• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, XXXX
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 9:48 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tyler Devoné
    Nadat ik door de ruimte had geroepen wie Rose is zie ik een meisje omhoog schieten en 'hier!' roepen. Ik glimlach breed als ik zie dat ze naar me toe komt. Als ze dan voor me staat zie ik een flirterige blik in haar ogen, geen preuts meisje dus, beter.
    "En jij bent?" vraagt ze me dan.
    Ik kijk haar aan met een speelse grijns en zeg: "Geïnteresseerd" ik schud grinnikend mijn hoofd "Tyler Devoné" zeg ik met een galante buiging.
    "Ik ben blij te zien dat het enige meisje op mijn kamer knap is en er totaal niet uit ziet alsof ze nog nooit een vriend gehad heeft" zeg ik vervolgens met een knipoog.


    Fok, bom inspiratie is niet meer x'd


    Little do you know

    Loki Laufeyson
    Ik hoorde en zag eerst een meisje en later een jongen het huis uit rennen. Ze leken me niet op te merken, maar ik kon ze vrij duidelijk horen. In doodse stilte stond ik op en bewoog me geruisloos tussen de bomen. Ik had geen zin in verliefde stelletjes. Ik sloot in een grote boog om ze heen naar de achterkant van het huis. daar kroop ik naar onder het raam en liet mijn dunne witte vingers 4 keer onderin het raam trommelen terwijl ik eronder zat, zodat het niet zichtbaar was. Een beetje sollen mocht wel. Heel stilletjes kroop ik een raam of wat verder en wachtte geduldig tot ik het geroezemoes wat hoorde verstommen om het weer te doen, maar nu op het volgende raam. Ik zat zo dicht bij het huis, dat ik niet zichtbaar was, maar hoorbaar zou ik zeker zijn. Ik vond het gewoon heerlijk om met mensen hun brein te focken. Zeker omdat niemand het iets leek te schelen dat ik weg was. Zelfs Abby was nog niet komen kijken. Het was dus waar. Ik was weer een buitenbeentje. Ze had vast medelijden met me gehad, die ene was er ook altijd, maar die stak je uiteindelijk wel harder in je rug dan wie dan ook.


    Bowties were never Cooler

    Gregory McEwan
    Ik zat met een gigantische grijns aan tafel, twee kinderen hadden gezegd dat ze het leuk zouden vinden Dede te verwelkomen hier, Delilah was wat, ja, kort geweest maar ze had haar mening gegeven, en buiten de twee die ja zeiden had niemand geprotesteerd, ik danste vanbinnen in mijn hoofd en hoorde Anna vragen hor ik dat praktisch wou gaan regelen.
    " Nou, dat ligt eraan met wat je daarmee bedoelt, ik bedoel, Dede kan best bij ons slapen, niet? Dan bouwen we de zolder om tot haar slaapkamertje. "straalde ik,nu al popelend om het nieuws aan mijn zusje te brengen, maar ja, Anna moest eerst haar toestemming geven, en haar kennende, wist ik dat ik nog een preek zou krijgen hiervoor.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    John Hunter Bell
    Door de kou begon ik me steeds minder goed te kunnen concentreren op Hunter. Dat werd nog interesant straks, maar nu had ik het gewoon koud. Ik trok met klapperende tanden mijn jas aan en ritste hem gauw dicht. Aan haar te zien had ze het ook koud, maar bij mijn eerste pogingen wat te zeggen klapperden mijn tanden te veel. Ik hield met een trillende arm haar jas naar haar uit. "I...i....ik za...zag je we....gre....nnen..." zei ik met klapperende tanden. Langzaam nam het af. "Volgens mij is er al een jongen kwijt. Die rare zonder jas. Ik wilde niet dat jij ook kwijt zou raken. Wie weet dat je opgegeten wordt door een beer." Ik rilde nog wat meer, waardoor Hunter aan de macht kwam. "En ik miste je ook, moppie." kwam er in zijn zware stem uit onze keel. Zolang hij dat maar niet in het huis deed vond ik alles best. Ik wilde echt graag kijken of die leuke jongen me ook leuk vond en dat ging niet met Hunter die te pas en te onpas met Dena stond te fozen. "Ik foos lekker wanneer ik zelf wil." beet Hunter me toe. We waren nu te vervlochten door kou dat we in elkaars hoofd konden komen, waardoor ik beelden doorkreeg die ik liever niet zag.

    Tyler Devoné
    Nadat ik door de ruimte had geroepen wie Rose is zie ik een meisje omhoog schieten en 'hier!' roepen. Ik glimlach breed als ik zie dat ze naar me toe komt. Als ze dan voor me staat zie ik een flirterige blik in haar ogen, geen preuts meisje dus, beter.
    "En jij bent?" vraagt ze me dan.
    Ik kijk haar aan met een speelse grijns en zeg: "Geïnteresseerd" ik schud grinnikend mijn hoofd "Tyler Devoné" zeg ik met een galante buiging.
    "Ik ben blij te zien dat het enige meisje op mijn kamer knap is en er totaal niet uit ziet alsof ze nog nooit een vriend gehad heeft" zeg ik vervolgens met een knipoog.

    Gregory McEwan
    Ik zat met een gigantische grijns aan tafel, twee kinderen hadden gezegd dat ze het leuk zouden vinden Dede te verwelkomen hier, Delilah was wat, ja, kort geweest maar ze had haar mening gegeven, en buiten de twee die ja zeiden had niemand geprotesteerd, ik danste vanbinnen in mijn hoofd en hoorde Anna vragen hor ik dat praktisch wou gaan regelen.
    " Nou, dat ligt eraan met wat je daarmee bedoelt, ik bedoel, Dede kan best bij ons slapen, niet? Dan bouwen we de zolder om tot haar slaapkamertje. "straalde ik,nu al popelend om het nieuws aan mijn zusje te brengen, maar ja, Anna moest eerst haar toestemming geven, en haar kennende, wist ik dat ik nog een preek zou krijgen hiervoor.


    Dena Fields

    Kou drong tot mij door, maar ik zag dat John en Hunter een klein conflict hadden. 'Neem de jas zelf maar, jij hebt het volgens mij kouder dan mij,' zei ik maar. Ik had geen idee wat ik tegen hem kon zeggen. 'Ik foos lekker wanneer ik zelf wil,' hoorde ik John tegen Hunter zeggen. 'Wacht, waar gaat dit over?' vroeg ik hem verbaasd. Mijn woede was weer iets minder geworden nu ik wist dat John nog altijd op mijn kamer lag. Hij was wel aardig en ik wist dat het goed ging komen als hij er was. En Hunter, die zou ik wel onder bedwang krijgen. 'Weet je wat, laten we even naar binnen gaan,' stelde ik voor. 'Dan kunnen we daar even praten.'

    Rose Black

    Een brede grijns gleed over mijn gezicht toen hij duidelijk liet merken dat hij geïnteresseerd was. Het enigste meisje, dacht ik bij mezelf. Ik lag tussen de jongens in? Ach ja, waarom ook niet. Ik had in ieder geval mijn volgend slachtoffer gevonden. Tyler, wees voorbereid. 'Enigste meisje, huh,' zei ik. 'Daarmee wil je zeggen dat je je als een gentleman gaat gedragen binnen de vier muren van onze kamer?' Dit zou echt een heel makkelijk slachtoffer worden. Er was namelijk een reden om hier terecht te komen. 'En om je even tegen te spreken, ik heb nog niet echt een vriendje gehad,' voegde ik er flirterig aan toe. Mannen superieur laten voelen, jezelf omlaag praten en toch capabel lijken, dat was mijn tactiek. Maar daarnaast was het echt de waarheid; ik had nooit echt een echt vriendje gehad, iemand waarvan ík hield. Chapeau aan de eerste die dat lukte.

    Anna Sharp

    Ik stond op van tafel en trok Gregor mee de gang in. 'Gregor, ik snap dat jij van je zusje houdt en dat je er alles aan wilt doen om haar weg te halen van het weeshuis, maar het gaat niet realistisch zijn.' Ik werd ondertussen furieus. Hoe kon hij niet zien dat het niet reëel was? 'Ze zou in de weekenden kunnen komen, maar ze woont een dag reizen weg, dus dat is gewoon niet haalbaar. Dit is geen omgeving voor haar om op te groeien. Als ik in de stad werkte als psycholoog en jij als -weet ik veel-, dan had ze bij ons kunnen komen wonen, maar wij hebben genoeg aan de jongeren die hier wonen. En op onze zolderkamer is nauwelijks plaats om nóg een bed te plaatsen, laat staan een kamer te maken. Waarom denk je dat wij in een bed slapen? Luister Gregor, het spijt me om je hart te breken, maar zoals iedere volwassene kijk ik naar het realistische en niet naar het poëtische.' Met een zucht eindigde mijn betoog.

    [Wil je serieus Dede laten komen en een rol laten spelen in deze RPG?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    John Hunter Bell
    Ik schudde resoluut mijn hoofd toen ze over de jas begon en ik hing de hare om haar schouders. Daarna nam Hunter over en begonnen we een discussie over Hunter die met Dena wilde gaan klooien en ik dat absoluut niet wilde. Toch was het Hunter die antwoord gaf. "Dat ik het wel leuk vond met jou en Johnny boy vind dat maar niets omdat hij dan zijn boyfriend niet aan de haak kan slaan." zei hij met een scheve grijns. Ik gromde. "Hou je mond Hunter. A. hij is niet gay en B. jij verpest altijd alles voor me." beet ik hem toe. Nu was het echt duidelijk dat mijn stem een octaaf of twee hoger was. Mijn ogen werden groot toen ze begon over naar binnen gaan. Ik wilde Hunter niet binnen hebben, hoe koud het hier ook was. Ik aaide even door mijn haren. Echt niet dat ik nu naar binnen ging met Hunter zo met me verweven was.


    Bowties were never Cooler

    Melody Black
    "Nee. 'En weet je waarom niet? Omdat je je onredelijk gedragen hebt tegenover mij, iets wat ik niet kan apprecieren, maar vooral ook omdat je eens zelf vrienden moet zoeken, kijk, ik ben vrienden met Ethan hier. Waarom zoek je niet eigen vrienden?' zei Rose.
    Ik wilde iets tegen haar zeggen maar toen riep een jongen: "'Oké! Wie is die Rose waar ik bij op de kamer lig? Ik wil d'r wel eens ontmoeten."
    Rose liep flirterig naar hem toe. Rose kon echt absoluut niet flirten, zelfs onze hond kon het beter en ik wilde naar iets naar haar roepen, maar dat wilde ik haar niet aandoen. Toen zag ik een jongen alleen staan en ik ging naar hem toe. "Hé, ik ben Melody en jij bent? Jij was toch die jongen wat naar mij zwaaide onder aan de berg, of was dat je broer?" zei ik aardig.

    (Ze heeft het tegen Jeremy, als dat goed is?)

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 10:49 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    James Yaser
    Ik stond op en ging het mijn kamer op. Ik legde me op het bed en begon een beetje te dagdromen. Na een tijdje schrok ik op uit mijn gedachten toen ik een paar tikken op het raam hoorde. Ik keek uit raam en zag niets, behalve bos en nog een bos. Ik werd een beetje achterdochtig, pakte een dik vest uit m'n koffer, deed het aan en deed het raam open. Ik sprong er met een hand op de vensterbank en sprong met een grote boog het raam uit. Toen zag ik daar Loki al aan het volgende raam hangen. Ik besloop hem van achteren en toen ik vlak bij hem was zei ik hard: "Gast, Loki. Je liet me schrikken. Goeie grap man. Kan ik meedoen?" Ik kon wel wat lol gebruiken nu.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Loki Laufeyson
    Ik hoorde iets bij het raam ritselen en drukte me goed tegen de muur aan. Twee ploffen later hoorde ik James. Ik kon hem nu wel vervloeken. Daar ging mijn plan. Met giftige ogen keek ik hem aan. "Nee." was mijn korte antwoord. Hij was ten eerste veels te luid en ten tweede veels te lomp. Ik liep weg van het raam terug de duisternis van het bos in. "ga terug naar binnen. Ik kom niet meer terug. Ga lekker achter Abby aan als je wil. Zo te zien kan ik haar toch neits meer schelen. Het zal zijn of ik er nooit geweest was." zei ik zacht, maar het was hoorbaar genoeg door de stilte van de nacht. Ik liet me verzwelgen door de duisternis en toen ik vrij zeker wist dat hij me niet meer kon zien klom ik met lichte moeite hoog in een boom. Zo zou ik straks mijn spullen kunnen halen en dan verdwijnen naar huis. Ik had hier echt geen zin meer in. Zelfs dit lolletje van mij werd verpest door iemand uit dit vervloekte huis.


    Bowties were never Cooler

    Dena Fields

    John legde de jas toch om me heen. Hij was gewoon veel te aardig voor deze wereld, Hunter compenseerde wel de rest. Ik kraakte mijn hersenen naar een oplossing. Ik vond het vervelend om John en Hunter zo in discussie te laten gaan, zeker omdat hij achter mij aan was gekomen. Maar ik had geen idee hoe ik dat zou moeten kunnen doen. Ik besloot om eerst met Hunter te gaan. 'Hunter, laat John met rust. Hij verdient het niet om zo behandeld te worden door jou. Pak mij maar,' zei ik hem.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    James Yaser
    "Nee." zei Loki brutaal. "Ga terug naar binnen. Ik kom niet meer terug. Ga lekker achter Abby aan als je wil. Zo te zien kan ik haar toch neits meer schelen. Het zal zijn of ik er nooit geweest was." Hij liep weg het bos in. Ik volgde hem. Het was stikkedonker in het bos. Gelukkig had ik altijd een supersterke ledzaklamp in mijn broekzak zitten, voor het geval dat. Ik deed hem aan en ging zoeken naar Loki. Ik zocht en ik zocht en ik riep en ik riep. Na een tijdje bedacht ik dat zo'n soort types altijd in bomen klommen dus scheen ik omhoog. Na een tijdje zag ik een vage gestalte dus ik riep: "Loki, kom naar beneden, ik kan met je praten. Ik weet dat je me niet mag, maar alsjeblieft. Als je nu door de bossen gaat zwerven, raak je verdwaalt en kun je misschien wel dood gaan."
    Ik wachtte even, het kon ook net zo goed een uil ofzo zijn. Als hij niet antwoordde dan zou ik terug gaan naar het huis, als ik de weg nog zou terugvinden.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||


    Ella Eve Montgomery.

    Ik zag hoe Lizzy naast me kwam zitten op de trap tijdens het tekenen. Ik wist ook dat ik niets hoefde zeggen, dat hier zitten al meer dan genoeg was. Ik had vaak genoeg meegemaakt dat ik ergens was gaan zitten en mensen wegliepen omdat ik te dun was en er niet gezond uitzag.
    Ik ging verder met mijn tekening, probeerde niet al te veel te denken aan het feit dat ze meekeek want ik kon er echt niet tegen als mensen op mijn vingers keken. Na een tijdje vroeg Lizzy of ik al gegeten had aangezien zij honger had. Ik keek op van mijn tekening en liet mijn hoofd tegen de muur rusten. Om eerlijk te zijn had ik best wel honger, maar ik wist van mezelf dat ik veel te lui was om recht te staan. Daarbij, volgens mij waren bijna alle nieuwkomers hier ondertussen aangekomen en ik had nog altijd het gevoel dat ze me beoordelend aankeken als ik met eten afkwam. Ik legde mijn tekenblok op een kast in de gang en stond op.
    "Mogen we hier wel eten zonder de rest ? Ik denk het niet eigenlijk," begon ik. Ik keek even rond en tuitte mijn lippen lichtjes, "Misschien moet ik ook maar eens kennismaken met de nieuwkomers hier, ik ben veel te asociaal geweest naar mijn zin de laatste dagen."

    Lizzy Franklyn
    "Mogen we hier wel eten zonder de rest? Ik denk het niet eigenlijk." begon Ella. "Misschien moet ik ook maar eens kennismaken met de nieuwkomers hier, ik ben veel te asociaal geweest naar mijn zin de laatste dagen."
    "Ik wil ook wel gaan, maar.... Ik durf niet..." zei ik aarzelend. Bang dat Ella weer zou afknappen op mij. Ik wilde graag iets eten en Ella wilde zich begeven onder de mensen, maar ik niet. Ik durfde weer niet, zoals gewoonlijk. En zeker niet na het avontuur van vanmiddag, wat zich weer als tot een van mijn zovele trauma's aan het omwerken was. Alle slechte ervaringen van mij werden trauma's, ik wist niet hoe het kwam, het gebeurde gewoon. Ik was dus nu ook al bang voor sneeuw, sneeuwstormen, wandelingen en bergen. Geweldig! Hier in een klein huisje, in de berg met meters hoge sneeuw.
    "Wil je me alsjeblieft wat eten meenemen?" vroeg ik als soort van oplossing. Maar ik wist toch al dat het niet zou werken.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    reageer morgen na het werk wel weer denk ik :) xx


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufeyson
    Ik hield me doodstil bovenin de boom. Zelfs toen hij begon te roepen en te schijnen met zijn zaklantaarn. Hij kon me nooit duidelijk zien zo hoog zat ik. Alleen roofvogels en eekhoorns kwamwn vaak zo hoog. Dan was ik weer eens blij met mijn ondergewicht. Het bracht me wel op een idee. Ik balanseerde me op de tas en bracht mijn handen naar mijn mond. Toen deed ik een uil na, simpel maar doeltreffend. Als hij zou denken dat ik een uil was zou hij weg gaan en was ik weer prettig alleen. Zoals het hoorde. Alleen zijn was goed. Alleen zijn beschermde me. Andere mensen konden je alleen in de rug steken, zoals Abby en velen voor haar. Nog eens koerde ik als een uil voor ik mijn handen terug zette op de stam en de tak waarop ik zat om niet uit de boom te kletteren. Dat zou wwl heel stom zijn. Zeker met alleen James hier ala ik bewusteloos was. Zoizi zou hij panisch worden, voor hulp gaan rennen en gilleb en vergeten waar ik nou eigenlijk was. Nee, ik zorgde wel voor mezelf, zoals altijd.


    Bowties were never Cooler

    ( Geen idee eigenlijk, vond de discussie tussen Greg en Anna gewoon wel leuk :p)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing