• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, XXXX
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 9:48 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Appelboompje schreef:
    Jeremy Devoné
    De weg richting het huis was me persoonlijk eigenlijk te lang en de drukte had ik niks gevonden zo alleen... Mijn broer was niet bij me geweest dus ik had de hele tijd besloten me op de achtergrond te houden. Een meisje kwam samen met een jongen naar me toe lopen en ze slaat haar arm om me heen, iets wat me al een ongemakkelijk gevoel geeft. Ze stelt zichzelf voor als Rose en haar vriend als Ethan. "Mijn naam is Jeremy..." Meer weet ik zo snel niet uit te brengen, heel spraakzaam was ik nog nooit geweest bij vreemde mensen. Helemaal niet zo alleen zonder mijn broer...

    Abigail Pierce
    Eenmaal bij het huis aangekomen had ik direct rondgekeken of Loki al ergens te bekennen was, maar ondanks dat hij eerder vertrokken was dan ik was hij nog niet aangekomen... Ik slikte een keer en liep naar boven maar ook op zijn kamer was hij niet te bekennen waardoor ik dus maar richting mijn eigen slaapkamer liep waar gelukkig nog niemand was.. Er waren teveel nieuwe vreemde mensen nu, en de mensen die hier al zaten kende ik ook niet... Verschillende vrienden en groepen waren onderweg al gemaakt en beneden bij de skilift had ik ook al een aantal mensen met een redelijke band met elkaar gezien. Straks kwamen ze weer achter mij aan, straks was ik weer alleen... De problemen beneden die Loki had gehad waren me wel opgevallen, maar wat er gebeurde daarna niet.. Misschien kwam hij wel helemaal niet meer en is hij zonder pardon vertrokken naar huis?

    Laurinda Pearl
    Nu de lange wandeltocht achter de rug was waren we eindelijk bij het huis aangekomen waar ik zo blij mee was. Mijn tenen waren bevroren inmiddels en mijn kaak deed nog altijd verschrikkelijk pijn. Ik hoopte dat dat wicht van de trap zou stuiteren ofzo en ik der recht in haar gezicht zou kunnen uitlachen... Mijn jas hang ik de gang op aan de kapstok, maar de warmte had mijn koude lichaam nog niet opgewarmd dus de rillingen waren er nog steeds en ik kijk Pete aan. "Kooooud" Ondanks dat we nu binnen stonden, ik was gewoon een koudkleum...


    Tyler Devoné
    Ik had mijn hoofd geschud en gezegt dat ik niets te drinken hoefde toen Dena, een groepsgenoot van me, ons dat vroeg. Ik heb totaal geen dorst.. Niet nu mijn broertje daar buiten ergens is bij een stel vreemden. Ik ben altijd al enorm beschermend over hem geweest, ondanks dat we het niet altijd kunnen vinden samen, maar het blijft mijn broer. Hij is hetzelfde als ik maar tegelijkertijd ook precies het tegenovergestelde. Om de minuut werp ik een blik op de deur, hopend dat Jeremy ieder moment met zijn groepje naar binnen komt.
    Als dan de deur open gaat kijk ik afwachtend naar wie er binnen komt. Ik bekijk ieder gezicht maar richt uiteindelijk mijn ogen weer teleurgesteld op het haardvuur, hij is er nog steeds niet..

    Pete Mikaelson
    Ons groepje komt dan eindelijk aan bij het huis en we stappen meteen naar binnen. Ik hang mijn jas op en doe mijn doorweekte schoenen uit. Gelukkig zijn mijn sokken echter wel droog gebleven..
    "Kooooud" hoor ik de stem van Laurinda terwijl ze me aan kijkt. Ik grinnik zacht en sla mijn armen om haar heen.
    "Warm genoeg? Of wil je bij de haard gaan zitten?" vraag ik haar grinnikend. Zonder op antwoord te wachten neem ik haar mee naar de woonkamer, die ik vanuit de hal kon zien, en installeer haar voor het haardvuur.
    "Zal ik wat te drinken voor je halen?" stel ik dan voor met een stralende glimlach. Misschien ging mijn plan nog wel werken ook om iedereen te laten denken dat ik hetero ben.. een passie voor acteren hebben is toch wel handig in zulke situaties "Als ik weet waar ik mokken en andere benodigdheden kan vinden tenminste" vervolg ik dan lachend over de Chocolademelk.


    Moet ik nog met Denise reageren??
    Btw, Nathalie, dat waren geen Korte of Crappy stukjes ^-^
    Ze waren best handig en je kan er makkelijk op in spelen :P


    Little do you know

    Patholoog schreef:
    Dena Fields
    Alle drie de jongens gaven hun bestelling door en enthousiast ging ik aan het werk. In het verleden had ik wel in de horeca gewerkt en ik vond dan ook leuk om mensen te bedienen en drankjes klaar te maken. Ik bracht de drankjes naar de jongens. Net toen ik terug kwam uit de kamer zag ik dat er al andere groepen gearriveerd waren. Suckers, wij waren alsnog eerder. Een golf van woede kwam in mij op en zo gauw ik kon liep ik terug naar de keuken waar Denise al bezig was aan haar thee. Ik nam een diepe zucht en nam gauw een slok van mijn hot chocolat voordat ik uberhaupt weer een woord zei. De woede in mij kwam en ging. En ik kende mezelf goed genoeg om te weten dat ik mijn mond moest houden als ik woedend was. 'Hee, heb je zin om de rest van het huis te zien?' vroeg ik aan Denise nadat ik mijn chocomel half op had en de woede naar een controleerbaar niveau gezakt was.


    Denise Parks
    Dena verdwijnt even uit de keuken en komt na een korte tijd weer terug. Inmiddels had ik mijn thee al bijna klaar, ik was nu enkel nog opzoek naar een pak melk om er in te doen. Als ik een pak gevonden heb sluit ik de koelkast en doe dit in mijn thee.
    ''Hee, heb je zin om de rest van het huis te zien?'' vraagt Dena me dan.
    Ik kijk haar met een glimlach aan "Ja, lijkt me leuk" zeg ik vrolijk "Ik ben ook wel enorm benieuwd naar welke kamer ik slaap en.. bij wie ik slaap" het eerste kwam er net zo vrolijk uit, alleen de laatste vijf woorden klonken wat minder vrolijk. De hoop die ik eerder vandaag had dat ik niet bij een jongen geplaatst zou worden is nogsteeds even groot, al ben ik wel bang dat het enkel maar valse hoop is. Ik weet wat mijn pleegouders hebben gezegt tegen de leiders hier.. ik haat ze daarvoor.


    Ja, ik moest nog met Denise reageren zag ik x'D


    Little do you know

    Delilah ligt nog voor het haardvuur te maffen en Greg en Anna zijn dus aan het praten geloof ik


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KLAINEISBACK schreef:
    Delilah ligt nog voor het haardvuur te maffen en Greg en Anna zijn dus aan het praten geloof ik


    Je moet reageren met Greg.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    Anna stelde voor om in de kerstvakantie Dede te bezoeken.
    "Lijkt me leuk, maar we kunnen de kids niet alleen achterlaten." fluisterde ik, terwijl ik haar vastnam.
    "Ik mis haar zo Anna." fluisterde ik tegen haar haren aan.
    "Kan ze echt niet bij ons komen wonen ? De kids zouden dol op haar zijn." zei ik schor.

    (OMFGG ik zit te huilen bij story of my life ....)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Wat een stomme Quizlet update is dit zeg... Sorry, dat moest er even uit]


    Bowties were never Cooler

    James Yaser
    Ik liep nog steeds door het huis om John te zoeken. Waar zat hij nou? Nou ja, ik zou hem wel vinden. Net toen ik de woonkamer wilde doorzoeken zag dat John met een paar anderen koffie aan het drinken was en ik liep er naar toe en zei: "Hé John. Hoe was jouw wandeling? Heb je dat nieuwe meisje al gezien, die is echt knap! Maar wel een met een gloeiend temperament. Misschien is ze wel Spaans of Italiaans ofzo. Waar heb je die koffie eigenlijk vandaan?" Na de wandeling had ik al de hele tijd zin op een sigaret, maar ik onderdrukte het gevoel omdat ik nu echt wilde stoppen. Meestal ging mijn zin in een sigaret weg als ik een kop koffie had gedronken.

    Melody Black
    Na een kwartier door het huis te zwerven werd ik kwaad. Ik had mijn kamer en Rose nog steeds niet gevonden. Waar zat dat kutkind nou, net nu ik haar eens een keertje nodig had, was ze er natuurlijk weer niet. Altijd hetzelfde. Of zou die slet nog niet zijn aangekomen. Ik hoopte eigenlijk half dat ze verdwaald was zodat ik de hele vakantie geen last van haar schijnheilige gezeik had. Maar nu had ik iemand nodig om af te zeiken en misschien wel een goede mep te verkopen en ik vond het zielig om een iemand hier te doen die ik niet kende. Ik moest eerst maar eens het schattige poesje gaan uithangen voordat ik de jongens hier kon gaan gebruiken voor mijn zaakjes. Althans als dat nog ging ik had mijn reputatie als schattige stoeipoes al een beetje verpest door die nerd te slaan. Ach ja, wat boeide mij dat.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    KiliOfDurin schreef:
    [Wat een stomme Quizlet update is dit zeg... Sorry, dat moest er even uit]

    ( HUH ?)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [3 verschillende RPG topics]


    Bowties were never Cooler

    ( Oh, nog niks van gemerkt)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Jeremy Devoné
    De weg richting het huis was me persoonlijk eigenlijk te lang en de drukte had ik niks gevonden zo alleen... Mijn broer was niet bij me geweest dus ik had de hele tijd besloten me op de achtergrond te houden. Een meisje kwam samen met een jongen naar me toe lopen en ze slaat haar arm om me heen, iets wat me al een ongemakkelijk gevoel geeft. Ze stelt zichzelf voor als Rose en haar vriend als Ethan. "Mijn naam is Jeremy..." Meer weet ik zo snel niet uit te brengen, heel spraakzaam was ik nog nooit geweest bij vreemde mensen. Helemaal niet zo alleen zonder mijn broer...

    Denise Parks
    Dena verdwijnt even uit de keuken en komt na een korte tijd weer terug. Inmiddels had ik mijn thee al bijna klaar, ik was nu enkel nog opzoek naar een pak melk om er in te doen. Als ik een pak gevonden heb sluit ik de koelkast en doe dit in mijn thee.
    ''Hee, heb je zin om de rest van het huis te zien?'' vraagt Dena me dan.
    Ik kijk haar met een glimlach aan "Ja, lijkt me leuk" zeg ik vrolijk "Ik ben ook wel enorm benieuwd naar welke kamer ik slaap en.. bij wie ik slaap" het eerste kwam er net zo vrolijk uit, alleen de laatste vijf woorden klonken wat minder vrolijk. De hoop die ik eerder vandaag had dat ik niet bij een jongen geplaatst zou worden is nogsteeds even groot, al ben ik wel bang dat het enkel maar valse hoop is. Ik weet wat mijn pleegouders hebben gezegt tegen de leiders hier.. ik haat ze daarvoor.

    Gregory McEwan
    Anna stelde voor om in de kerstvakantie Dede te bezoeken.
    "Lijkt me leuk, maar we kunnen de kids niet alleen achterlaten." fluisterde ik, terwijl ik haar vastnam.
    "Ik mis haar zo Anna." fluisterde ik tegen haar haren aan.
    "Kan ze echt niet bij ons komen wonen ? De kids zouden dol op haar zijn." zei ik schor.


    Dena Fields

    'Dat is mooi,' reageerde ik enthousiast en dronk snel de rest op. Ik vond het wel jammer, want de chocomel was lekker, maar ach, ik kon me ook weer nieuwe maken. Ik loodste haar als eerste mee naar onderen, naar het zwembad. Ik had het ontdekt toen ik een paar mensen eruit had zien komen een paar dagen tevoren. Eerst dacht ik dat het een griezelige spinnenkelder was waar poetsspullen of iets stonden. Daarna de bibliotheek, nadat we langs de woonkamer en de eetkamer waren gegaan. Via de bibliotheek liepen we naar de eerste verdieping waar we onze kamer in gingen. '..en dit is mijn kamer,' beëindigde ik de rondleiding. Ik wees waar ik sliep en waar John sliep. 'De andere twee zijn vrij,' deelde ik mede. Dus wie weet... Ms Sharp en mr McEwan zullen de kamerindeling wel bekend maken als ze thuis komen en de andere groep er ook is, denk ik.' [=gemene lach.]

    Ethan Brooks

    'Mijn naam is Jeremy,' wist Jeremy er nog net uit te brengen. Ik vond Rose erg druk, maar ze was aardig tegen mij en dat gaf mij hoop, want dat betekende dat ik niet als the underdog gezien werd. 'Leuke naam, Jeremy,' kwetterde Rose vrolijk. 'Je hebt vast zin om aan te komen,' ging ze verder. Net op dat moment zag ik in de verte wat licht. 'We zijn er, denk ik,' mompelde. 'Waat?' riep Rose. 'Wat zei je? Je moet hárder praten.' 'We zijn er, denk ik,' herhaalde ik nu wat harder. Dat verklaarde de meeste negeermomenten op de middelbare school. Aha. Ik merkte dat het tempo werd opgevoerd. En ik liep er sneller achteraan, naar het huis toe.
    Eenmaal binnen deed ik mijn jas uit en ging een ruimte binnen waar de haard brandde en er al meerdere mensen waren. Ik zette me op de grote bank en keek wat rond. Eindelijk in het huis. Rose kwam naast me geploft. 'Brooks, je bent nog niet van me af,' grijnsde ze.

    Anna Sharp

    Gregor nam me vast en smeekte me of ze niet bij ons kon komen wonen. 'Gregor, lieverd,' begon ik met het breken van zijn hart. 'We hebben een aantal jongeren rondlopen die agressief zijn, we hebben een aantal jongeren rondlopen die niet onder controle te krijgen zijn op een bepaald punt en we hebben jongeren rondlopen die al bang worden van een acht-jarig meisje. Het is geen optie. Daarnaast hebben we geen slaapplaats voor haar. Het spijt me, schat, maar het gaat niet. Je mag van mij met kerst naar haar toe, ik red me hier wel alleen, maar we mogen haar niet eens bij ons in huis nemen.' Het brak ook mijn hart om Gregor's hart te moeten breken, maar het kon niet anders. Ik gebruikte daarom ook express troetelwoordjes, om hem te overtuigen van mijn goede bedoelingen, maar het kon niet anders..

    Opmerkingen;
    -Groep twee is aangekomen, iedereen is nu aanwezig, behalve de leiders. Als Anna en Gregor aankomen wordt het hoofdstuk met de kamerindeling geactiveerd.
    -Wie wil de rollen van Butera overnemen? Je mag de namen veranderen of een tweeling maken met iemand of iets, maar het liefst wel het innerlijk in die trant houden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    waar staat die update dan? o.O nu ben ik ook wel even nieuwschierig...

    wait gezien...

    inderdaad een beetje belachelijk... nu moet ik in 3 verschillende dingen gaan zoeken naar mijn rpg topics -,-

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 18:34 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Gregor McEwan.
    Ik knikte bevestigend tegen Anna, maar in mijn hoofd was er al een plannetje aan het rijpen.
    "Laten we gewoon naar huis gaan nu." mompelde ik, terwijl ik Anna losliet en de auto startte.
    De sneeuwstorm maakte het moeilijk en ik manouvereerde voorzichtig tussen alle obstakels, toen we eenmaal binnenwaren ontedkte ik dat er l een paar mensen ik de keuken waren geweest ( en dat er rauw gehakt verdwenen was, wie wil eventueel de schuld op zich nemen hiervoor?) , ik haalde mijn schouders op en begon aan gehaktballetjes met krieken, ik hoopte aar dat de kids niet te moeilijk zouden doen , anders zou ik mijn plan niet kunnen uitvoeren


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Denise Parks
    Dena laat me alles in het huis zien, het zwembad in de kelder, de woonkamer en keuken, dan de bibliotheek, die ik overigens erg kan waarderen, en als laatste staan we in een kamer met twee stapelbedden. Ze verteld dat zij er slaapt met een jongen, John, die zat volgens mij ook in ons groepje..
    "Jij slaapt met een jongen op de kamer?" vraag ik haar zacht "Vind je dat niet.. onfijn..?" mompel ik terwijl ik aan de zoom van mijn zwarte trui friemel. Dan hoop ik dat ik eigenlijk niet hier kom.. wat nu als hij iets probeert.. ik hoop écht dat ik niet bij een jongen op de kamer kom. Als dat wel zo is, dan slaap ik wel gewoon in de badkamer met de deur op slot of zo.. Dan kan hij tenminste niets proberen of doen. Een tevreden blik verschijnt op mijn gezicht door mijn zelfbedachte 'slimme' idee. Als ik me dan bedenk dat het er voor Dena best wel raar uit kan zien trek ik mijn gezicht weer gewoon in de plooi.
    "Ik vraag me echt enorm af bij wie ik op de kamer kom, en op welke kamer" zeg ik dan met een glimlachje tegen Dena.


    Little do you know

    Kamerindeling

    Kamer 1: Jace Bray Quinn, Ayden Sanders, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Jaylee Quinn
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Kian Swann
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, Ella Montgomery
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan.


    Anna Sharp

    Ik loop naar de bibliotheek en haal het papier met de kamerindeling uit de lade van het bureau. Daarna loop ik naar de hal en hang de kamerindeling op. Ik meld in de woonkamer dat de kamerindeling ophangt en dat iedereen zijn of haar koffer kan gaan uitpakken. Daarna loop ik naar de keuken waar Gregor alweer aan het eten is. Ik zie aan zijn gezicht dat hij bezig met een plannetje. Ik weet niet waarover, maar hij heeft iets in gedachten. 'Nee Gregor,' zeg ik bij voorbaat en pak een grote pan uit de lade. Vandaag staat er op het menu aardappelgratin met twee soorten groenten, sla en wat vlees. Ik zet de oven aan en leun tegen het keukenblad. 'McEwan, wat is er?' vraag ik dan gefrustreerd.

    Dena Fields.

    Net op dat moment hoorde ik een auto en de deur. 'Ze zijn er,' riep ik blij tegen Denise en ik rende de trap af, waar ik mevrouw Sharp nog net de bibliotheek in zag gaan om iets te pakken. Ze kwam terug en prikte de nieuwe kamerindeling op het bord. Kamer 6. Dat was niet bij mij. Wie was er dan bij mij? Mijn ogen schoten naar boven, kamer 1. Jace Quinn en Ayden Sanders, twee jongens namen. Ik sliep met drie jongens op een kamer. Een ontzettende grote woede aanval kwam bij mij naar boven en rende naar mijn snowboots die ik woedend aandeed en ik rende naar buiten voordat ik iets kwaads kon roepen. De kou sloeg om mij heen, maar dat was nu bijzaak. Ik kookte van de woede.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt