• One Direction is een naam die over de hele wereld bekend is. Enkel deze naam zorgt dat het gegil al losbarst.
    Niall James Horan, Harry Edward Styles, Louis William Tomlinson, Zayn Javadd Malik en Liam James Payne zijn de namen van de jongens in deze wereldberoemde band. Het waren ooit vijf normale jongens, maar zo kan je ze op dit moment echt niet meer noemen.
    Er zijn dan ook duizenden mensen die in contact willen komen met deze vijf jongens, al is het maar voor een klein minuutje. De gekste dingen verzinnen ze dan ook om dat voor elkaar te krijgen. Zo zijn er ook vijf mensen die op een avond de jongens aanspreken op een feestje. Ze zijn er van overtuigd dat zij de broers of zussen van de jongens zijn. De jongens van One Direction lachen het weg, want het was een van de slechtste smoezen die ze ooit hadden gehoord. Daarbij zouden ze het zelf dan toch ook wel weten? Maar wat als blijkt dat het inderdaad waar is. Dat de mensen inderdaad familie zijn, die lang geleden zijn gescheiden van hun broers. Wat als de bewijzen zich langzaam opstapelen? Zullen de tweelingen herenigd worden of zal er een ruzie ontstaan?



    Rollen:


    Zayn Javadd Malik: Arratay
    Niall James Horan: Aquari
    Louis William Tomlinson: Spooklinson
    Harry Edward Styles: xAlways
    Liam James Payne: ZiallLilo




    De broers/ zus van de jongens:
    - Tweelingzus Louis: Elissa Jill Heathrow: Roth
    - Tweelingzus Harry: Lauren Meadow Aguilera: Daddario
    - Tweelingzus Zayn: Gereserveerd: Cambiare
    - Tweelingzus Niall: Alexis Alette Dubois: JustLovegood
    - Tweelingzus Liam: Lola Aideen Montez: KiliOfDurin



    Overige Rollen; ( denk hierbij aan vrienden, familie)
    - Klein zusje Harry: Chardine Dawnella Styles: Spooklinson
    - Vriendin Harry: Gereserveerd: Bronze
    - Vriendin Louis: Jessica Rose Matthews: xAlways
    -


    Regels:
    -Minimaal rond de 150 woorden per stukje.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    - Drie waarschuwing is out
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xAlways en Spooklinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!


    Begin:
    Een paar vrienden van 1D (gewoon personen die niet belangrijk zijn. Omdat het misschien handig is om te weten wie het zijn, dit zijn de namen: Jared, Tom, Max en Thomas) hebben een feest georganiseerd met het doel om de tweelingen en 1D kennis te laten maken. Het is bij Harry thuis.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 19:41 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    KiliOfDurin schreef:
    [Weltruste. Doe rustig aan want ik moet nu echt met mijn proefwerkweek gaan beginnen]


    [Thanks. Veel succes ermee.(:]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Daddario schreef:
    Lauren Meadow Aguilera

    ''Chardien. Ons zusje.'' zei Harry. Ik glimlachte even. ''Ik krijg meer familie dan ik dacht.'' lachte ik even. 'We zouden dan wel eerder onze moeder kunnen bellen, aangezien zij waarschijnlijk meer verteld. Dan kunnen we onze vader die informatie geven en vragen om nog wat meer informatie. Ik denk alleen wel dat Robert - de vriend van mijn moeder - dit niet echt leuk gaat vinden. Hij en mijn vader hebben altijd al ruzie gehad.' Ik haalde mijn schouders op en beet wat op mijn lip. ''Dan doen we het stiekem. Ze hoeven het toch niet te weten?'' zei ik met een glimlachje rond mijn lippen. Thuis deed ik bijna alles stiekem, ze wisten nog geen eens van mijn tattoo's af. Ach ja. Het kon ze waarschijnlijk niets schelen. Hij knuffelde me terug en grinnikte.' Ik zou je heel erg graag als tweelingzus hebben, en ik denk dat Chardien je een geweldige zus vindt. En ik natuurlijk ook. Ik heb net al een reservering geplaatst. De test duurt maar vijf minuutjes, als we allebei een haar uittrekken.' Ik grijnsde breed en zuchtte gelukzalig. Mijn leven zou vele malen beter zijn met mijn biologische familie. Dan zou alles veel beter en gelukkiger zijn, inclusief ikzelf. We lopen naar binnen en Harry zei iets tegen de vrouw achter de balie - eerder een meid, maar ja. 'Dé Styles? Ik bedoel... Mijn zusje is GROOT fan van jou. Mag ik een handtekening?' Ik lachte zachtjes en liep achter hem aan naar de wachtkamer. ''Ik wist niet dat je zo beroemd was.'' lachte ik nu wat harder, nu we toch alleen waren. Niet veel later kwam er een dokter aan, die onze naam riep, waarna ik toch achter hem naar een kamertje liep.


    Harry Edward Styles

    'Ik krijg mer familie dan ik dacht!' Ze lacht even. 'Dan doen we het stiekem. Ze hoeven het toch niet te weten?' Ik knik. Ik vertel eigenlijk alles aan mijn moeder, maar aangezien ik Robert niet echt aardig vind, vertel ik hem eigenlijk niets. Mijn vader spreek ik niet, dus die weet ook niets. Het zal me niet eens verbazen als hij niet weet dat ik 'wereldberoemd' ben. 'Chardien is trouwens wel ons halfzusje. Zijn is de dochter van Robert. Helaas.' Zeg ik met een glimlach. 'Ik wist niet dat je zo beroemd was.' Zegt ze. Ik lach even. 'Tja... De meesten kennen me vaag van de radio, en dan denken ze dat ze mijn handtekening kunnen verkopen of zo. Dit is gewoon een krasje op papier, zonder enige waarde. Voor een echte fan zal het wat betekenen, maar voor iemand die het wil verkopen niet.' Leg ik uit. Er kwam een dokter, die onze naam riep, en we lopen achter hem aan de kamer in. 'Hallo, mogen we van beiden een stukje haar? Het hoeft niet veel te zijn, gewoon zodat we wat DNA hebben.' Zegt hij. Ik knik en trek een haar uit mijn hoofd en geef die. 'Eh, kan u hierna het bewijs... Verbergen ofzo? Dat je er niet zomaar bij kan? Wat ik heb niet zo graag dat de hele wereld kan zijn of ze echt mijn zus is.' Leg ik uit. De dokter knikt. 'Ja, we kunnen zorgen dat om het te bekijken, je DNA bij je moet hebben dat met de DNA van jullie moet matchen. Hierdoor kan niemand het bekijken die geen familie van jullie is. Wel kan nu iedereen laten testen of ze familie van jullie zijn.' Zegt hij. Ik grinnik even en probeer me te bedenken hoe een gestoorde fan test of ze familie van me is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lauren Meadow Aguilera

    'Chardien is trouwens wel ons halfzusje. Zijn is de dochter van Robert. Helaas.' Ik maakte een verontwaardigd geluidje en maakte een pruillipje. 'Tja... De meesten kennen me vaag van de radio, en dan denken ze dat ze mijn handtekening kunnen verkopen of zo. Dit is gewoon een krasje op papier, zonder enige waarde. Voor een echte fan zal het wat betekenen, maar voor iemand die het wil verkopen niet.' Ik trok mijn wenkbrauwen op en keek hem schuin aan. "Wauw, dat is heel wat. Ik neem aan dat je een heel stel fans hebt? Sinds je aantrekkelijk bent en ook nog eens goed kan zingen?" Ik lachte eventjes. Op mijn oude school werden de jongens die zingen uitgelachen en bestempeld als een homoseksuele. Dat vond ik echt belachelijk. Het was belangrijk dat je je uitte. Hallo, mogen we van beiden een stukje haar? Het hoeft niet veel te zijn, gewoon zodat we wat DNA hebben.' Ik zuchtte, maar trok met wat tegenzin een haartje uit mijn hoofd en gaf die aan hem. 'Eh, kan u hierna het bewijs... Verbergen ofzo? Dat je er niet zomaar bij kan? Wat ik heb niet zo graag dat de hele wereld kan zijn of ze echt mijn zus is.' Ik grinnikte even. Hij moest wel erg beroemd zijn dan. Dit ging nog interessant worden. Ja, we kunnen zorgen dat om het te bekijken, je DNA bij je moet hebben dat met de DNA van jullie moet matchen. Hierdoor kan niemand het bekijken die geen familie van jullie is. Wel kan nu iedereen laten testen of ze familie van jullie zijn.' Ik grinnikte nog even en knikte. "En wat nu?" Mompelde ik, waarna ik weer aan mijn jurk friemelde. Dat deed ik dus als ik zenuwachtig was.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Edward Styles

    'Wauw, dat is heel wat. Ik neem aan dat je een heel stel fans hebt? Sinds je aantrekkelijk bent en ook nog eens goed kan zingen?' Ik lach even. 'Nou, je krijgt er dan vanzelf ook een boel haters bij.' Zeg ik met een glimlach. 'En wat nu?' Vraagt ze. Ik haal mijn schouders op. 'Hoe lang duurt het om te bepalen of we familie zijn?' Vraag ik aan de dokter. Hij kijkt op van zijn werk. 'O, ik ben nu al bijna klaar hoor, alleen dit is maar een kleine test, hieruit krijg je informatie die hoogstwaarschijnlijk waar is. Er komt hierna nog een uitgebreid onderzoek, dat ongeveer een maand duurt, want dan kunnen we het officieel maken. Maar tien procent kans dat de uitslag van deze test niet klop, maar ja... Zekerheid he!' Zegt hij. Ik knik en ga op een stoel zitten. Na een minuutje of zo loopt hij naar me toe. 'Meneer en mevrouw, jullie zijn broer en zus. Over een maand kunnen jullie de papieren ophalen.' Zegt hij. Vreugde gaat door me heen. Lauren is mijn zus! Ik lach vrolijk. 'Lauren! Je bent mijn zus!' Zeg ik vrolijk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam Payne

    Ze had ongelovig geglimlacht. "Heel graag." zei ze zacht. Na mijn woorden was er een vrolijke glimlach op haar gezicht gekomen. "Als je wil, lijkt me dat heel gezellig. Is zij ook een zusje, of niet?" Ik keek even naar Chardiene. Toen keek ik haar aan en glimlachte scheef. "Nee. Ze is het zusje van Harry. Maar ze voelt wel aan als een zusje."
    "Ik ben blij dat je het zo goed opneemt." zei ze oprecht. Ik glimlachte een beetje naar Lola en haalde mijn schouders op bij wijze van antwoord. Toen stond ik op met Chardiene op mijn arm. Ik hield haar goed vast zodat ze niet zou vallen en keek toen weer naar Lola.
    "Zullen we dan maar naar mijn ouders huis toe gaan? Ik heb een auto bij me dus we hoeven niet te lopen of met een bus of zo." Zei ik tegen haar. Ik nam Chardiene wel mee. Mijn ouders vonden het altijd leuk om haar te zien.

    [Sorry voor het crappy stukje. Maar ben niet zo veel op Q wegens wat dingen en school.]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    [Maakt niet uit. ik ben maar wat blij dat je reageert]

    Lola Aideen Montez
    Het meisje op Liam's schoot bleek in elk geval niet ons zusje of zijn dochtertje, wat voor mij ook nog een reele optie was geweest, te zijn, maar het zusje van Harry. Toen Liam opstond en het meisje stevig op zijn arm hees keek ik hem even verward aan maar knikte toen toch bij zijn vraag. Ik stond op en streek mijn korte maar fladderige jurkje nog eens omlaag. normaal maakte het me weinig uit, maar nu leek het me wel netjes. Zelfs met mijn hakken aan was ik nog een stuk kleiner dan Liam. Ik was ook wel blij dat we niet met de bus hoefden. De buschauffeurs konden me nooit verstaan, zeker neit buiten Geordie. Ik was ook best blij dat ik in mijn tasje nog een legging had. Dit jurkje was namelijk niet heel gepast om zonder legging naar iets formelers dan een feestje te dragen. Ik droeg het ook wel naar school, maar daar waren vaak de leraren het niet mee eens. Ik liep rustig naar de hal en haalde daar eerst de legging uit mijn tasje om die vrij soepeltjes aan te doen, waarna ik mijn jas aandeed. Ik draaide me naar Liam en wachtte rustig af tot hij de leiding zou nemen. Ik deed dat graag zelf, maar dit was zo'n moment waar het toch echt beter was van niet.


    Bowties were never Cooler