• Avalerion or Alerion is a mythological bird. It was "rather small, yet larger than an eagle" and lived near the Hydaspes and the Indus according to European medieval geographers and bestiaries, which were possibly based on a description by Pliny. Only two of the birds were said to exist at a time. A pair of eggs was laid every 60 years; after hatching, the parents drowned themselves. Alerions have been seen in coats of arms, most often depicted as a bird with no beak and feathered stumps in place of legs or no legs at all.


    Alerion
    Ilerion


    Er broeit iets onder de mens. Iets groots. De regering kan het voelen. Zíj kunnen het voelen. Maar wie zijn zij? Straatkinderen. Voor de meeste mensen is dat wat zij zijn. Onbetekenend. Afval. Deze kinderen die hun ouders uit het oog of uit het hart verloren zijn. Kinderen van ouders die misschien zelfs dood zijn. Kinderen die er helemaal alleen voor stonden. Een klein getal werd misschien opgenomen in weeshuizen, wellicht geadopteerd. Maar geaccepteerd? Nee. Dat nooit helemaal. De kinderen waren hoe dan ook op henzelf aangewezen. Totdat hun leven compleet veranderde. Plotseling. Als een donderslag bij heldere hemel.


    Natuurlijk wisten deze kinderen al op jonge leeftijd dat zij stuk voor stuk uniek waren. Maar dat ze waren voorbestemd voor iets dat de wereld zou kunnen veranderen? Nee. Dat was hen nooit verteld. Wie wilde hen immers in bescherming nemen tegen de projecten die de regering aan het voorbereiden was? Op een bepaald punt in hun leven veranderde die status. Hun levens en gaven raakten verwikkeld met elkaar.
    Er was eindelijk iemand die luisterde, iemand die hielp. Iemand die hen kon leiden. Iemand die hen iets heel bijzonders gaf. Ze ontwikkelden gaven.
    Helaas hadden deze gaven tot gevolg dat de kinderen, inmiddels eerder jongeren, enorm interessant werden voor onderzoekers en wetenschappers. Op een enkeling na wonen zij nu allemaal in onderzoekscentra.”


    Ze wonen hier niet vrijwillig. Veel buitenstanders noemen het een gesticht. Sommigen omdat zij denken dat deze begiftigde jongeren gek zijn, of zelfs een andere diersoort. Ze vrezen hen.
    Een enkeling noemt het zo in de wetenschap dat de behandeling in deze inrichting afgrijselijk is, en dat eenieder die deze ondergaat nooit hetzelfde zal zijn. Als hij of zij überhaupt nog levend naar buiten komt.
    Dag en nacht worden onmenselijke tests en onderzoeken op de jongeren afgevuurd. Wie zich niet aan de regels houdt wacht een gruwelijke straf.
    Tot een zeker punt lijkt de Redder, waarvan zij dachten dat die bestond, te zijn vergeten. Toch blijft er hoop groeien onder de begaafden, en deze hoop doet leven. Sommigen zeggen zelfs contact te kunnen leggen met de Redder. Geestelijk en kort, maar het is nieuwe informatie. Opdrachten die naar vrijheid kunnen leiden.

    Hun aanwezigheid in de inrichting is niet het enige dat de begaafden met elkaar gemeen hebben. Langzaam en niet geheel zonder moeite komen zij achter elkaars gaven, levens, hun gevechten en hun littekens. Ze zijn stuk voor stuk hetzelfde, en al voelt het totaal niet zo, ze zijn gezegend met gaven om grootse dingen te kunnen doen.



    Wat ze zelf niet weten, is dat een mythisch wezen, een vogel, hen onder haar vleugels heeft genomen. Hun 'Redder' is dan ook niet zomaar een persoon - maar een machtig en vrij wezen. Precies zoals de meesten van hen ook graag zouden zijn.
    Eén van de dingen die Alerion hen gaandeweg heeft ingefluisterd, is dat er van elke gave maar twee mensen bestaan die hem kunnen bezitten.
    Deze zullen zich sterk tot elkaar aangetrokken voelen, al hoeft dat niet seksueel te zijn. Het zijn ook lang niet altijd mensen van het tegenovergestelde geslacht. Hun band is sterk, geestelijk gezien, en zelfs als zij het niet bewust willen, zullen zij vaak perongeluk in elkaars buurt verkeren. Zo niet, is hun telepathie nog een tweede mogelijkheid op contact. Want hoewel sommigen (twee, als het er dus is) met iedereen kunnen telepatheren, is de connectie tussen 'zielsverwanten'
    altijd het sterkst gebleken. Voor velen is het verhaal van de zielsverwanten echter een sprookje: binnen de inrichting bestaat niet zoiets als liefde. Daar heeft de regering wel voor gezorgd - denken ze.
    Een zeer naar, en nog onopgelost detail aan de begaafden, is de jonge leeftijd waarop de meesten van hen heengaan. De regering is al sinds het begin nieuwsgierig naar deze ontwikkeling in het verloop daarvan, maar vele begaafden kunnen het zelf niet eens bevatten.
    Denk eens in: is het logisch voor een fit, jong persoon om voor de dood te kiezen? Nee. Dat is het allesbehalve.
    Toch zijn er begaafden die gemakkelijk de zestig halen.
    Waarom? Nageslacht. Dat lijkt het voor de hand liggende antwoord.
    Alerion schonk iedere begaafde zijn of haar kracht bij de geboorte, al ontdenken sommigen dit pas later. Zij liet hen leven met de zweem van macht, en verbond hen in koppels om vele van hen ware liefde te geven. Maar wat is de prijs van al die privileges?
    Niet lang nadat een begaafde zijn of haar genen heeft doorgegeven - zullen de krachten en het leven dat deze persoon ooit bezat - wederom opgeëist worden door Alerion.

    Deze RPG speelt zich af in een van de onderzoekscentra waarover je gelezen hebt. Rollen zijn hybriden (deze begaafde jongeren dus), onderzoekers of beveiliging. Onderzoekers mogen absoluut NIET zachtaardig zijn.




    Verhaallijn:

    De onderzoekers besluiten (worden overtuigd?) dat het een goed idee is met de hybriden naar buiten te gaan om te zien welk effect de frisse lucht, verschillende plaatsen etc. op hen hebben.
    Een paar hybriden weten te ontsnappen, maar zijn al snel teruggevonden. De rest wordt snel teruggebracht naar het centrum. Elliott en Stevie-Ann hebben seks. Rosper vindt ze en brengt ze terug.

    Tijdsprong van 9 maanden

    Stevie-Ann bevalt van een kindje en weet zichzelf op de een of andere manier in haar badkamer te verdrinken, alsof ze niet anders kan, gedwongen. De onderzoekers vinden de baby niet interessant en een van de hybriden (misschien Lucy, omdat die Stevie-Ann’s zielsverwant is? Iemand anders mag ook.) neemt de zorg voor het kleine wezentje op zich. Stevie doet Rosper aan zijn verleden denken en hij draait door om haar dood.
    Wat de onderzoekers echter wel interessant is, is wat Stevie-Ann gedaan heeft. Ze beginnen een afschuwelijk onderzoek om de relatie tussen nageslacht en sterfte te onderzoeken (hier kan nog veel creativiteit in geprut worden, qua hoe het onderzoek eruit ziet. Als het maar gruwelijk is.).

    Vanwege deze gruwelijke behandeling beginnen de hybriden een opstand. Dit is waar Avalerion in beeld komt (al kwam de dood van het eerder genoemde meisje natuurlijk ook door haar). Avalerion bestookt al een tijdlang iemand met opdrachten (Ik stel Elliott of Daniel voor, maar als iemand anders volunteert?) en tijdens de opstand neemt zij kort bezit van diens lichaam. Dit heeft tot gevolg dat deze persoon iemand ongezien afslacht (onderzoeker of bewaker lijkt mij het meest logisch, maar als daar niemand bij is die dood mag kan een hybride ook wel).

    Door het besef wat hij/zij gedaan heeft draait hij/zij door en begint meer mensen uit te moorden. Een aantal hybriden schaart zich achter deze persoon, een ander deel gaat ertegen in de aanval. Er ontstaat een heuse oorlog, waarin uiteindelijk iedereen een kant gekozen heeft.

    Een van de twee groepen weet door middel van gaven uit te breken. (Ik stel voor dat dit de groep is waar Alex toe behoort. Als we zorgen dat hij in een van de kamers van de onderzoekers kan komen (door anderen hun vechtgaven) kan hij uit het raam kijken en samen met een hybride die in staat is vanbuiten de deur te openen naar buiten teleporteren. Zo kan de rest dan ook naar buiten.)

    De andere groep hybriden zitten nog een tijd onder extra strenge bewaking vast, maar weet uiteindelijk ook te ontsnappen.


    Ontsnapperds uitstapje (groen wel, rood niet): Elliott, Cloe, Myrcella.
    Alex, Raffaël, Blane, Lavina, Lucy, Maere, Galain, Nathan, Eres, Paisley, Lydia, Andrew, Stevie-Ann (eerst wel, maar werd toen meegenomen door Rosper).



    Regels:
    Niet alleen meiden aanmaken.
    Geen ruzie OOC.
    Geen Mary sue's.
    OOC tussen haakjes. {}[]()
    Minstens 10 regels.
    Tenzij anders aangegeven open alleen ik de topics.
    Langdurige afwezigheid melden.
    Speel met de ander mee, blokkeer niet.
    Niet alleen 1 op 1 spelen.
    Je personage draagt altijd een uniform, verdere versiering zoals sieraden zijn niet toegestaan.
    Huisdieren natuurlijk ook niet.

    Lees andermans posts, a.u.b. Dit is wel zo sociaal...


    Deze kleding krijgen hybriden van het centrum. De onderzoekers dragen een labjas of een pak, inclusief stropdas. Dat ligt eraan wat ze gaan doen.


    De tekst in het plaatje is niet zo heel duidelijk. Onder mannelijke hybriden staat "Mily's (Natsune's vorige gebruikersnaam) advies iets te letterlijk genomen" en onder vrouwelijke hybrides "Maar dan zonder stropdas".
    De hybriden krijgen geen schoenen, en lopen dus op blote voeten.


    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: - Hybride tussen 12 en 25, medewerker tussen 23 en 100-
    Geslacht:
    Uiterlijk: -inclusief foto('s)-:
    Innerlijk:
    Gave: -indien Hybride-
    Extra:


    Rollen tot nu toe:

    Hybriden:
    Nathan James Gibson - 22 - Plaatsen dingen in andermans hoofd - Avalerion - Rollenstory - Zielsverwant
    Alexander Evan “Alex” Anderson - 18 - Teleportatie - Avalerion - Rollenstory
    Elliott Layton King - 19 - Doden of verlammen door gedachten - IAmLightning - Rollenstory
    Raffaël Seager - 17 - Vliegen - Xionn - Rollenstory
    Blane - 19 - Onzichtbaarheid - Xionn - Rollenstory
    Galain Herpïon - 19 - Weer beïnvloeden - LordoftheAir - Rollenstory
    Andrew Forrest - 18 - Alles in menselijk vermogen in een keer kunnen/maken - jasonreina - Rollenstory

    Lavina Tara Carré -17- Transformatie - GreaterGood Rollenstory
    Eres Elena Slowayk - 21 - Kracht - Pwettyness - Rollenstory
    Cloe Marianne Feline Rivière - 17 - Energie controleren/gebruiken/aftappen voor/van planten - annickemiek - Rollenstory - Stand-by
    Myrcella Rhaella Baratheon - 24 - Symplysatie (verdubbelen vervelende emoties) - Pwettyness - Rollenstory
    Stevie-Ann Carter - 16 - Tekeningen tot leven wekken - Avalerion - Rollenstory - Zielsverwant
    Lucy Mary King - 15 - Tekeningen tot leven wekken - IAmLightning - Rollenstory - Zielsverwant
    Maere Rose Lostock - 16 - Telekinese - Traitor - Rollenstory
    Paisley Marybell Couvler - 17 - Mensen aanvallen met hun eigen onzekerheden door haar blik - Interaction - Rollenstory - Zielsverwant
    Lydia Herpïon - 16 - Mensen in slaap zingen - Susye - Rollenstory

    Onderzoekers:
    Dean Edward Collin Rosper - 27 - GreaterGood - Rollenstory
    Emile William Jack Starlek - 30 - annickemiek - Rollenstory - Stand-by

    Valesca Tatiana Charina Raevenwood - 25 - Avalerion - Rollenstory

    Beveiliging:
    Tzin - tussen 24 en 26 - LordoftheAir - Rollenstory


    Mensen die niet meer reageren en dus overgenomen of gedood kunnen worden:
    Josephine Eve "Josy" Valo - Hybride - 19 - Hatsumomo - Rollenstory
    Caine Douglas Wayne - Onderzoeker - 32 - Miserere - Rollenstory
    Deana Collins - Onderzoeker - 24 - Cesaria - Rollenstory
    Daniel Michael Gabriel DiRosilia - Hybride - 20 - Incedunt - Rollenstory
    Nicole Lauraine Harvard - Bewaker - 31 - BromoneaPulp - Rollenstory
    Hieronymos Yaromir Hertz - Onderzoeker - 78 - BromoneaPulp - Rollenstory
    Guinevere Maeve "Gwynn" Warren - Hybride - 13 - Cesaria - Rollenstory
    Connor Marten McGary - Hybride - 21 - Creaturi - Rollenstory
    Jake Douglas Jonshon - 15 - Van uiterlijk veranderen - XbrownieX - Rollenstory
    Andrew Landon James - Hybride - 16 - Weet wat anderen van hem denken - xAlways - Rollenstory
    Hadley Maverie Pastor - Hybride - 17 - Nog geen gave ingevuld - Goldwing - Rollenstory



    Het centrum is aan de buitenkant een betonnen blok, en ramen zijn er alleen in de kamers van de onderzoekers.

    De rollenstory
    Het rollentopic
    Speeltopic 2
    Story met alle posts
    Meedoen kan altijd. c:

    Speeltopic 4

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 21:45 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Stevie-Ann Carter

    Wat volgt is een enorm verhaal. Ik word overvallen door spijt en pijn bij het zien hoeveel zeer het hem lijkt te doen. Het besef dringt tot me door. Elliott is een moordenaar. Maar waarom ben ik dan - uitgerekend ik, het verlegen, stille meisje- zo tot hem aangetrokken?
    Wanneer hij begint te huilen leg ik een hand tegen zijn wang. Als reactie op de aanraking voel ik hoe mijn hele lichaam begint te tintelen. Ik weet dat het niet juist is, maar het voelt geweldig.
    Ik zou hem moeten troosten, en dat doe ik eerst ook, door sussende woordjes in zijn oor te fluisteren en zacht door zijn haar te strijken. Ik word er alleen zelf zo... geil van, en wanneer hij zijn laatste woorden: ‘En ik vond jou…’ gesproken heeft houd ik het niet meer.
    Wat is er in me geslopen?
    Zonder er verder nog bij na te denken stort ik me op hem. Mijn lippen nemen elke uithoek van zijn gezicht en hals in zich op, maar vooral zijn lippen. Oh god, die lippen.

    [Man, that’s awkward to write. XD
    It’s not like I haven’t done it before, but still… Dit staat zo ver van mezelf af. XD
    Als in… Ze kennen elkaar niet, en dan dit, pure lust….
    Tja. XD]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 17:38 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    IAmLightning? Wil je met Lucy reageren, dan kunnen we snel verder!


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Paisley Marybell Couvler.
    Het duurt een tijdje voor ik in de gaten heb dat er nog iemand in de ruimte is. Zowel geschrokken vragend schieten mijn ogen naar het gestalte dat verderop in elkaar zakt. Een verse stroom bloed sijpelt over zijn wang omlaag en zorgt er voor dat het boek uit mijn handen glijdt en met een doffe klap op de grond terecht komt. Hij mijmert iets, en de klanken komen me zo bekend voor dat het maar even duurt voor ik in de gaten heb dat het mijn naam is die hij blijft herhalen.
    De man is duidelijk veel groter dan ik, en zelfs met zijn lichaam op de grond heeft hij iets intimiderends over zich. Toch is er iets dat me naar hem toe stuurt: er voor zorgt dat ik niet-begrijpend naast zijn lichaam neerzak om mijn vingers in zijn hals te leggen. Zijn hart klopt nog, hij ademt nog.
    Er drukt een zwaar, verpletterend gevoel op mijn borst als ik opkijk, naar de nog altijd geopende deur. Het idee om hulp te roepen is logisch, maar mijn keel voelt dik en droog.
    Toch wint kennis het boven gedachten, ditmaal.
    ''Help! Ik heb hulp nodig!'' Verschillende noodkreten verlaten mijn lippen, al duurt het maar heel ever voor er een jonge vrouw in witte kleding naar de ruimte snelt. Haar ogen schieten van de jongeman naar mij, en weer terug. Ze spreekt vluchtig en zacht in het telefoontje dat ze bij zich draagt, maar neemt al snel mijn plaats in naast de man.
    Haar vingers glijden over de wond op zijn slaap, terwijl haar ogen strak op mij gericht blijven. Het is bijna alsof ze mij de schuld heeft, maar ik weet dat - dat een absurde gedachte is.
    ''Wat is er gebeurd, Paisley?'' Ze grist een doekje uit haar zak om tegen de wond te drukken, maar wacht duidelijk op de persoon die ze eerder heeft toegesproken.
    ''Ik heb geen idee. Ik was gewoon wat aan het lezen toen hij binnenkwam. De wond had hij al, hij bazelde voor hij bewusteloos raakte.'' De frons boven mijn ogen wordt enkel dieper. Waarom kan ik haar niet vertellen dat hij míjn naam bazelde? Ik heb geen idee.
    ''Hier, neem hem mee naar het centrum voor lichamelijk onderzoek,'' knikt de vrouw naar de in wit geklede man naast mij.
    Ik weet dat er niet zoiets is als een ziekenzaal, en dat vrijwel alle wonden en ziekten behandeld worden in het centrum - maar toch kruipt er een onwelkome rilling langs mijn ruggengraat.
    Ik durf te wedden dat ze niet eens in de gaten hebben dat ik er achter aan loop. Pas in de behandelruimte zelf kijkt de vrouw voor het eerst om.
    ''Je hoeft enkel bij hem te blijven tot hij weer wakker is. Dan kun je terug, goed?'' De vrouw werpt me een laatste blik toe voor ze via de klapdeuren naar het naastliggende kantoortje verdwijnt.
    Enigszins onwennig laat ik mezelf op het krukje naast het hoofdeinde zakken. Het is goed om te zien dat het bloed is weggehaald en de wond zelf ook is behandeld. Ook vraag ik me sterk af hoe hij aan de wond komt, en natuurlijk waarom hij mijn naam kent. Dat laatste knaagt gewoonweg aan me.
    ''Kom op.'' Mompel ik uiteindelijk zachtjes, terwijl ik voorover leun om zijn gezicht te kunnen afspeuren naar enig teken van leven.
    Het valt me op dat hij het perfecte haar heeft om mee te spelen. Het is zacht, vol en niet te kort. Ik denk dat ik het mooier vind dan mijn eigen haar.
    Dan zijn lippen. Eveneens zacht en vol, maar ook kwetsbaar. Minder hard dan de lijnen van zij gezicht en de ronding van zijn wenkbrauwen.
    Ik bestudeer graag mensen, heb ik ondervonden in de tijd dat ikzelf nog in zo'n bed lag. Het laat me nadenken over andere dingen dan mijzelf, dus werkt het afleidend. Maar ik weet dat er iets met hem is dat me langer laat kijken, of juist dwingt om niet weg te kijken.
    Ik frons opnieuw terwijl mijn vingertoppen voor een moment door zijn lokken glijden.
    Ik glimlach: het is mooier dan mijn eigen haar. Zoveel meer, zelfs.


    • Life is hypocrite and you are just selfish.

    [Wat vindt de rest nou van de vraag of Nathan en Paisley weer zielsverwanten kunnen zijn, gezien die Daniel niet meer reageert?
    Ze hebben wel bijna dezelfde gave...]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Valesca, you meanie! D: *knuffelt Raffaël*
    Hehe, ik post vandaag misschien wel iets,
    maar zit nu illigaal onder anw te prutten. Muahaha!]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Okie!
    And Val's not particularly mean... She just doesn't understand or care about feelings.
    I didn't like writing her hurting Raffaël either, though.
    Wat doen jullie nu met anw? Wanneer gaan we van blok switchen?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Nu. Het is heel vervelend. Die Tenheaf had me nergens in gedeeld dus ik mocht zelf kiezen... ik ben maar naar die van Rose en Elsie gegaan. (Ecologische prutgebeuren). Niet echt iets voor mij, maar de opdrachten zijn wel oké.
    We zitten onze voetafdrukken te meten. Ik ben blijkbaar heel ongezond *voelt zich schuldig*, /: ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Waar zit ik?]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [I don't know, je moet op magister kijken, C,:

    Ik ben op de helft van een Raff post, maar ik vind het moeilijk, en ik moet stoppen, dus morgen verder!!]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 18:05 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Mkay. <3 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Die muur in mijn kamer vol met Avalerion-gerelateerde tekeningen van Myrthe (en een klein beetje gekriebel van mij in die twee stripverhaaltjes).




    ]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 22:24 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Dean, Raffaël, Elliott!
    <3
    Ik ga morgen voor Nathan schrijven.
    Paisley's post is cute. ^-^ ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Traitor schreef:
    IAmLightning? Wil je met Lucy reageren, dan kunnen we snel verder!


    [Ook met Elliott!]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.


    Mensen die niet meer reageren en dus overgenomen of gedood kunnen worden:
    Josephine Eve "Josy" Valo - Hybride - 19 - Hatsumomo - Rollenstory
    Caine Douglas Wayne - Onderzoeker - 32 - Miserere - Rollenstory
    Deana Collins - Onderzoeker - 24 - Cesaria - Rollenstory
    Daniel Michael Gabriel DiRosilia - Hybride - 20 - Incedunt - Rollenstory
    Nicole Lauraine Harvard - Bewaker - 31 - BromoneaPulp - Rollenstory
    Hieronymos Yaromir Hertz - Onderzoeker - 78 - BromoneaPulp - Rollenstory
    Guinevere Maeve "Gwynn" Warren - Hybride - 13 - Cesaria - Rollenstory
    Connor Marten McGary - Hybride - 21 - Creaturi - Rollenstory


    [Kay guys. Ik heb dit nu in de beginpost gezet.
    Ik twijfel een beetje over wat ik met Tzin en Jake moet.
    Ik begrijp dat Jaran weinig post voor die eerste, daarom laat ik hem staan, maar dit zou wel meer mogen.
    Browniemeisje zie ik eerlijk gezegd niet terugkomen, maar ze heeft die rol pas kort geleden aangemaakt en dus weet ik het niet zo goed.
    Wat vinden jullie?

    Ik heb ook Zielsverwant/Zielsverwant in de beginpost gezet.
    Nathan en Paisley heb ik maar gewoon zielsverwanten gemaakt, want niemand reageerde op mijn vraag (die ik twee keer postte), dus ik neem maar aan dat niemand bezwaar heeft. Anders komen we nooit ergens.]

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 14:57 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Ik vind het niet erg als Nathan en Paisley zielsverwanten worden, maar wat gebeurt met de band tussen Nathan en Daniel?