• Ben je een Belieber? dan kan je gezellig in dit topic alle andere Beliebers ontmoeten en over jullie idool (Justin Bieber) praten. Heb je een nieuws of een foto die je wilt delen? dan kan je dat allemaal gerust hier kwijt.

    Regels:

    * Je bent hier om wat leuks over Justin Bieber te posten zoals plaatjes, nummers etc.
    * Geen discussie over Justin’s “negatieve” gedrag ik wil het hier gezellig houden.
    * Alleen Beliebers toegestaan mits als je als niet fanzijnde je aan de regels kan houden
    * Geen beledigende plaatjes/teksten posten

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 17:21 ]

    Nym schreef:


    Bieber over 55 jaar ^


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)
    Bieber over 55 jaar ^

    En in z'n jonge jaren:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nym schreef:
    (...)
    En in z'n jonge jaren:



    Juist! :'D

    Oh girl, you made my fuckin' day.


    Some people are art and do art at the same time

    Fijn dat jullie aankondigden dat het verboden is om hier buitengesloten te worden. Oké niemand wordt hier buitengesloten x'D iedereen is welkom maar als je Justin niet mag wil ik hier niet lezen dat je hem een klote kind vind etc. Blijf netjes + positief over Biebs dan vind ik het allemaal goed :')
    Nou veel plezier hè ;)
    Btw: Fijn dat ik zie dat jullie een aantal liedjes van JB leuk vinden..

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Waren de regels niet duidelijk genoeg voor je? :Y)

    Welke van de regels overtreedt ze misschien? Misschien de eerste, maar die wordt vroeg of laat toch gebroken door de bieberfans in dit topic. :')


    Take me to wonderland

    MaejorBieber schreef:
    Fijn dat jullie aankondigden dat het verboden is om hier buitengesloten te worden. Oké niemand wordt hier buitengesloten x'D iedereen is welkom maar als je Justin niet mag wil ik hier niet lezen dat je hem een klote kind vind etc. Blijf netjes + positief over Biebs dan vind ik het allemaal goed :')
    Nou veel plezier hè ;)
    Btw: Fijn dat ik zie dat jullie een aantal liedjes van JB leuk vinden..

    Muziek moet je kunnen waarderen, ongeacht de artiest (:


    From these ashes, I will rise

    MaejorBieber schreef:
    Fijn dat jullie aankondigden dat het verboden is om hier buitengesloten te worden. Oké niemand wordt hier buitengesloten x'D iedereen is welkom maar als je Justin niet mag wil ik hier niet lezen dat je hem een klote kind vind etc. Blijf netjes + positief over Biebs dan vind ik het allemaal goed :')
    Nou veel plezier hè ;)
    Btw: Fijn dat ik zie dat jullie een aantal liedjes van JB leuk vinden..


    En toch hebben mensen het recht om die mening te plaatsen. Ookal wil jij het niet lezen. :Y) Als ik hem een slecht persoon vindt, mag ik dat zeggen zolang ik je niet persoonlijk aanval.

    And I do find him an awful person.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    I love him so much! <3 #BelieberSince2009

    -zucht-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    -zucht-


    Dit is een Belieber topic, ik mag hier dingen over JB posten als ik dat wil. Dus je mag zo vaak zuchten als je wilt als ik iets wil posten over hem dan doe ik dat. Btw kom voortaan dan niet op dit topic als je het strontvervelend vind of wat dan ook, want daarvan moet ik dus ook van zuchten..

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 12:19 ]

    Awhh

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 12:20 ]

    Het ging om het bumpen idiot. Daar storen mensen zich aan, you know.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 12:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als je een plek zoekt om al jouw favoriete plaatjes van Justin Bieber te delen met de wereld, zou ik naar Tumblr gaan. Nu bump je (tegen de regels again) en je bent de enige die reageert in dit topic. Ik denk dat ze jouw liefde voor JB's plaatjes op een andere site beter zullen waarderen (:


    From these ashes, I will rise

    Titan schreef:
    Het ging om het bumpen idiot. Daar storen mensen zich aan, you know.


    Dat is wel een beetje lullig om haar een idiot te noemen :')

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 21:03 ]