• :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    In dit topic mag je enkel Nederlands praten, tenzij je een woordje niet weet. Andere talen zijn verboden. Hou rekening dat niet iedereen zo goed is in Nederlands. Je mag een ander op zijn fouten wijzen, maar doe dit dan op een respectvolle manier.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 22:14 ]

    Escritura schreef:
    (...)

    Example one.


    hou je aan de regels. zit en af.

    Dooddoenervo schreef:
    Kan hier niet een slotje op?
    En als ik niet naar je hoeveelheid topics keek zou ik denken dat je van bodybuilders kwam.


    Ik heb het topic al gemeld. Ik heb namelijk geen zin in ellenlange discussies waar de topicmaakster zich mee doodlacht achter haar scherm.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Opeens zijn die twee mensen weer terug op Q en er is weer drama... Als ik het me goed herinner hadden zij ook een fake-baby samen xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Opeens zijn die twee mensen weer terug op Q en er is weer drama... Als ik het me goed herinner hadden zij ook een fake-baby samen xD


    nee dat was jij

    nerveus schreef:
    Opeens zijn die twee mensen weer terug op Q en er is weer drama... Als ik het me goed herinner hadden zij ook een fake-baby samen xD


    Oh, dat herinner ik me inderdaad nog!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Toch trolls? Bannen die twee.


    Queer zijn is gewoon alles

    nerveus schreef:
    Opeens zijn die twee mensen weer terug op Q en er is weer drama... Als ik het me goed herinner hadden zij ook een fake-baby samen xD

    Eh, oh echt? Er worden wel vaak fake-baby's aangekondigd hier op Quizlet hé. :')


    † Love? I want to sleep.

    nerveus schreef:
    Opeens zijn die twee mensen weer terug op Q en er is weer drama... Als ik het me goed herinner hadden zij ook een fake-baby samen xD

    Ohja!! Best verdacht...


    -

    Dooddoenervo schreef:
    Toch trolls? Bannen die twee.


    nee

    Escritura schreef:
    (...)

    Oh, dat herinner ik me inderdaad nog!


    Ja dat waren zij. Die namen kwamen me al zo bekend voor haha. Heb ook ff gekeken bij de oude topics.

    En nee hoor, ik heb geen baby en al helemaal niet gefaked! Ik heb een hekel aan fakers. (cat)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    DeVanity schreef:
    (...)

    nee


    Gedraag je dan niet als een troll!


    Queer zijn is gewoon alles

    nerveus schreef:
    Opeens zijn die twee mensen weer terug op Q en er is weer drama... Als ik het me goed herinner hadden zij ook een fake-baby samen xD


    Hahah volgens mij klinkt me dat ergens wel bekend! :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Iedereen maakt fouten, terug wijzen naar die baby kan je blijven doen. En ik ben niet bij dit hele topic betrokken, dus hou me er alsjeblieft buiten?


    We're all mad here.

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Gedraag je dan niet als een troll!


    Doe ik niet!!

    nerveus schreef:
    (...)

    Ja dat waren zij. Die namen kwamen me al zo bekend voor haha. Heb ook ff gekeken bij de oude topics.

    En nee hoor, ik heb geen baby en al helemaal niet gefaked! Ik heb een hekel aan fakers. (cat)


    Waarom ga je terugkijken in oude topics? Ohjaaa. Jij bent dat meisje wat zich vaak alleen voelt en andere interesses heeft dan haar klasgenoten en Quizlet is de enige plaats voor jou op internet, waar je jouw klasgenoten niet hoeft te spreken.

    Ik kan ook topics terughalen meid, dus hou maar even op ja.