• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 13:59 ]


    Your make-up is terrible

    You're so cute I'm gonna die.


    26 - 02 - '16


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Je hoeft niet elke keer dat je ruzie hebt gehad met mijn vader je op mij af te reageren.

    Oops, I did it again..


    26 - 02 - '16

    Ik kan er echt niet tegen dat The CW steeds met nieuwe series komt, en vervolgens de helft er van cancelt. Stupid people.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Afsdfklsjdfslkdfjsldfjsdf:9~

    Pff, well fuck you too.

    I want a hug.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Presence schreef:
    I want a hug.






    OT: pfft... geen zin in een yoghurtdieet.... :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik denk dat heel veel mensen is moeten leren lezen ..


    16 - 09 - '17

    Smoak schreef:
    Ik kan er echt niet tegen dat The CW steeds met nieuwe series komt, en vervolgens de helft er van cancelt. Stupid people.

    This. This this this.

    OT: Koffie over de tafel, de vloer, de bank, mijn broek en... mijn schetsen voor kunst. Love it. Thank you very much.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik voel me nog steeds echt kut. Ik wil echt uit dit stomme dorp verdwijnen en nooit weer terugkomen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Urgh, ik word zo verschrikkelijk moe van al die verhalen waarin steeds precies hetzelfde wordt verteld. Het is 2013, mensen. ><
    Ooit, op een dag, zal ik de nieuwe Twilight schrijven: zielig zeventienjarig meisje dat om een of andere reden opeens jongens lijkt aan te trekken als een magneet, fantasymonsters, onnodige liefdesdriehoek, enzovoort. En dan, ergens tijdens het derde boek, wanneer de spanning in de driehoek een hoogtepunt bereikt, wil het meisje een van de twee jongens opzoeken omdat ze eindelijk de knoop heeft doorgehakt en hem wil vertellen dat ze zijn monsterbaby's wil, maar blijkt hij niet thuis te zijn. Hij heeft die nacht de stad verlaten, hand in hand huppelend met de andere jongen de wijde wereld in, omdat ze na drie boeken en een heleboel onzinnige ruzies over het meisje eindelijk beseften dat wat er tussen hen hing eigenlijk gewoon ontzettende UST was. Einde. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Urgh, ik word zo verschrikkelijk moe van al die verhalen waarin steeds precies hetzelfde wordt verteld. Het is 2013, mensen. ><
    Ooit, op een dag, zal ik de nieuwe Twilight schrijven: zielig zeventienjarig meisje dat om een of andere reden opeens jongens lijkt aan te trekken als een magneet, fantasymonsters, onnodige liefdesdriehoek, enzovoort. En dan, ergens tijdens het derde boek, wanneer de spanning in de driehoek een hoogtepunt bereikt, wil het meisje een van de twee jongens opzoeken omdat ze eindelijk de knoop heeft doorgehakt en hem wil vertellen dat ze zijn monsterbaby's wil, maar blijkt hij niet thuis te zijn. Hij heeft die nacht de stad verlaten, hand in hand huppelend met de andere jongen de wijde wereld in, omdat ze na drie boeken en een heleboel onzinnige ruzies over het meisje eindelijk beseften dat wat er tussen hen hing eigenlijk gewoon ontzettende UST was. Einde. :Y)


    Op zich is het schrijven van een satire op zulk soort boeken niet eens zo'n slecht idee (':

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 13:49 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Stiekem hoop ik dat je niet meekomt vanavond. Ik wil er een gezellige avond van maken en met jou erbij lukt dat echt niet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.