alleen verder echt geen idee waarom ik er precies bang voor ben :')


    As travars

    Spinnen en dat ik alleen achter ga blijven, dat mensen me ineens niet meer moeten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Draculea schreef:
    Ik ben bang voor het onbekende. Hierin kun je verschillende situaties bedenken; naar plekken gaan waar ik nog nooit geweest ben (als ik alleen ben), een telefoon opnemen (tenzij ik zeker weet wie er belt), de deur open doen, skypegesprekken via de webcam (met slechts een aantal uitzonderingen met mensen), etc.

    + Hoogten, faalangst, clowns en ik heb een soort claustrofobie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.