• Verplaats dit topic alsjeblieft wanneer deze niet goed staat ^^

    Hallo Q'ers!

    Ik heb dit nog niet op Q gezien dus ik bedenk het maar even.

    Iedereen heeft wel een angts, al is het maar heel klein. Iedereen heeft wel iets waar hij/zij de kriebels van krijgt.
    Nu vraag ik mij af; Wat maakt jullie zo kriebelig en bang?

    Beschrijf je angst en maak er een rede achter waarom je misschien bang bent ervoor, of schrijf op wat je uit angst voor hetgeen gedaan/bijna gedaan hebt.

    -Ik heb de gruwelijkste hekel aan spinnen en naalden. Bij beiden krijg ik hevige neiging om te gaan gillen en weg te rennen. Ik heb zelfs bijna een keer de vrouw, die mijn bloed wilde afnemen, geslagen uit pure angst. -

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben als de dood voor spinnen (grote verrassing), ongedierte (Muizen,ratten, insecten). Ik moet er ook niet van weten als papegaaien of andere vogels opeens met hun vleugels gaan fladderen of weg vliegen vlak naast mijn hoofd. Verder heb ik ook hoogtevrees en vertrouw ik oudere (onbekende) mannen niet door iets dat er gebeurd is in mijn verleden. In de winkel vind ik het dan ook dood eng als ik aan de kassa sta en er komt opeens een oude man achter me staan... Het geeft me altijd de kriebels.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ben bang om alleen te zijn, vooral als ik s'avonds home allone ben. Ik hou daarom altijd een mes bij me als iemand inbereekt. Vroeger heb ik ook heel veel contratie problemen gehad door nachtmerrie's over inbrekers.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 15:32 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Kippen en ander gevogelte...


    Queer zijn is gewoon alles

    Pillen/capsules slikken is echt een hel voor mij. Ik moet al bijna kokhalzen als ik eraan denk.. vooral aangezien ik nu voor tien dagen drie grote pillen moet slikken. ugh.
    En letterlijk alle insecten; vlinders, lieveheerstbeestjes, spinnen, kakkerlakken etc.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nu ik de angsten van andere lees besef ik me dat ik er zo veel vergeten ben op te schrijven hahah ;')
    Hoogten, pillen etc. Horen er ook bij bij mij


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fear of falling from high places, fear of insects, a phobia of being all alone and in contrast to that, I also have social anxiety. (So I have fear of being around most people.)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    The main thing, naalden. Ik krijg paniekaanvallen als er een naald in mijn buurt kom en ook vaak als gevolg dat ik flauwval. Zelfs als ik het alleen maar op tv zie, dan word ik er al eng van.
    Daarnaast wil ik ook niet een lift in, het kan me niet schelen hoeveel trappen het zijn. Ik kan daar heel slecht tegen, mede doordat ik vroeger weleens vast heb gezeten op toiletten.
    Bloed, daar kan ik ook echt heel slecht tegen, maar alleen als het in het echt is. Bijvoorbeeld op een plaatje, in films, etc. dan vind ik het niet erg. Oh, en als ik ongesteld ben, kan ik er ook tegen.
    En daarnaast heb ik nog een trauma wat niet verwerkt is, jottum, en hierdoor is het voor mij niet mogelijk om naar onbekende plaatsen te gaan zonder me ziek en duizelig te voelen. Mijn onderbewustzijn heeft een soort iets ontwikkeld dat ik dan misselijk word. Want ja, als je ziek bent, dan hoef je ergens niet heen denkt mijn lichaam.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Horror clowns; no idea why. Maar het is er niet beter op geworden omdat sommige mensen expres mij bang gaan maken ermee :')
    Verlatingsangst; tja je kan zelf wel bedenken waar zoiets vandaan komt.
    Oh en hoogtes ook wel een beetje. En the worst of all: faalangst. Dat beheerst mijn leven totaal.

    Voor de rest zijn er niet echt dingen waar ik echt bang voor ben. :Y)

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 18:08 ]


    -

    Honden en vogels.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Nou, ik heb hoogtevrees. En ik ben als de dood voor spinnen. En als ik zeg spinnen, bedoel ik geen spinnetje zo klein als een miertje, maar ECHTE spinnen.


    Some people are art and do art at the same time

    Clowns, naalden & hoogtes. Een beetje algemeen dus

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 7:13 ]


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Ik heb arachnofobie (net als Ron Wemel xD) en ook faalangst
    Ik ben ook bang voor clowns en ballen die naar me toe worden gegooid heel hard
    En ik vind het eng als een hond heel snel naar me toe komt rennen, vroeger was ik echt bang voor honden, nu niet meer zo erg


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    - poppen
    - clowns
    - stiltes (daarom heb ik altijd muziek op als ik bv. alleen thuis ben
    - spinnen
    - insecten
    - ballen
    - kippen
    - stiefmoeders...(geloof het of niet, het is echt waar)

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 21:02 ]


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Naalden. Zelfs psychologische hulp hielp me niet bij mijn angst. (huil)


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Naalden, spinnen en duiven. D:
    Zomervakantie 2014 ga ik naar Indonesië, wat betekend dat ik weer prikken krijg. Gosh, ik zit daar zo tegen op. Maar dat liever dan dat ik ernstig ziek word of zo iets. D: