• One Direction gaat op vakantie om rust te nemen. Omdat ze ook echt daadwerkelijk rust willen, gaan ze naar een oud verlaten hotel, wat er nogal duister uitziet. Vandaar dat er niet veel mensen komen. Maar er zijn nog wel een paar andere gasten: een groep vriendinnen, bestaande uit vijf meisjes, die een keer iets spannends wilden in plaats van een doodgewone vakantie. De jongens trekken wat op met de meisjes. Er ontstaan verschillende verhoudingen. Sommige mogen elkaar niet, maar sommigen worden juist verliefd op elkaar. Over het algemeen gaat het wel goed, tot er een vreemde nacht is die alles veranderd. Na een nacht bij volle maan, worden de jongens 's ochtends wakker, elk in het lichaam van één van de meisjes. En andersom worden ook de meisjes wakker in het lichaam van één van de jongens. Ze zitten vast in een ander lichaam, en zullen moeten uitzoeken hoe ze weer terug naar hun eigen lichaam kunnen. Maar loopt alles wel goed? Want wat als je in het lichaam van iemand zit die je eigenlijk helemaal niet mocht? Of in het lichaam van degene die je leuk vond?


    Rollen:
    Jongens:
    - Louis William Tomlinson • Lilarry
    - Harry Edward Styles • Beanies
    - Liam James Payne • KiliOfDurin
    - Niall James Horan • Aquari
    - Zayn Javadd Malik • xAlways

    Meisjes:
    - Jacelynn "Jace" Channa Annabeth Moore • Days
    - Alice Madison Bradley. • Regbo
    - Katherine "Kathy" Mary Pierce • Dobreva
    - Emily Loïs Nelson • Pirouette
    - Lois Daphne Deffontaine • Kendizzzzle

    De regels:
    - Minimaal vier regels volschrijven.
    - Geen perfecte personages.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - OOC tussen haakjes.
    - Maximaal twee rollen, waarvan maximaal één meisje en maximaal één jongen.
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw niet, dus hou dit zelf in de gaten. Je kunt natuurlijk altijd om uitstel vragen als je daar een goede reden voor hebt.
    - Probeer wel eens in de drie dagen te posten.
    - Naamsveranderingen en lange tijd afwezig graag doorgeven.
    - Alleen ik en Spooklinson maken de nieuwe topics.
    - Lees de regels af en toe even opnieuw door, mocht ik iets aanpassen.
    - Als je iets niet begrijpt, kun je het natuurlijk altijd vragen.



    Meisjes:
    Katherine "Kathy" Mary Pierce ----> Harry's lichaam.
    Lois Daphne Deffontaine ----> Louis' lichaam.
    Jacelynn "Jace" Channa Annabeth Moore ----> Liam's lichaam.
    Alice Madison Bradley ----> Zayn's lichaam.
    Emily Loïs Nelson ----> Niall's lichaam.

    Jongens:
    Louis William Tomlinson ----> Jacelynn's lichaam.
    Harry Edward Styles ----> Alice's lichaam.
    Liam James Payne ----> Emily's lichaam.
    Niall James Horan ----> Katherine's lichaam.
    Zayn Javadd Malik ----> Lois' lichaam.


    Kamerindeling:
    Kamer 1:
    Harry, Louis, Niall

    Kamer 2:
    Zayn, Liam

    Kamer 3:
    Alice, Emily, Lois

    Kamer 4:
    Jacelynn, Katherine


    Het begin:
    Iedereen wordt wakker op een doodnormale ochtend, nadat het 's nachts volle maan is geweest. Tenminste, de ochtend lijkt normaal: Tot iedereen erachter komt dat hij niet in zijn/haar eigen hotelkamer ligt. Sterker nog: Ook niet in zijn/haar eigen lichaam

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 22:23 ]


    "Family don’t end in blood”

    Katherine "Kathy" Mary Pierce

    'Je moet echt afvallen Haz,' hoorde ik "Liam" grappend zeggen, waar ik niet veel mee kon, aangezien ik geen lucht kreeg. Ik hoorde hoe iemand naar me toe liep, en voelde daarna hoe twee redelijk kleine handen de mijne vastgrepen.
    'Rustig maar, meisje. Het komt echt goed.' hoorde ik de stem zeggen die normaal van Emily was, maar nu tot Liam toebehoorde. Ik opende mijn ogen en haalde mijn handen voor mijn gezicht weg. Langzaam probeerde ik mijn ademhaling onder controle te houden, wat me uiteindelijk lukte. Mijn wangen waren nog steeds nat van het huilen, en voelden schraal aan.
    'I-ik ben Katherine, maar je mag me Kathy noemen,' zei ik met een waterig glimlachje, mijn stem nog steeds trillend van mijn uitbarsting net. Het liefst zou ik nu een relaxende, warme douche nemen maar eerlijk gezegd zou ik dat in dit lichaam dus never nooit durven. Het idee alleen al liet me gruwelen. En er waren nog twee opties voor mensen die in mijn echte lijf zouden kunnen ziiten; Louis of Niall.


    Because I love him, do I need another reason?

    Harry Styles
    Ik hield echt van mijn vier beste vrienden. Het maakte niet uit in welke situatie en welke vorm, maar op dit moment konden deze twee me echt niet geruststellen. Iets wat ook in de kranten mocht, want normaal was dat wel het geval. Mijn hersenen maakte overuren en ik had op dit moment echt last van stemmingswisselingen. Iets wat ook heel duidelijk naar voren kwam. Ik had nu dan ook echt zin om een potje te janken en me als een klein kind op te stellen. Zeker toen 'ik' binnen kwam, of in dit geval mijn lichaam, want ik was nog altijd hier. Toen had ik ook echt behoefte aan een knuffel. Ik kon er dan ook echt niets aandoen dat ik zo opgefokt reageerde. Liam verplaatste een hand van mijn rug naar mijn borst. 'Rustig, Hazza. Alles komt op z'n pootjes terecht. Zij kan er evenmin iets aan doen." Ik schudde mijn hoofd en haalde een keer diep adem. 'Nee, Liam. Dat komt het niet en daarbij maken jouw hersenen nu toch ook overuren?' Ik maakte me los van de knuffel toen het meisje, wat in mijn lichaam zat, haar mond opentrok en toen had ik het helemaal gehad. Niet zozeer door haar woorden, want ik snapte het wel, maar door alles bij elkaar. En dat ik nu tegen mezelf moest aankijken was de druppel die de emmer deed overlopen op deze vroege morgen. 'Als jullie me zoeken, ben ik bij de andere twee,' mompelde ik voor ik me omdraaide en de kamer uitliep. Ik wist dat ik nu gewoon weg moest voor ik straks echt iets verkeerds ging toen. De deur viel achter me met een klap dicht waarna ik heel even stil bleef staan. Niall en Louis zouden hoogstwaarschijnlijk ook in een lichaam van een meisje zitten. Ik zette mijn tanden in mijn onderlip en liep naar de kamer van de twee meiden die ik me nog kon herinneren van gisteren. Zij waren de eerste optie die in gedachten naar boven kwamen. Mijn hand legde ik op de klink van de deur, om deze zachtjes open te duwen en twee slapende meiden te zien. 'Louis? Niall?' kwam piepend uit mijn mond voor ik de kamer naar binnen liep. Ik ging het er gewoon op wagen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [MT, ik reageer morgen. (:]


    Do what people say you can't.

    Louis William Tomlinson.
    Toen ik wakker werd, nestelde ik me dicht tegen de persoon naast me aan en sloeg mijn armen om diegene heen, wetende dat het Harry was waar ik naast lag. Alleen viel het me op toen de persoon heel anders rook dan Harry. En toen ik per ongeluk iets omhoog ging met mijn handen en borsten voelde, slaakte ik een gil. En nog een toen het me opviel dat mijn stem veel hoger was dan normaal. Dit was mijn stem niet. Paniekerig ging ik met mijn handen langs mijn haar. Het was lang en er zat een beetje slag in. Ook had ik veel bredere heupen en had ik borsten. In paniek wilde ik net de deken van me afgooien om mezelf in de spiegel te bekijken toen de slaapkamerdeur open ging. 'Louis? Niall?' kwam piepend uit de mond van een meisje, die ik even later herkende als Alice.
    'Ehh... Ik ben niet langer Louis meer... Denk ik. Ik ben een meisje, zie je? Niet Louis. En ook niet Niall. Kun jij misschien zien welk meisje ik ben? Ik heb mezelf nog niet in de spiegel bekeken,' zei ik, niet wetende of ik dit door moest vertellen. Alleen besefte ik het volgende moment dat ik mezelf al verraden had door te zeggen dat ik Louis 'niet meer' was en door te vragen wie ik was.
    'Ben jij toevallig ook een jongen die in een meisjeslichaam zit? Of ben ik de enige?' zei ik toen zuchtend.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Het meisje nestelde zich dicht tegen de persoon naast haar aan en een kleine glimlach speelde rond mijn lippen. Dat kon niet anders dan dat -dat Louis moest zijn, want die neiging had hij wel eens vaker en die neiging had ik ook altijd. We werden wel eens vaker wakker, dicht tegen elkaar aangekropen met onze armen om de ander heen. Dit was alleen van korte duur, want het duurde niet lang voor een gil over zijn lippen rolde, hoogstwaarschijnlijk doorhebbende dat het iemand anders was dan verwacht. Mijn blik bleef op het meisje, of naar mijn vermoeden nog steeds Louis, gericht terwijl ik de deur nu helemaal open gooide en mijn mond opentrok.
    'Ehh... Ik ben niet langer Louis meer... Denk ik. Ik ben een meisje, zie je? Niet Louis. En ook niet Niall. Kun jij misschien zien welk meisje ik ben? Ik heb mezelf nog niet in de spiegel bekeken,' zei hij en mijn blik liet ik over hem, of beter gezegd haar heen glijden. Mijn vermoeden was ondertussen wel al bevestigd en ik kon dan ook niet anders dan naar de jongen heenlopen. Ondanks hij n in een ander lichaam zat, was het wel mijn beste vriend en had ik gewoon behoefte aan ook een knuffel van hem.
    'Ben jij toevallig ook een jongen die in een meisjeslichaam zit? Of ben ik de enige?' zei hij zuchtend terwijl ik me naast hem liet neervallen en gelijk mijn armen om hem heen wikkelde.
    'Je bent Jacelynn en je bent niet de enige die een meisje is, want meerdere hebben daar last van. Maar dat neemt niet weg dat je niet Lou bent of dat zij daar niet Niall is,' De stroom van woorden verliet piepend mijn mond en ik had ergens een idee dat ik verder niets hoefde te zeggen. Niet dat ik zin had om verder nog wat te zeggen, want ik kon nog steeds niet wennen aan de stem en rustig was ik ook nog altijd niet. Daarbij als de jongen nu nog niet doorhad wie ik was, dan zou ik gaan gillen, want dan waren er wel meer dingen veranderd.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Ik knikte bij Harry's woorden. Dat was zeker. Ik was gigantisch aan het peinzen. Toch was dit voor mij normaal, niet voor hem, ook al was het wel extreem nu. Ik liet hem gaan toen hij dat wilde en liep naar het huilende meisje. Ik hurkte bij haar neer en nam de grote handen van Harry's lichaam in de mijne. Ik glimlachte wat ongemakkelijk toen ze zich voorstelde. "Ik ben Liam. De jongen die net wegliep, in wiens lijf jij zit, is Harry en Zayn staat nog in de badkamer." Ik veegde de lange haren uit mijn ogen. Dit was nu al irritant. Ik keek haar in de bekende groene ogen aan, waar toch een andere blik in stond dan normaal. "Kom, nou niet huilen. Drink wat en ga opzoek naar je vriendinnen. Jij weet nu een beetje wat er gebeurt is. Je kan ze helpen de eerste schrik te overleven." zei ik kalmpjes terwijl mijn hoofd bleef razen. Ik werd helemaal gek van al die gedachten. Ik probeerde uit te vinden waarom dit was gebeurt, hoe en hoe we het terug konden draaien. De raarste scenario's kwamen langs en ik kon er naar geen wijs uit worden. Dit was echt een hele gestoorde situatie en het werd alleen maar zieker. Ik aaide over de zachte klittende krullen en liet me uit mijn gehurkte positie op mijn knieën vallen. Ik was helemaal gestrest en in shock en mijn hersenen bleven maar malen. Ik moest gewoon even zitten en ademhalen om mijn gedachten een beetje op een rijtje te krijgen.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 10:22 ]


    Bowties were never Cooler

    Katherine "Kathy" Mary Pierce

    'Ik ben Liam. De jongen die net wegliep, in wiens lijf jij zit, is Harry en Zayn staat nog in de badkamer.' Ik knikte, ik zou wel gek zijn als ik niet wist wie hij was. Hij veegde zijn lange haren uit zijn ogen.
    'Kom, nou niet huilen. Drink wat en ga opzoek naar je vriendinnen. Jij weet nu een beetje wat er gebeurt is. Je kan ze helpen de eerste schrik te overleven.' Ik knikte weer en probeerde op te staan, wat nogal lastig ging met mijn wild tollende hoofd. Ik moest denk ik het eerst maar op zoek gaan naar Jace, wetende dat zij altijd rond deze tijd wel wakker was.
    'Kleine tip,' mompelde ik schor. 'Gebruik een elastiekje.' Waarna ik wat ongemakkelijk naar de deur schuifelde, en logisch na begon te denken, waar zou Jace kunnen zijn? Ik had echt geen idee, dus ik besloot de gok te wagen en kamer 2 in te lopen.
    'Hallo? Jace?' Ik keek neer op "Zayn" bij het bed staan, wie dus eigenlijk een van mijn vriendinnen was, en besefte dat hier nog iemand moest zijn, Liam's lijf. Hopelijk had ik het goed en was het Jace.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 16:59 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    [Alice is al wakker. ^^]
    Alice Madison Bradley
    Verbaast keek ik op toen ik Harry Styles onze kamer binnen kwam lopen. Ik fronste verbaast mijn wenkbrauwen, waarbij mijn mond een klein beetje open zakte. Dat zag er vast heel charmant uit, kuch. Wat deed Harry in onze kamer? Of nou ja, onze kamer.. Het was mijn kamer niet, want in mijn kamer was het niet zo'n rotzooi en deelde ik de kamer met Emily en Lois. Of was het eigenlijk wel Harry?
    'Harry?' probeerde ik, al was ik er niet zeker van dat hij het wel was. Misschien was ik niet de enige bij wie dit was overkomen en waren er meerdere mensen wakker geworden in een ander lichaam, het lichaam van een jongen notabene!
    'Of ben jij Harry niet?' mompelde ik, beseffend hoe belachelijk dit wel niet klonk. 'Ik bedoel, ben je echt Harry of ben je iemand anders, wakker geworden in een ander lichaam?' als Harry gewoon echt Harry was verklaarde hij me op dit moment vast voor gek.


    To love is to destroy.

    (Oh shit nu voel ik me dom D: Ik pas het even aan)


    Because I love him, do I need another reason?

    [Maakt niet uit joh haha! (:]


    To love is to destroy.

    (Aangepast ^^)


    Because I love him, do I need another reason?

    Katherine "Kathy" Mary Pierce

    'Harry?' zei "Zayn" aarzelend. 'Of ben jij Harry niet? Ik bedoel, ben je echt Harry of ben je iemand anders, wakker geworden in een ander lichaam?' Ik grinnikte even en besloot met haar te sollen.
    'Zayn, waar heb jij het ooit over?' vroeg ik bloedserieus, proberend mijn accent te verbergen om daarna in de lach te schieten.
    'Nee sorry, en ja ik ben inderdaad in een ander lichaam wakker geworden. Ik ben Katherine.' zei ik lachend, om daarna weer serieus te worden, wetend hoe erg ik zelf was geschrokken en dat dit waarschijnlijk dus echt niet grappig was. Ik schuifelde naar haar toe, nog steeds in alleen de boxers waarin ik wakker geworden en het shirt dat ik uit de kast had gepakt.
    'Alice?' probeerde ik, hopend dat ik het goed had.

    (btw ik ben dol op je ava *.*)

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 17:07 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Alice Madison Bradley
    Harry grinnikte even, maar deze grinnik was niet zo hees als ik hem verwacht had. Zoals ik hem eerder in het hotel had horen praten. Maar ik was nogal in de war, dus misschien verbeeldde ik het me enkel maar.
    'Zayn, waar heb jij het ooit over?' vroeg hij bloedserieus. Ik zuchtte zachtjes en fronste mijn wenkbrauwen. Het leek erop alsof ik de enige was die in een ander lichaam zat. Maar Zayn én mijn lichaam moesten ook ergens gebleven zijn, tenminste, dat leek me wel zo logisch. Als er al een logische kant aan dit verhaal zat.. 'Oh, ehm ik ben eigenlijk niet helemaal wie je denkt dat ik ben.' Mompelde ik, niet goed wetend hoe ik het Harry moest uitleggen dat ik zijn vriend niet was.
    'Nee sorry, en ja ik ben inderdaad in een ander lichaam wakker geworden. Ik ben Katherine.' Ze lachte even, waarna ze naar me toe schuifelde. Opgelucht haalde ik adem, waarbij er een kleine glimlach op mijn gezicht verscheen. Ik was dus niet de enige die dit idiote gedoe meemaakte. 'Alice?'
    'Kathy! Oh mijn god, wat is er met ons gebeurd?' ik sprong op van het bed en sloeg mijn armen rond haar nek, om haar een knuffel te geven.
    'Looking good,' ik dwong mijn mondhoeken omhoog en probeerde de situatie luchtig te houden. Het had geen zin om rond te rennen en het uit te schreeuwen, het zou waarschijnlijk toch niets veranderen.

    [Aah dankje! Stelena. :Y)]


    To love is to destroy.

    Katherine "Kathy" Mary Pierce

    Ik gniffelde even toen ze even logisch na probeerde te denken, maar opgelucht was toen ze merkte dat ik het was.
    'Kathy! Oh mijn god, wat is er met ons gebeurd?' ze sprong van het bed af en vloog om mijn nek, wat echt héél raar voelde in deze lichamen.
    'Looking good,' ze glimlachte even, duidelijk proberend alles luchtig te houden.
    'Ja weet ik, ik ben echt sexy in deze boxers,' ze ik met een wenkbrauw wiebel. 'Je ziet er zelf ook niet slecht uit hoor.' zei ik terwijl ik haar nieuwe lichaam bestudeerde.
    'Ik heb echt geen idee wat er is gebeurt! Het enige dat ik weet is dat we niet de enige zijn, Harry, Liam en Zayn ben ik al tegengekomen. Nou ja, de échte dan, niet de lichamen. Het was echt zo raar!' ratelde ik. Ik fronste even. 'En ik weet zeker dat ik de aankomende tijd niet durf te douchen.'

    (Woeeeewww Stelena! Otp *.*)

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 17:46 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Lois Daphne Deffontaine "Louis":

    Ik was eindelijk klaar met gillen. Ik bekeek de jongen, dus mijzelf in de spiegel. Ik was dus blijkbaar een jongen geworden, ik liep terug naar mijn bed en ging er op zitten. Rustig keek ik even rond, om met een logische verklaring te komen. Wacht..., dit is mijn hotelkamer helemaal niet. Ik keek nog een tweede keer rond. Oke, ik zat nu dus in een jongens lichaam, en in een andere hotelkamer. Goed begin van de dag. Dacht ik. Oke, ben ik nou de enige die dit overkomen is, of is het bij meer mensen gebeurd? Vroeg ik me af. Ik legde mijn hoofd in mijn handen, nadenkend over wat er gebeurt kon zijn. Het lichaam van Niall lag nog steeds te slapen, wat ik vreemd vond na mijn gegil.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 21:35 ]


    How far is far