• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 22:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 okt 2013 - 22:24 ]


    -

    Michonne schreef:
    Soms denk ik dat ik een saai leven heb, maar dan zie ik mensen met obsessies voor hun hamsters en ben ik toch blij met wat ik heb.

    HAMSTERS <3333333


    -

    Hmm, tijd om mijn moeder te laten schrikken. :Y)

    @Parachutes & Mitchell; Nee, daardoor dacht ik het niet. Ze (Parachutes) staat best bekend om de anime en shit, en aangezien jij, Mitchell, je username + plaatje had veranderd, dacht ik eventjes dat zij het was.

    OT: Bijna klaar. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    OMG dit geluid.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    7,7 voor m'n Engelse oefen examen. Ben er niet blij mee. Bah.
    En ik heb geen zin in deze opdracht. Mweeeeeh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Damnit, stoor me niet als ik anime kijk. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Damnit, stoor me niet als ik anime kijk. ><

    I feel you. Doen mijn broertjes/moeder altijd :'D

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 16:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Alrighty then.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Parachutes schreef:
    Damnit, stoor me niet als ik anime kijk. ><

    Jij bent zwaar animeverslaafd, vrees ik. :')

    OT: Bah, helemaal geen zin in huiswerk maken. Ik heb dan misschien wel nog vijf dagen tijd, maar ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik alles uitstel.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 16:01 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Titan schreef:
    (...)
    I feel you. Doen mijn broertjes/moeder altijd :'D

    SJALALA

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 16:09 ]


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Wacht.. is jouw plaatje van zo'n anime ding.

    Genius, je hebt nu alles gespoiled, you idiot. But yes, het is inderdaad daarvan. Als je slim bent haal je alles weg of stop je het in een spoiler tag ;x

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 16:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rosarum schreef:
    (...)
    Bah, helemaal geen zin in huiswerk maken. Ik heb dan misschien wel nog vijf dagen tijd, maar ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik alles uitstel.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Titan schreef:
    (...)
    Genius, je hebt nu alles gespoiled, you idiot. But yes, het is inderdaad daarvan. Als je slim bent haal je alles weg of stop je het in een spoiler tag ;x

    Ach man, die anime bestaat uit maar 20 afleveringen ofzo. Mensen hebben dat in 1 dag bekeken :') Zo'n dikke spoiler is dat ook weer niet. Maar fineeee

    En cool. Mijn vriend houdt van die anime, hij kan niet stoppen met kijken :')


    -

    mkay ;3 hard decision made, I'm dropping out on school.. don't really want to, but I have to.


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Houdt nou godverdomme eens op.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Quiet the mind, and the soul will speak.