• :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    In dit topic mag je enkel Nederlands praten, tenzij je een woordje niet weet. Andere talen zijn verboden. Hou rekening dat niet iedereen zo goed is in Nederlands. Je mag een ander op zijn fouten wijzen, maar doe dit dan op een respectvolle manier.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 22:14 ]

    Alle topics hier zijn praattopics voor Nederlands. Een algemeen praattopic hoort in het off-topic. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Escritura schreef:
    (...)

    Mag ik (Met alle respect) vragen waarom?


    weet u zelf ook wel mevrouw

    Minions schreef:
    Neem me niet op als bitcherig maar probeer je soms de record voor 'meeste topics op een dag' door te breken?


    † Love? I want to sleep.

    DeVanity schreef:
    (...)

    weet u zelf ook wel mevrouw


    Nee? Als je echt een reden voor dit topic hebt, leg dit dan alsjeblieft uit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Nee? Als je echt een reden voor dit topic hebt, leg dit dan alsjeblieft uit.


    al dat engels in andere topics. Ik irriteer me er kapot aan.

    Square schreef:
    Alle topics hier zijn praattopics voor Nederlands. Een algemeen praattopic hoort in het off-topic. :')


    Nee want een paar mensen menen overal engels te moeten spreken

    DeVanity schreef:
    (...)

    al dat engels in andere topics. Ik irriteer me er kapot aan.


    Nou, het spijt me? Maar het is gewoon volgens de regels van Quizlet. (: anyway, ik zou dit topic maar even melden als ik jou was! Dit hoort namelijk in het subforum 'Taal' en niet 'Stam-cafe'.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    DeVanity schreef:
    (...)

    al dat engels in andere topics. Ik irriteer me er kapot aan.

    Erger*


    We're all mad here.

    Square schreef:
    Alle topics hier zijn praattopics voor Nederlands. Een algemeen praattopic hoort in het off-topic. :')


    Nee, Inge, dit is een poging om mij te laten zien dat ik overal Engels spreek, iets dat gewoon toegestaan is, en waar mevrouw de topic-maakster zich 'kapot aan ergert'. Tsjah, snobs these days.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Nee, Inge, dit is een poging om mij te laten zien dat ik overal Engels spreek, iets dat gewoon toegestaan is, en waar mevrouw de topic-maakster zich 'kapot aan ergert'. Tsjah, snobs these days.

    Mevrouw de topic-maakster heeft een naam!! Ik heet Vanity! maar dat wist u zeker niet, Mevrouw de slechte engels spreker.

    Kan hier niet een slotje op?
    En als ik niet naar je hoeveelheid topics keek zou ik denken dat je van bodybuilders kwam.


    Queer zijn is gewoon alles

    DeVanity schreef:
    (...)
    Mevrouw de topic-maakster heeft een naam!! Ik heet Vanity! maar dat wist u zeker niet, Mevrouw de slechte engels spreker.


    Nu ben je aan het uitlokken. Just saying.


    That is a perfect copy of reality.

    DeVanity schreef:
    (...)
    Mevrouw de topic-maakster heeft een naam!! Ik heet Vanity! maar dat wist u zeker niet, Mevrouw de slechte engels spreker.


    Example one.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Kunnen jullie die ''ruzie'' die jullie hebben niet beter gewoon uitpraten in gastenboek berichten? Er topics voor aanmaken is namelijk zeer kinderachtig en onnodig.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DeVanity schreef:
    (...)
    Mevrouw de topic-maakster heeft een naam!! Ik heet Vanity! maar dat wist u zeker niet, Mevrouw de slechte engels spreker.


    Ik denk dat Lizz beter Engels spreekt dan menig ander.

    Het is duidelijk te merken dat je weer op Q zit, Vanity ;)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.