• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, XXXX
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 9:48 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Enface schreef:

    Yune van Therme
    "Ik denk dat we het beste kunnen zoeken in de woonkamer en als ze daar niet zijn, op hun slaapkamer, toch? De mannelijke leiding is een beetje speels en heel aardig lijkt me. En die vrouwelijke leiding, lijkt me goed in orde houden. Maar ik heb nog niet zo goed kennis met hun gemaakt." zei Melody. Ik knikte begrijpend, ze klonken niet heel verkeerd. 'Dan doen we dat' zei ik. Tot zo ver mijn pogingen om een gesprek aan te knopen, het was niet dat ze echt onaardig deed maar het was ook niet zo dat ik me uitgenodigd voelde om meer te vragen. Niet dat ik dat ooit voelde, maar nu minder als anders. De deur waarvan ik gokte dat het de woonkamer was stond open dus besloot ik daar maar heen te lopen. In de deuropening keek verbaasd de ruimte door, wauw. Dit was echt heel mooi, maar helaas was er niemand waarvan ik dacht dat het een leiding zou kunnen zijn. Ik draaide me een beetje om 'Niet hier geloof ik. Weet jij waar hun slaapkamer is?' vroeg ik met tegenzin. Ik voelde me zo dom.


    Melody Black
    Yune deed de deur open, keek even rond en zei: "Niet hier geloof ik. Weet jij waar hun slaapkamer is?"
    Ik dacht even na en zei: "Op de plattegrond stond volgens mij dat, ze ergens op de derde verdieping sliepen. Ik kan het ook verkeerd hebben, hoor."
    Ik liep de trap omhoog en wachtte even op de eerste verdieping dat ze er ook was. "Misschien is het handiger om je koffers even te laten staan, ik bedoel, niemand zal hier iets stelen." Nou... Daar moest ik nog even over nadenken, als er een leuke tablet of weet ik veel, in haar koffer zat, dan vond ik dat niet verkeerd om mee te nemen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    John Hunter Bell
    Ik hoorde haar lachen bij mijn woorden. Oops, verkeerd gegokt. ach, kon gebeuren. Misschien moest ik minder gaan spelen als normaal en meer alsof ik een kopie van mezelf tegenover me had, want dat begon steeds duidelijker te worden. "Ow, denk je dat dit smeken is, popje? Dan heb jij nog nooit iemand echt horen smeken." zei ik speels. Nee, ze moest nog veel harder haar best doen om me te laten smeken. Zeker nu. Ik liet mijn ene hand weer rustig in haar broek zakken en draaide met mijn duim weer rustig rondjes rond haar clitoris. Ze kon wel zo mooi praten, maar we wisten allebei even goed dat ik niet de enige was die graag sex had. Zij kon er ook wat van. Dat had ze gister ook wel bewezen en het was nou ook niet dat ze compleet droog was. In tegendeel. Ik grijnsde naar haar. "Maar is praten echt wat je wil, popje? Praten gaat me namelijk niet laten smeken. Echt niet." Ik wreef iets harder over haar clitje en liet mijn andere hand onder haar shirtje glijden. Dat ze mij probeerde te laten smeken betekende toch niet dat ik niet mocht spelen?


    Bowties were never Cooler

    Laurinda Pearl
    Pete verteld me dat hij niet eens weet in welke kamer hij ligt waarna ik begin te grinniken. Hij vervolgd zijn zin door te vertellen dat zijn broek niet zo vies is als de rest... Dus? Hij bedoeld dat hij... O god. "Wat wil je daar mee zeggen?" vraag ik hem grinnikend waarna ik richting mijn tas loop en er een schone broek en shirt uit haal. "Neem jij eerst de badkamer of ik?"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Melody Black
    Yune deed de deur open, keek even rond en zei: "Niet hier geloof ik. Weet jij waar hun slaapkamer is?"
    Ik dacht even na en zei: "Op de plattegrond stond volgens mij dat, ze ergens op de derde verdieping sliepen. Ik kan het ook verkeerd hebben, hoor."
    Ik liep de trap omhoog en wachtte even op de eerste verdieping dat ze er ook was. "Misschien is het handiger om je koffers even te laten staan, ik bedoel, niemand zal hier iets stelen." Nou... Daar moest ik nog even over nadenken, als er een leuke tablet of weet ik veel, in haar koffer zat, dan vond ik dat niet verkeerd om mee te nemen.


    Yune van Therme

    "Op de plattegrond stond volgens mij dat, ze ergens op de derde verdieping sliepen. Ik kan het ook verkeerd hebben, hoor" zei Melody. Ik haalde mijn schouders op, 'Je weet het waarschijnlijk beter dan ik' zei ik terwijl ik achter haar aan liep naar boven. Ik knikte, 'Ik voel er weinig voor om er mee nutteloos mee rond te zeulen'. Ik mocht er maar op vertrouwen dat mijn spullen er nog stonden. Even keek ik rond voor door liep de trap op naar de volgende verdieping. Het was hier echt heel mooi.

    John Hunter Bell
    Ik hoorde haar lachen bij mijn woorden. Oops, verkeerd gegokt. ach, kon gebeuren. Misschien moest ik minder gaan spelen als normaal en meer alsof ik een kopie van mezelf tegenover me had, want dat begon steeds duidelijker te worden. "Ow, denk je dat dit smeken is, popje? Dan heb jij nog nooit iemand echt horen smeken." zei ik speels. Nee, ze moest nog veel harder haar best doen om me te laten smeken. Zeker nu. Ik liet mijn ene hand weer rustig in haar broek zakken en draaide met mijn duim weer rustig rondjes rond haar clitoris. Ze kon wel zo mooi praten, maar we wisten allebei even goed dat ik niet de enige was die graag sex had. Zij kon er ook wat van. Dat had ze gister ook wel bewezen en het was nou ook niet dat ze compleet droog was. In tegendeel. Ik grijnsde naar haar. "Maar is praten echt wat je wil, popje? Praten gaat me namelijk niet laten smeken. Echt niet." Ik wreef iets harder over haar clitje en liet mijn andere hand onder haar shirtje glijden. Dat ze mij probeerde te laten smeken betekende toch niet dat ik niet mocht spelen?


    Dena Fields
    Hij had gelijk. Ik was opgewonden. En hij voelde dat. Binnen no-time was zijn had weer in mijn broek en had zijn duim weer mijn clitoris gevonden. Zijn bewegingen waren nog erger dan zojuist en ik moest mijn best doen om mij niet over te geven, zeker toen hij zijn hand onder mijn shirtje liet glijden. Hij deed er alles aan om mij te laten afleiden en hij was bijna zo ver. 'Ga zo door,' fluisterde ik en ik sloot mijn ogen. 'Ga zo door en jij komt niet klaar vanavond,' waren mijn laatste woorden en ik gaf mij volledig over aan Hunter. Hij moest zelf weten of hij mij wilde laten klaarkomen, maar ik was niet van plan hem te laten klaarkomen vandaag.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    John Hunter Bell
    Binnen no-time zag ik weer dat ze het moeilijk kreeg door mijn handelingen. Toch was ik echt niet van plan te stoppen. Tergend langzaam ging ik door. Bij haar woorden stopte ik even, maar toen ze haar zin afmaakte ging ik weer langzaam verder met een scheve grijns op mijn gezicht. "Volgens mij kon ik dat toch al vergeten, popje, maar jij ook." Ik zou haar tot het randje drijven, maar niet erover. Na haar woorden gaf ze me verrassend genoeg compleze controle. Met een snelle beweging maakte ik haar BH los, maar mijn duim bleef even sloom over haar clitoris rondjes wrijven. Ik schoof mijn hand van achter haar shirt naar voren en onder haar BH door. Daar vond ik haar tepel en rolde die zacht tussen mijn vingers door op hetzelfde tempo als dat ik rondjes wreef over haar slipje. Het was jammer dat ik waarschijnlijk geen actie zou krijgen vandaag, maar dit was ook geen onaardige bezigheid.


    Bowties were never Cooler

    Dena Fields
    Omdat ik me volledig had overgeven aan Hunter hoorde ik zijn woorden maar half. 'Volgens mij kon ik dat toch al vergeten, popje, maar jij ook.' Het duurde even voordat de woorden tot mij doordrongen. Hij maakte ondertussen mijn beha los terwijl zijn duim rondjes bleven draaien rond mijn clitoris. Zijn vinger rolde zich langs mijn tepel. Ik zou zo op het moment komen waarop kreunen en kronkelen alleen nog maar een reflex waren en ik moest nu actie ondernemen. Nog even, hield ik mezelf vol. Dit voelde veel te goed om nu te stoppen. Een kreun verliet mijn lippen en dat was voor mij de druppel. Ik maakte dit straks wel af, maar eerst moest ik Hunter pakken. Met Hunters hand nog in mijn broek draaide ik me om en plaatste mijn knie hard zijn schaambeen (=vlak boven het geslacht). Ik bleef zo zitten en keek hem kwaad aan. 'Denk jij nu werkelijk dat jij mij kunt krijgen?' Ik kneep mijn ogen tot gemene spleten. 'Oh Hunter, dan ken jij mij nog lang niet.' Ik boog mij naar voren, tot vlak bij zijn oren, terwijl mijn knie nog steeds op zijn schaambeen stond. 'Little boys who play with fire get their fingers burnt'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    John Hunter Bell
    Ik ging rustig door. Toen ik uiteindelijk een kreun over haar lippen rolde rollen grijnsde ik triomphantelijk. De triomph was alleen niet voor lang. Voor ik het wist had ze haar knie tegen mijn schaambeen. Ik vertrok van de pijn en een zacht gepiep rolde over mijn lippen. De lol was er nu wel vanaf. Toen ik mijn ogen weer open deed zag ik haar ogen tot gevaarlijke spleetjes getrokken. "Eigenlijk wel, net als gister." rolde met een pijnlijke zucht over mijn lippen. Dat was volgens mij het verkeerde antwoord. Toen ze voorover boog beet ik had op mijn lip om de de pijn te verbijten. Ik schoof mijn handen uit haar kleren en duwde haar van me af. Nee, ik had nu echt geen zin meer. In elk geval niet met haar. Er waren vast genoeg anderen in dit huis om mee te rotzooien. Ik stond op en bleef zo recht mogelijk staan. Mijn broek hees ik omhoog en draaide me naar haar terwijl ik mijn gulp en riem dichtmaakte. "Ik dacht dat je wel op was voor een pleziertje, maar dan zoek ik wel een ander vogeltje, popje. Er zijn vast genoeg anderen in dit huis die ik ervoor kan strikken." Ik grijnsde scheef en liep toen lichtelijk mank richting de deur. John zou me vermoorden, maar daar trok ik me eerlijk gezegt nu even niets van aan.


    Bowties were never Cooler

    Dena Fields
    'Weet je het zeker dat je iemand gaat kunnen vinden?' Ik liep naar hem toe. 'Wat nu als we geen spellen meer spelen en puur voor de seks gaan?' stelde ik voor. Hunter had gelijk. Ook ik had af en toe mijn pleziertje nodig, maar dat was niets vergeleken met de schuld die ik tegenover John had. Oh nee. Verre van. 'Maar als je er zeker van bent dat je iemand vindt die je net zo goed kan bevredigen als ik, dan loop maar naar buiten. Maar weet wel, zodra John erachter komt dat jij het voor hem verpest hebt, sta ik aan John's kant en krijg jij het hard te voorduren.' Ik draaide me toen om om Hunter wat ruimte te geven en ging op mijn bed liggen. Mijn beha zat nog los en mijn slipje was vies geworden, maar dat deerde me nu even niet. Ik had een hele grote kans genomen door hem een vrijbrief te geven. Hopelijk had hij geleerd van net en wist hij dat een vrijbrief hem parten zou spelen, maar misschien nam hij juist wel die kans. Ik sloot mijn ogen en zette mijn benen in een comfortabele driehoek. 'Hunter?' vroeg ik toen als controle of hij nog in de kamer was of al naar buiten was.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Enface schreef:


    Yune van Therme

    "Op de plattegrond stond volgens mij dat, ze ergens op de derde verdieping sliepen. Ik kan het ook verkeerd hebben, hoor" zei Melody. Ik haalde mijn schouders op, 'Je weet het waarschijnlijk beter dan ik' zei ik terwijl ik achter haar aan liep naar boven. Ik knikte, 'Ik voel er weinig voor om er mee nutteloos mee rond te zeulen'. Ik mocht er maar op vertrouwen dat mijn spullen er nog stonden. Even keek ik rond voor door liep de trap op naar de volgende verdieping. Het was hier echt heel mooi.


    Melody Black
    "Je weet het waarschijnlijk beter dan ik." zei Yune. "Ik voel er weinig voor om er mee nutteloos mee rond te zeulen."
    "Nou, daar zou ik niet op vertrouwen op hoor. Ik ben hier ook maar pas. Dus.... Waarom ben je eigenlijk zo laat? Ik dacht dat we moesten verzamelen om twee uur daar onderen." Ik wist eigenlijk gen onderwerp meer, dus begon ik maar over iets onnuttigs.
    "Heb je al iets gegeten? Ze hebben hier overheerlijke chilisaus. Moet je echt eens proberen. Behalve als je niet van chilisaus houdt, natuurlijk."

    (Sorry, ben een beetje inspiratieloos)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    John Hunter Bell
    Ik trok een wenkbrauw op toen ze me nu weer probeerde te paaien. Nu snapte ik waarom ik het altijd bij one night stands hield en nooit een tweede keer met een chick naar bed ging. Hierom dus. Ze had me net een hard knietje gegeven en nu wilde ze seks? Wat the hell! Ze had gelijk. Als John erachter kwam had ik een heel groot probleem en nu blijkbaar ook niet alleen met hem. Ik keek hoe ze op haar bed ging liggen en deed een stap richting de deur. Ik zag nog hoe ze haar ogen sloot en mijn naam zei. Hmmm. ik kon nu weggaan, mijn vrijbrief verspelen en straks op mijn flikker krijgen of nog een nacht met haar het bed in duiken en dat hopelijk onzijlen. Ik sloop naar haar toe en drukte mijn lippen in haar nek om er een zuigzoen van te maken. "Dus, popje. Wilde jij nou nog spelen, of wil je me weg hebben?" fluisterde ik zacht en gevaarlijk in haar oor toen er een mooi rood plekje in haar nek stond.


    Bowties were never Cooler

    Melody Black
    "Je weet het waarschijnlijk beter dan ik." zei Yune. "Ik voel er weinig voor om er mee nutteloos mee rond te zeulen."
    "Nou, daar zou ik niet op vertrouwen op hoor. Ik ben hier ook maar pas. Dus.... Waarom ben je eigenlijk zo laat? Ik dacht dat we moesten verzamelen om twee uur daar onderen." Ik wist eigenlijk gen onderwerp meer, dus begon ik maar over iets onnuttigs.
    "Heb je al iets gegeten? Ze hebben hier overheerlijke chilisaus. Moet je echt eens proberen. Behalve als je niet van chilisaus houdt, natuurlijk."

    (Geeft niet joh, zo inspiratievol ben ik ook niet)

    Yune van Therme
    "Nou, daar zou ik niet op vertrouwen op hoor. Ik ben hier ook maar pas. Dus.... Waarom ben je eigenlijk zo laat? Ik dacht dat we moesten verzamelen om twee uur daar onderen." zei Melody. Ik haalde nogmaals nonchalant mijn schouders op, 'Ik zie het vanzelf wel, als iemand het nodig vindt om met zijn of haar klauwen aan mijn spullen te zitten dan moet het toch ergens in dit huis zijn'. Ergens wilde ik weer terug naar beneden rennen om bij mijn eigen vertrouwde spullen te blijven maar hey ik dit. Hoopte ik. 'Uh het ging nogal mis met al het vervoer enzo' zei ik simpel. Ik had weinig zin om het allemaal uit te gaan leggen, ik baalde er zelf ook van. Ik knikte bevestigend, oke niet echt door de haast was ik het vergeten maar ik at liever wat als ik alleen was. 'Bedankt voor de tip' glimlachte ik. 'Hoe is eigenlijk de rest? Voor zover je hebt kunnen zien dan' vroeg ik na even wijfel of ik het wel zou doen.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 13:13 ]

    Dena Fields
    'Dus, popje. Wilde jij nou nog spelen, of wil je me weg hebben?' fluisterde Hunter in mijn oor. De rollen waren omgedraaid, want ik herkende dezelfde ondertoon in zijn gefluister. Het was een speelse, maar zeer serieuze toon. Het was menens aan Hunter's kant en ik moest dit goed spelen om hem niet weer kwijt te raken. Ik had een groot risico genomen om hem die vrijbrief te geven en ik zou dat niet meer doen. In dat ene kleine moment waarop Hunter zijn keuze moest maken tussen weggaan en blijven, had ik me iets gerealiseerd. Ik was gek op Hunter. Niet op een verliefde manier, maar op een manier zoals.. ik wist het niet. Ik had eindelijk iemand gevonden die hetzelfde dacht als mij en dat wilde iets zeggen. 'Doe dat nooit weer,' was mijn antwoord. Ik opende mijn ogen en ging half rechtop zitten. 'Ik zweer het Hunter,' antwoordde ik serieus. 'Het spijt me van net.' Ik gaf hem een kusje op zijn lippen en keek hem toen afwachtend aan. 'Doet het nog pijn?' vroeg ik voorzichtig.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 13:52 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    *pakt popcorn*


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    *pakt popcorn*


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||