• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Your make-up is terrible

    Don schreef:
    (...)
    Huh? The Daily Prophet? Did I miss something?

    Het idee kwam van Klayley, dankzij de Common Rooms. Ik werk eraan mee; het is dus een beetje zoals de echte Daily Prophet, alleen doen wij het nu. Klik voor de Prophet.

    OT: Ah, ik ben blij dat er iets aan gedaan wordt! Ik begon het echt zat te worden, die irritante links.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    You stay right there. You go away.

    Ik heb zo'n zin in volgende week dinsdag om vijf uur. :Y) Dan ben ik thuis en hoef ik niet meer te leren, yaaaaay!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Well this is what makes me smile

    Ik wil niet naar rekenen. Ik ben vijftien, ik kan heus wel optellen en aftrekken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Presence schreef:
    Ik wil niet naar rekenen. Ik ben vijftien, ik kan heus wel optellen en aftrekken.


    Ik ben 21 en moet dat nog op school.


    Your make-up is terrible

    Nope nope nope.

    Oh well. Dit is me m'n dagje wel. Kom ik eerste op school vanochtend, eerste 2 uur vrij. Nah, het 3rde standaard tussenuur, dus ben ik weer naar huis gegaan. Om 11u toch maar netjes aanwezig geweest. Word ik net de les uitgestuurd om een bullshit reden. Het sloeg nergens op. Toen ben ik dus maar naar huis gegaan... Hopelijk gaat het vanavond op m'n werk gewoon goed.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Damn ben "laat" opgestaan en me vriendin is dus al weg :( Nu kan ik haar geen gedag zeggen.


    -

    Rosarum schreef:
    (...)
    Het idee kwam van Klayley, dankzij de Common Rooms. Ik werk eraan mee; het is dus een beetje zoals de echte Daily Prophet, alleen doen wij het nu. Klik voor de Prophet.

    OT: Ah, ik ben blij dat er iets aan gedaan wordt! Ik begon het echt zat te worden, die irritante links.

    Oh dat is echt leuk gedaan! Jammer genoeg kan ik niet alles lezen, want dat is echt prutswerk, maar ik zal der later een abo op nemen. :]


    † Love? I want to sleep.

    Straks lekker Tikka Masale maken. *.*

    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 14:23 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zit echt in een tweestrijd... Ik weet echt niet meer wat ik met deze opleiding aan moet. This sucks.

    Like you know what I think~

    Die serielijst is voor het leven.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Black Ops of Anime? Hmmm. (cat)