• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, XXXX
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 9:48 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lizzy Franklyn groep 3
    Ik hoorde iemand maar ik kon niet zien wie het was door de zware sneeuwstorm. Ik had geen zin om te schreeuwen, maar het moest, als ik ooit nog gered wilde worden uit deze hel. Ik raapte en schraapte al mijn moed bij elkaar en riep: "Hier ben ik. Help me alsjeblieft!" Ik hoopte zo erg dat iemand kwam, maar toch ook weer niet. Voor het zelfde geld is het een ontvoerder, verkrachter of moordernaar. Ik hoopte dat hij mij niets aan zou doen. Misschien was het Delilah, ik hoopte dat het haar was. Ik vertrouwde haar wel een beetje. Zij kon mij wel verder helpen en zij wist ook wel de weg naar het huis. Ik wilde zo graag terug naar het huis, de warmte en de vertrouwdheid. Maar toch ook weer niet, er waren veel vreemde mensen en je zat kort op elkaar in een kleine ruimte.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Delilah Gerson
    "E... Elp...Ie .En ik! Elp .. Blieft!"
    Was dat nou Lizzy?
    "LIZZ! Volg mijn stem!" riep ik terug, na even hoorde ik haar weer.
    "LIZZ! Hier!" riep ik , deze keer zo lang geluid makend als ik kon en durfde.
    We moesten snel naar dat huis, voor we hier doodvroren.
    ( Sorry, kort, Iknow)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Lizzy Franklyn groep 3
    "LIZZ! Volg mijn stem!" riep een meisje. "LIZZ!" riep ze nog een keer.
    Ik ging er van uit dat het Delilah was en ik liep, met een hand vooruit gestoken en met de andere hand boven mijn ogen tegen de wind, naar voren. Na een paar stappen botste ik tegen een meisje aan en ik zag de vage contouren van een meisje wat ik onderscheidde als Delilah en ik zei zachtjes huilend: "Oh Goddank, Delilah ik heb je gevonden."


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Delilah Gerson
    Na even voelde ik een stomp tegen mijn rug en draaide ik me om, Lizzy stond huilend en verkleumd voor me.
    "Kom mee, 't komt allemaal goed." suste ik haar, hoewel ik zelf niet zo zeker was.
    Hoe gingen we dat huis vinden als we geen reet voor ogen konden zien?
    Opeens zag ik vaag een lichtje.
    "Daarheen! Daar is licht!" riep ik, en sleurde Lizzy achter me aan.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Lizzy Franklyn groep 3
    "Kom mee, 't komt allemaal goed." suste Delilah me terwijl ik me tegen haar aandrukte.
    Opeens zagen we een lichtje en trok Delilah me mee terwijl ze zei: "Daarheen! Daar is licht!"
    We renden allebei richting het licht toen we bij het huis aankwamen en ik lachte en huilde tegelijk. Ik deed de deur open en de warmte stroomde meteen over ons. Ik stapte naar binnen en deed mijn schoenen uit, waarna ik ze uitklopte. Ik deed vervolgens mijn muts, handschoenen en jas uit. Terwijl ik genoot van de warmte van het huis.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Delilah Gerson
    Ik kwam het huis binnen en ging als een hond lekker voor de haard liggen, ik was net bijna in slaap toen ik voetstappen hoorde.
    Neh, ik had lekker geen zin om op te staan, ik bleef lekker liggen, kon mij 't wat schelen als ik in de weg lag.
    Langzaam maar zeker zakte ik steeds dieper weg in mijn droomwereldje, waar ik wel tegen jongens durfde praten, waar ik zelfverzekerd was, en mooi....
    Een koude windvlaag deed me echter weer huiveren, de volgende groep was zeker aangekomen.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    James Yaser groep 4
    Ondanks de hevige sneeuwstorm konden we de weg naar het huis snel vinden. Ik liep meteen richting de tafel om mij wat naar binnen te werken. Nadat ik gegeten had wilde ik naar mijn kamer maar ik wist niet naar welke kamer ik moest, dus ging ik opzoek naar Abby, Loki of Sharp. Helaas kon ik geen van allen vinden dus bleef ik maar door het huis dwalen. Na een tijdje zag ik de puppy en ging ik daar mee spelen. Toen dat ook ging vervelen ging ik op zoek naar John, ik hoopte dat ik hem wel zou kunnen vinden.

    Melody Black groep 4
    Na een lange, vervelende wandeltocht in de sneeuw kwamen we aan in het huis. Het zag er zoetsappig aan en ik had er nu al een hekel aan. Ik ging het huis binnen, ging op zoek naar mijn kamer en deed al mijn natte spullen uit en kleedde me om. Toen ging ik opzoek naar Rose om haar een flinke uitbrander te geven. Ik was zo pissig geworden door de wandeling, dat ik even mijn ei kwijt moest bij iemand. En toevallig was dat Rose, omdat zij de enigste hier wat ik tot nu toe redelijk kende.

    Lizzy Franklyn groep 3
    Ik liep meteen richting mijn kamer toen ik Ella tegen kwam op de trap. Ze zat te tekenen en ik ging naast haar zitten en keek wat ze aan het tekenen was.
    Het was supermooi, maar ik zag nog niet precies wat ze aan het tekenen was. Ik had niet de behoefte om mijn avonturen aan haar te vertellen. Ik had gewoon de behoefte om dicht tegen een vertrouweling aan te zitten, zonder dat ik constant bang hoefde te zijn. Ik genoot van dit moment. Na een tijdje merkte ik dat ik honger had en vroeg aan Ella: "Heb jij al gegeten? Ik heb honger."


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [Groep één aanwezig; groep twee net vertrokken; groep drie en vier onderweg, groep drie kan zo aankomen.]

    Anna Sharp.

    Gregory nam de telefoon aan en begon te bellen met zijn kleine zusje. Het klonk altijd zo vertederend als hij met haar belde. Het was alsof er dan iets in hem ontbloeide, iets moois. Onwillekeurig verscheen er een glimlach op mijn gezicht. Ik dacht na over mijn familie. Het was al een tijdje geleden dat ik hen had gezien. Het laatste was voordat ze op weg gingen -ik weet niet meer waar naar toe- en toen kregen ze het ongeluk. Ik had nog een jonger broertje, maar ik had hem ook al in geen jaren meer gezien. Ik wist dat hij nu al 21 jaar was, maar ik had hem al in geen jaren meer gezien. Het was alsof hij uit mijn leven verdwenen was.
    Met een zucht keek ik nog eens opzij naar Gregor. Ik kende zijn zusje wel. Hij had een foto van haar op onze kamer staan en ik had haar een keertje gezien. 'Doe haar de groeten,' fluisterde ik hem toe. Ik haalde mijn portemonee tevoorschijn en bekeek de foto van mijn broer. Waar zou hij nu zijn?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ( ik ga op kamp en kan dus niet reageren)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Patholoog schreef:
    [Groep één aanwezig; groep twee net vertrokken; groep drie en vier onderweg, groep drie kan zo aankomen.]

    Anna Sharp.

    Gregory nam de telefoon aan en begon te bellen met zijn kleine zusje. Het klonk altijd zo vertederend als hij met haar belde. Het was alsof er dan iets in hem ontbloeide, iets moois. Onwillekeurig verscheen er een glimlach op mijn gezicht. Ik dacht na over mijn familie. Het was al een tijdje geleden dat ik hen had gezien. Het laatste was voordat ze op weg gingen -ik weet niet meer waar naar toe- en toen kregen ze het ongeluk. Ik had nog een jonger broertje, maar ik had hem ook al in geen jaren meer gezien. Ik wist dat hij nu al 21 jaar was, maar ik had hem al in geen jaren meer gezien. Het was alsof hij uit mijn leven verdwenen was.
    Met een zucht keek ik nog eens opzij naar Gregor. Ik kende zijn zusje wel. Hij had een foto van haar op onze kamer staan en ik had haar een keertje gezien. 'Doe haar de groeten,' fluisterde ik hem toe. Ik haalde mijn portemonee tevoorschijn en bekeek de foto van mijn broer. Waar zou hij nu zijn?


    (Volgens mij is groep drie al aangekomen, tenminste een deel van groep 3. En volgens mij een deel van groep 4 ook al, maar dat kan ook aan mij liggen. -.-)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 8:33 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    ( ugh een paar arrogante bitches op kamp hier, god, zöoo irritant! Sorry moest eff XD)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KLAINEISBACK schreef:
    ( ugh een paar arrogante bitches op kamp hier, god, zöoo irritant! Sorry moest eff XD)


    (Je overleeft het wel, maar je reageert dus een paar dagen niet :c?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    (Ik snap het eigenlijk niet meer zo goed, zijn we nu wel of niet al in het huis?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [Ja, jullie zijn nu al in het huis, als je goed kunt lezen. Iedereen mag langzaam aankomen om de RPG levend te houden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Ik wacht met loki nog even, voor paniek bij Abby ofzo]


    Bowties were never Cooler