• Verplaats dit topic alsjeblieft wanneer deze niet goed staat ^^

    Hallo Q'ers!

    Ik heb dit nog niet op Q gezien dus ik bedenk het maar even.

    Iedereen heeft wel een angts, al is het maar heel klein. Iedereen heeft wel iets waar hij/zij de kriebels van krijgt.
    Nu vraag ik mij af; Wat maakt jullie zo kriebelig en bang?

    Beschrijf je angst en maak er een rede achter waarom je misschien bang bent ervoor, of schrijf op wat je uit angst voor hetgeen gedaan/bijna gedaan hebt.

    -Ik heb de gruwelijkste hekel aan spinnen en naalden. Bij beiden krijg ik hevige neiging om te gaan gillen en weg te rennen. Ik heb zelfs bijna een keer de vrouw, die mijn bloed wilde afnemen, geslagen uit pure angst. -

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maleficia schreef:
    Insecten. En dan ook (net zoals de rest) vooral spinnen.
    Kleine ruimtes. Het gevoel dat ik geen kant op kan.
    Die combinatie is trouwens het ergst, haha.

    Er zijn altijd nog wel meer kleine dingetjes, maar dit zijn wel de ergste.

    Precies hetzelfde hierzo!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hmm mijn grootste angst zijn denk ik wespen. Al mn hele leven vind ik die beesten dood eng.
    Verder ben ik bang on te bellen naar onbekenden. En heb ik faalangst.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Plaatjes van extreem dunne mensen. Daar word ik misselijk van.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik ben bang voor naalden/spuiten en dat terwijl ik drie jaar lang elke avond medicijnen heb moeten spuiten maar daardoor werd de angst alleen maar erger.
    Ik ben als de dood voor vrachtwagens door een ongeluk met een vrachtwagen toen ik zeven was. Ik ben als de dood voor spinnen en wespen en ik ben heel bang voor spiegels. Overdag gaat nog wel, maar zodra het donker wordt vermijd ik ze en durf ik er niet in te kijken.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 7:43 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb heel veel kleine fobieën maar de ergste is toch wel claustrofobie, vooral in liften.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Ballen(met gym), en een beetje voor padden, kikkers en slangen


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik ben bang om iemand die dierbaar is te verliezen, en een beetje voor spinnen.


    How far is far

    Spinnen, en dan niet de hooiwagens die je in huis hebt, maar echt zwarte dikke of kruisspinnen.
    Ook ben ik heel bang voor wespen, en die zijn er helaas erg veel zomers op mijn werk.
    Een hele andere angst van me is alleen zijn. Ik kan niet alleen zijn en ik houd er ook niet van. Ik wil volgend jaar graag op kamers, maar ik zie er best tegen op omdat je dan vaak alleen bent.


    Alleen maar tranen van geluk

    Oh en ik heb hoogtevrees.


    Alleen maar tranen van geluk

    Dikke kevers.
    & naalden, al valt dat wel nog redelijk mee. Mij hebben ze vroeger ook eens moeten vasthouden in het ziekenhuis, omdat ze bloed moesten trekken. Ik was echt helemaal aan het flippen. En achteraf kreeg ik dan zo'n diploma van goed gedaan. Yeah… not really.


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Reptielen.


    -

    Als ik ergens ben waar het hoog is en als ik naar beneden kan kijken. Ik voel mij dan altijd heel erg ongemakkelijk en dan ben ik bang om naar beneden te vallen.


    Physics is awesome

    Luminis schreef:
    Ik ben eigenlijk alleen een beetje om te vallen (ik val altijd verkeerd, dus als ik moest leren vallen bij schaatsen of judo, was ik altijd niet bepaald happy). Meer kan ik niet bedenken. Niet voor beestjes, niet voor dokters, niet voor geesten, donker, etc.

    Edit: wacht, ik had altijd sociale faalangst, maar heb training gehad, waardoor ik daar amper nog last van heb


    Script schreef:
    Gym/sporten. Klinkt misschien heel stom maar als iemand die/dat woordje(s) ook maar uitspreekt komen bij mij de kriebels al opzetten en kruip ik het liefste ver weg in een hoekje.

    Gelukkig heb ik nu een hele goede gymleraar die ervaring heeft met dit soort dingen, dus is het al een stuk minder erg dan vorig jaar.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb ook een angst om dik te worden, geen idee of daar een naam voor is. Maar goed.


    26 - 02 - '16

    Ik ben echt verschrikkelijk bang voor kikkers. Toen ik een jaar of vier was zat ik een keer in het gras en opeens zat er een kikker vlak bij me. Ik ben daar toen zo van geschrokken dat ik er nu nog steeds bang voor ben. Langs een meer lopen durf ik niet en ook als ik in het bos ben, ben ik altijd bang dat ik er eentje zie. Eigenlijk is het heel stom dat ik er zo bang voor ben want ze doen niks, maar ik kan het gewoon niet helpen.


    Han såg ut så som drömmar känns som.