• One Direction gaat op vakantie om rust te nemen. Omdat ze ook echt daadwerkelijk rust willen, gaan ze naar een oud verlaten hotel, wat er nogal duister uitziet. Vandaar dat er niet veel mensen komen. Maar er zijn nog wel een paar andere gasten: een groep vriendinnen, bestaande uit vijf meisjes, die een keer iets spannends wilden in plaats van een doodgewone vakantie. De jongens trekken wat op met de meisjes. Er ontstaan verschillende verhoudingen. Sommige mogen elkaar niet, maar sommigen worden juist verliefd op elkaar. Over het algemeen gaat het wel goed, tot er een vreemde nacht is die alles veranderd. Na een nacht bij volle maan, worden de jongens 's ochtends wakker, elk in het lichaam van één van de meisjes. En andersom worden ook de meisjes wakker in het lichaam van één van de jongens. Ze zitten vast in een ander lichaam, en zullen moeten uitzoeken hoe ze weer terug naar hun eigen lichaam kunnen. Maar loopt alles wel goed? Want wat als je in het lichaam van iemand zit die je eigenlijk helemaal niet mocht? Of in het lichaam van degene die je leuk vond?


    Rollen:
    Jongens:
    - Louis William Tomlinson • Lilarry
    - Harry Edward Styles • Beanies
    - Liam James Payne • KiliOfDurin
    - Niall James Horan • Aquari
    - Zayn Javadd Malik • xAlways

    Meisjes:
    - Jacelynn "Jace" Channa Annabeth Moore • Days
    - Alice Madison Bradley. • Regbo
    - Katherine "Kathy" Mary Pierce • Dobreva
    - Emily Loïs Nelson • Pirouette
    - Lois Daphne Deffontaine • Kendizzzzle

    De regels:
    - Minimaal vier regels volschrijven.
    - Geen perfecte personages.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - OOC tussen haakjes.
    - Maximaal twee rollen, waarvan maximaal één meisje en maximaal één jongen.
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw niet, dus hou dit zelf in de gaten. Je kunt natuurlijk altijd om uitstel vragen als je daar een goede reden voor hebt.
    - Probeer wel eens in de drie dagen te posten.
    - Naamsveranderingen en lange tijd afwezig graag doorgeven.
    - Alleen ik en Spooklinson maken de nieuwe topics.
    - Lees de regels af en toe even opnieuw door, mocht ik iets aanpassen.
    - Als je iets niet begrijpt, kun je het natuurlijk altijd vragen.



    Meisjes:
    Katherine "Kathy" Mary Pierce ----> Harry's lichaam.
    Lois Daphne Deffontaine ----> Louis' lichaam.
    Jacelynn "Jace" Channa Annabeth Moore ----> Liam's lichaam.
    Alice Madison Bradley ----> Zayn's lichaam.
    Emily Loïs Nelson ----> Niall's lichaam.

    Jongens:
    Louis William Tomlinson ----> Jacelynn's lichaam.
    Harry Edward Styles ----> Alice's lichaam.
    Liam James Payne ----> Emily's lichaam.
    Niall James Horan ----> Katherine's lichaam.
    Zayn Javadd Malik ----> Lois' lichaam.


    Kamerindeling:
    Kamer 1:
    Harry, Louis, Niall

    Kamer 2:
    Zayn, Liam

    Kamer 3:
    Alice, Emily, Lois

    Kamer 4:
    Jacelynn, Katherine


    Het begin:
    Iedereen wordt wakker op een doodnormale ochtend, nadat het 's nachts volle maan is geweest. Tenminste, de ochtend lijkt normaal: Tot iedereen erachter komt dat hij niet in zijn/haar eigen hotelkamer ligt. Sterker nog: Ook niet in zijn/haar eigen lichaam

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 22:23 ]


    "Family don’t end in blood”

    [Booh!]


    Bowties were never Cooler

    (Hi)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Helloow (:


    How far is far

    (Hello darlings)


    Because I love him, do I need another reason?

    [Hellohello.]


    "Family don’t end in blood”

    Liam Payne
    Ik werd langzaam wakker. Ik wreef in mijn ogen. Het voelde wat raar, maar goed. Ik had de halve nacht met Zayn liggen vechten om het dekbed en hij had gewonnen. Ik rekte me uit en geeuwde luid voor ik mijn ogen opende. Direct fronste ik. Dit was toch niet de juiste hotelkamer? Ik lag onder een dekbed, wat al vreemd was, want de laatste keer dat ik in slaap viel lag ik alleen onder de lakens. Toen ik even aan mijn zaakje wilde krabben merkte ik pas dat het echt mis was. Mijn ogen sprongen open en ik keek naar mijn lijf. What the fuck?! Laatste keer dat ik checkte was ik geen meisje. Niet dat het geen lekker lijf was, maar dit was heel erg verwarrend. Ik keek naast me en zag daar nog twee meisjes liggen. "Zayn?" vroeg ik. Wat was er nou weer met mijn bloody stem aan de hand?! Natuurlijk, meisjes lijf, meisjes stem. Het klonk echt heel erg raar, met die zware stem in mijn hoofd. Ik sprong uit het bed en liep naar de badkamer. Ik had een of ander heel groot shirt aan, die ik zelf waarschijnlijk net zou passen, maar dit lijfje was super dun en klein. Nu pas herkende ik het als een van de meisjes uit het hotel. Ik had d'r wel eens gezien, nu ik erover dacht, de anderen in het bed ook. Ik had alleen nog niet met ze gesproken, want ik had lekker gelezen. Ik bekeek mezelf in de spiegel. Dit was echt heel vreemd. Was dit ook met de anderen gebeurt? En met het meisje in wiens lichaam ik nu zat? Ik draaide hier compleet door en werd er eerlijk gezegd kotsmisselijk van. Ik voelde wat omhoog komen. Ik draaide me naar de wc en hing erover. Net optijd herrinderde ik de lange haren die rond mijn hoofd hingen en hing ze weg voor alles omhoog kwam. Alleen door alle verwarrig en totale schok.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 15:53 ]


    Bowties were never Cooler

    [Als iets niet klopt, zeg het dan even]


    Bowties were never Cooler

    Lilarry schreef:
    [Hellohello.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Katherine "Kathy" Mary Pierce

    Gapend werd ik wakker, veel geslapen had ik niet, omdat Jace de hele nacht lag te woelen. Ik ging overeind zitten en de deken viel van mijn bovenlijf af wat me een koude windvlaag bezorgde. Wacht. Dat hoefde toch helemaal niet, ik had toch een slaapshirt? Ik keek naar beneden en begon te gillen, en van mijn eigen stemgeluid begon ik nog harder te gillen. Mijn bovenlijf was naakt, en zat onder de tattoos en het ergste: geen borsten. En mijn stem was vijf keer zo laag als normaal. Ik sprong uit het bed, de badkamer in en keek in de hoge spiegel. Ik stond te trillen op mijn benen, ik herkende mezelf wel, het was Harry, van de jongens van One Direction die hier in het hotel sliepen. Ik had hem wel een aantal keer gesproken, maar dat was het wel. Nog steeds in shock raakte ik mijn gezicht aan en keek in mijn nu groene ogen. Ik was veel gespierder en gewoon écht lang, wat ik totaal niet gewent was. En het enige wat ik aanhad was redelijk comfortabele boxershorts.
    'What the fuck,' mompelde ik, waarna ik in een hysterische giechel uitbrak om mijn stem. Het was vreemd, want ik hoorde mijn eigen stem wel in mijn hoofd. Ik liep terug naar de slaapkamer, waar ik wild aan Niall's arm trok.
    'Niall!' siste ik. Maar toen besefte ik dat het misschien ook met hem gebeurt was. Maar een betere vraag was: waar was de "echte" Harry? En mijn lijf? Uitgeput van de verwarring liet ik mezelf op de grond vallen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Harry Edward Styles
    Langzaam werd ik wakker, maar zin om mijn ogen te open had ik niet. Ik had het ijskoud en daarbij kon ik ook nog wel wat slaap gebruiken. Ik krulde me beter op tegen degene die naast me lag, wetende dat het een bekend iemand was, want ik was gisteren inslaap gevallen bij Louis en Niall op de kamer. Pas toen de vertrouwde geur niet mijn neusgaten binnendrong, had ik door dat er iets niet klopte. Dat was dan ook de reden dat ik langzaam mijn ogen opende, maar gelijk weer sloot door de overvloed van licht. Na drie keer knipperen was ik er pas aangewend en zag ik dan ook het niet een van de jongens was die naast me lag. Een gil kon ik net onderdrukken, maar ik zat wel gelijk aan de andere kant van het bed. Hoe kwam dit? Ten eerste zou ik zweren dat ik gisteren niet gedronken had en ten tweede weet ik zeker dat ik gisteren in slaap was gevallen in de kamer bij twee van de andere jongen. Ik wilde een hand door mijn krullen haalde terwijl ik me probeerde te herinneren wat er was gebeurd. Alleen toen ik merkte dat mijn kapsel langer was dan gewend en mijn vertrouwde kullen waren verdwenen, wist ik dat het echt goed mis was. Een zachte piep rolde over mijn lippen terwijl ik mijn ogen dichtkneep. Ik wilde niet zien wat er aan de hand was, want ik wist zeker dat het nooit wat goeds kon zijn en dan heel het hotel wakker zou zijn. Toch moest ik eraan geloven toen er geluiden uit de badkamer kwamen. Ik haalde heel kort mijn neus op voor ik overeind krabbelde en er naartoe liep. De deur gooide ik opende en zo kwam nog een meisje in mijn gezichtsveld, die voorover hing bij de wc. 'Watte--' Mijn ogen werden groot bij het horen van mijn stem en gelijk klapte ik mijn mond weer dicht. Ik griste een bekertje van de wastafel af, zonder er nog aandacht aan te besteden, vulde deze met water en zette deze op de punt. Daarna liep ik naar het meisje en nam de lange haren over in mijn handen, samen met nog een loshangende pluk. Wat een geweldig begin van ochtend, dacht ik ondertussen bij mezelf. Ik snapte er ook echt niets meer van.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 16:24 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Liam/Emily is in de badkamer aan het overgeven]


    Bowties were never Cooler

    ( Bij Hazza? Dan pas ik het aan ^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Volgens mij wel]


    Bowties were never Cooler

    ( Ik kijk even wat ik ervan kan maken ;p )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [MT]


    Spoiler alert: you will save yourself