• One Direction gaat op vakantie om rust te nemen. Omdat ze ook echt daadwerkelijk rust willen, gaan ze naar een oud verlaten hotel, wat er nogal duister uitziet. Vandaar dat er niet veel mensen komen. Maar er zijn nog wel een paar andere gasten: een groep vriendinnen, bestaande uit vijf meisjes, die een keer iets spannends wilden in plaats van een doodgewone vakantie. De jongens trekken wat op met de meisjes. Er ontstaan verschillende verhoudingen. Sommige mogen elkaar niet, maar sommigen worden juist verliefd op elkaar. Over het algemeen gaat het wel goed, tot er een vreemde nacht is die alles veranderd. Na een nacht bij volle maan, worden de jongens 's ochtends wakker, elk in het lichaam van één van de meisjes. En andersom worden ook de meisjes wakker in het lichaam van één van de jongens. Ze zitten vast in een ander lichaam, en zullen moeten uitzoeken hoe ze weer terug naar hun eigen lichaam kunnen. Maar loopt alles wel goed? Want wat als je in het lichaam van iemand zit die je eigenlijk helemaal niet mocht? Of in het lichaam van degene die je leuk vond?


    Rollen:
    Jongens:
    - Louis William Tomlinson • Lilarry
    - Harry Edward Styles • Beanies
    - Liam James Payne • KiliOfDurin
    - Niall James Horan • Aquari
    - Zayn Javadd Malik • xAlways

    Meisjes:
    - Jacelynn "Jace" Channa Annabeth Moore • Days
    - Alice Madison Bradley. • Regbo
    - Katherine "Kathy" Mary Pierce • Dobreva
    - Emily Loïs Nelson • Pirouette
    - Lois Daphne Deffontaine • Kendizzzzle

    De regels:
    - Minimaal vier regels volschrijven.
    - Geen perfecte personages.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - OOC tussen haakjes.
    - Maximaal twee rollen, waarvan maximaal één meisje en maximaal één jongen.
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw niet, dus hou dit zelf in de gaten. Je kunt natuurlijk altijd om uitstel vragen als je daar een goede reden voor hebt.
    - Probeer wel eens in de drie dagen te posten.
    - Naamsveranderingen en lange tijd afwezig graag doorgeven.
    - Alleen ik en Spooklinson maken de nieuwe topics.
    - Lees de regels af en toe even opnieuw door, mocht ik iets aanpassen.
    - Als je iets niet begrijpt, kun je het natuurlijk altijd vragen.



    Meisjes:
    Katherine "Kathy" Mary Pierce ----> Harry's lichaam.
    Lois Daphne Deffontaine ----> Louis' lichaam.
    Jacelynn "Jace" Channa Annabeth Moore ----> Liam's lichaam.
    Alice Madison Bradley ----> Zayn's lichaam.
    Emily Loïs Nelson ----> Niall's lichaam.

    Jongens:
    Louis William Tomlinson ----> Jacelynn's lichaam.
    Harry Edward Styles ----> Alice's lichaam.
    Liam James Payne ----> Emily's lichaam.
    Niall James Horan ----> Katherine's lichaam.
    Zayn Javadd Malik ----> Lois' lichaam.


    Kamerindeling:
    Kamer 1:
    Harry, Louis, Niall

    Kamer 2:
    Zayn, Liam

    Kamer 3:
    Alice, Emily, Lois

    Kamer 4:
    Jacelynn, Katherine


    Het begin:
    Iedereen wordt wakker op een doodnormale ochtend, nadat het 's nachts volle maan is geweest. Tenminste, de ochtend lijkt normaal: Tot iedereen erachter komt dat hij niet in zijn/haar eigen hotelkamer ligt. Sterker nog: Ook niet in zijn/haar eigen lichaam

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 22:23 ]


    "Family don’t end in blood”

    Louis William Tomlinson.
    Alice, of eigenlijk de nog onbekende jongen, liet zich naast mij neervallen en wikkelde zijn armen om mij heen. 'Jij bent Jacelynn en je bent niet de enige die een meisje is, want meerdere hebben daar last van. Maar dat neemt niet weg dat je niet Lou bent of dat zij daar niet Niall is,' kwam er piepend uit degene's mond.
    Ik wist wie dit was. Het was Harry. Dat moest wel. Die knuffel, de manier waarop hij tegen mij praat. Het moet hem wel zijn.
    'Hazzie? Ben jij dat?' vroeg ik lichtelijk verbaasd. 'Maar hoe weet je dat dat Niall is. En hoe kan dit gebeuren? Dit soort dingen horen toch alleen maar in boeken of films te gebeuren?'
    Ik legde mijn hoofd tegen Harry's borst, maar verplaatste die snel naar zijn schouder, omdat het een beetje raar is aangezien een vrouwenlichaam wat dat betreft anders is. 'Wat doen we nu, Hazza?'


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    'Hazzie? Ben jij dat?' vroeg Louis lichtelijk verbaasd waarna ik langzaam knikte, maar wel met een glimlach. De glimlach kwam doordat hij me gewoonweg herkende, maar dat was ook niet heel moeilijk met onze omgang. Het maakte dan niet uit in welk lichaam je zat, want je herkende de ander nu eenmaal. 'Maar hoe weet je dat dat Niall is. En hoe kan dit gebeuren? Dit soort dingen horen toch alleen maar in boeken of films te gebeuren?'
    Hij legde zijn hoofd tegen mijn borst, maar verplaatste die snel naar mijn schouder. Niet vreemd, want dit was natuurlijk ineens iets heel anders. 'Wat doen we nu, Hazza?'
    'Ik weet dat -dat Niall is, omdat ik net wakker werd met Liam en Zayn op de kamer. Nou ja, die twee zaten ook in een ander lichaam en gezien jij Louis bent, moet dat Niall zijn, want een andere optie is er niet.' antwoordde ik, op zijn eerste vraag, terwijl ik mijn armen nog ietwat strakker om zijn middel sloeg en ik hem voorzichtig op mijn schoot trok. 'Daarbij kan ik op de rest geen antwoord geven, maar het word enger zodra je jezelf ziet, dat moet ik je wel vast zeggen. Ik kwam namelijk mijn lichaam tegen voor ik naar jullie kwam en daar zit nu een meisje in.' Bij de gedachten trok ik Louis als maar dichter naar me toe en het zou me niets verbazen als ik die jongen straks nog fijnkneep. Ik wist dat ik me bij deze jongen niet anders voor hoefde te doen, dus me ook als een klein kind kon gedragen, want doorhebben zou hij me toch wel. 'Ik ben bang, Lou,'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alice Madison Bradley
    'Ja weet ik, ik ben echt sexy in deze boxers,' zei Kathy wenkbrauw wiebelend, waardoor ik in de lach schoot. Haar Bulgaarse accent was zoals altijd vertrouwd, net als de manier waarop ze me aankeek. 'Je ziet er zelf ook niet slecht uit hoor.' Vervolgde ze, terwijl ze mijn oftewel het lichaam van Zayn bekeek.
    'Nee, best sexy huh?' grijnsde ik, terwijl ik Katherine hoofdschuddend aankeek. We waren hier gewoon grapjes aan het maken terwijl dit eigenlijk echt een ramp was, maar ik was blij dat ik er zo luchtig met Katherine over kon praten.
    'Ik heb echt geen idee wat er is gebeurt! Het enige dat ik weet is dat we niet de enige zijn, Harry, Liam en Zayn ben ik al tegengekomen. Nou ja, de échte dan, niet de lichamen. Het was echt zo raar!' ratelde ze. Ik fronste mijn wenkbrauwen en beet bedenkelijk op mijn onderlip.
    'Weet je wie in mijn lichaam zit?' besloot ik haar te vragen.
    'En ik weet zeker dat ik de aankomende tijd niet durf te douchen.' Shit, daar had ik dus nog niet over nagedacht.. 'Dat wordt stinken, want ik ook niet.'

    [Jaaa sowieso! _O_]


    To love is to destroy.

    Katherine "Kathy" Mary Pierce

    'Nee, best sexy huh?' grijnsde ze en ik zette diva-achtig een hand op mijn heup. Ze fronste even als reactie op mijn verhaal en beet op haar onderlip. Zij wist dus ook niet wat we hier mee aan moesten.
    'Weet je wie in mijn lichaam zit?' vroeg ze even daarna, waardoor ik begon te gniffelen.
    'Harry,' gniffelde ik. Ik moest nog harder lachen om haar reactie op mijn douche-dilemma.
    'Waarschijnlijk zit Niall in mijn lichaam, en hem kennende, ben ik erg bang dat ik beschadigd word. En denk je dat de jongens wel zouden douchen? Zo pervers zijn ze volgens mij wel.' Ik gruwelde bij het idee. Nope, dat werd een lange tijd niet douchen voor mij.

    (Weg met Delena! Whoehhh)


    Because I love him, do I need another reason?

    Alice Madison Bradley
    Toen ik Katherine vroeg wie er in mijn lichaam zat begon ze te gniffelen. 'Harry,' ze moest daarna nog harder lachen toen ik zei dat we zouden gaan stinken, aangezien we allebei niet durfden te douchen.. en terecht.
    'God, Harry.. Wat moeten we nu doen? Ik weet niet eens hoe we hierin terecht zijn gekomen.' Fronsend gebaarde ik naar onze lichamen.
    'Waarschijnlijk zit Niall in mijn lichaam, en hem kennende, ben ik erg bang dat ik beschadigd word. En denk je dat de jongens wel zouden douchen? Zo pervers zijn ze ze volgens mij wel.' Eerst lachte ik, maar toen de woorden goed tot me binnendrongen gruwelde ik, net zoals Katherine dat deed. 'Oke, we moeten echt terug naar onze eigen lichamen.' Ik rees mijn wenkbrauwen. 'En wat Niall betreft.. let's pray,' ik stak plagend mijn tong uit. 'Ach nee, het komt wel goed. Ik beloof het je!' ik was zelf niet eens zeker van mijn woorden. Maar op dit moment wilde ik Kathy en mezelf gerust stellen, hoe lastig dat ook ging.

    [Jaaa, Stelena all the way. :Y) Ik geloof erin dat ze uiteindelijk weer bij elkaar komen! (:]


    To love is to destroy.

    [Miep, naar wie kan Emily toe gaan?]


    Do what people say you can't.

    Pirouette schreef:
    [Miep, naar wie kan Emily toe gaan?]

    (Ik kan mijn bericht wel ff aanpassen dan kan ze naar Lois "Louis")


    How far is far

    Emily Loïs Nelson


    Ik opende mijn ene oog. Nee, ik wilde nog niet wakker worden. Gister avond, of vanochtend, was ik nogal slecht in slaap gekomen. Kreunend kwam ik omhoog. Waarom was er een persoon aan het gillen? Ik zag Louis, één van de jongens van One Direction, in mijn kamer staan. 'Ehm.. Wat doe jij hier als ik vragen mag?' vroeg ik onzeker.
    Ik keek rond, waar waren Alice en Lois eigenlijk? Was dit überhaupt wel mijn kamer? Ik ga overeind zitten en wilde een hand door mijn zwarte haar halen. Maar in plaatst van haar dat tot over mijn schouders viel, kwam het nog niet eens langer dan m'n nek. 'Wat is hier aan de hand, en wat doen je hier?' vroeg ik duidelijk aan de jongen die in mijn kamer stond.


    Do what people say you can't.

    Pirouette schreef:
    Emily Loïs Nelson


    Ik opende mijn ene oog. Nee, ik wilde nog niet wakker worden. Gister avond, of vanochtend, was ik nogal slecht in slaap gekomen. Kreunend kwam ik omhoog. Waarom was er een persoon aan het gillen? Ik zag Louis, één van de jongens van One Direction, in mijn kamer staan. 'Ehm.. Wat doe jij hier als ik vragen mag?' vroeg ik onzeker.
    Ik keek rond, waar waren Alice en Lois eigenlijk? Was dit überhaupt wel mijn kamer? Ik ga overeind zitten en wilde een hand door mijn zwarte haar halen. Maar in plaatst van haar dat tot over mijn schouders viel, kwam het nog niet eens langer dan m'n nek. 'Wat is hier aan de hand, en wat doen je hier?' vroeg ik duidelijk aan de jongen die in mijn kamer stond.

    (Let niet op de berichten in je gastenboek, ik had dus wel gelijk, fail! haha xD)


    How far is far

    Lois Daphne Deffontaine "Louis":

    Ik merkte dat Niall, als het Niall wel was, want ik wist namelijk niet of er meer mensen verwisseld waren, langzaam wakker werd. Kreunend kwam hij omhoog. "Ehm.. Wat doe jij hier als ik vragen mag?" Vroeg hij. Hij haalde zijn hand door zijn haar en vroeg "Wat is hier aan de hand, en wat doe je hier?" "Ik, ehm.. Ik moet je wat vragen, wie ben jij? Het klinkt misschien raar, maar ik moet het weten, je bent Niall toch?" Vroeg ik nu heel erg in de war.


    How far is far

    [Alice had wad tegen Jacelynn die nu in het lichaam van Liam zit gezegd?]


    Reality's overrated.

    Katherine "Kathy" Mary Pierce

    'God, Harry.. Wat moeten we nu doen? Ik weet niet eens hoe we hierin terecht zijn gekomen.' fronsend gebaarde ze naar onze lijven. Ik grinnikte even toen de gruwel van ons douche-dilemma binnenkreeg.
    'Oke, we moeten echt terug naar onze eigen lichamen. En wat Niall betreft.. let's pray,' ze stak haar tong naar me uit wat ze gelijk terug kreeg. Ik wist wel zeker dat als ik mijn lijf terug kreeg -ooit, misschien- het onder de blauwe plekken zou zitten.
    'Ach nee, het komt wel goed. Ik beloof het je!' ik knikte bedachtzaam, maar ze klonk niet echt zeker van zichzelf. Toen bedachte ik me opeens dat Jace hier ook nog moest zijn.
    'Is Jace nog hier? Zo niet, waar is ze dan?' Ik keek zoekend om me heen en liep even naar de badkamer om te kijken, waar inderdaad Liam's lijf stond.
    'Jace?' vroeg ik toen twijfelend.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 16:38 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    [Oh ja, helemaal vergeten. Ik kan dat weghalen en Alice Jace opnieuw laten aanspreken?]


    To love is to destroy.

    Regbo schreef:
    [Oh ja, helemaal vergeten. Ik kan dat weghalen en Alice Jace opnieuw laten aanspreken?]


    [Is goed.]


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Harry verdween richting Louis, het zou ook weer eens niet. Niet veel later vertrok het meisje ook richting haar vrienden en bleef ik hier alleen over met Zayn. Het meisje had me nog een tip gegeven over een elastiekje voor de haren op mijn hoofd. Misschien lag die wel in de badkamer, net als een goede borstel. Ik liep terug en klopte zacht op zijn schouder. "Gaat het een beetje, mate? Ben je al wat ven de schrik bekomen?" vroeg ik voor ik opzoek ging naar een borstel en een elastiekje. Ik vond beiden en begon onwennig de lange haren te borstelen. Het deed wel pijn omdat er veel klitten in zaten. Toch borstelde ik door tot er geen klit meer in zat. Toen borstelde ik alles naar achter en omhoog en probeerde zo goed en zo kwaad en zo onhandig als het ging een staart te maken. Toen die uitwindelijk zat was hij wat rommelig, maar het kon er prima mee door. Eigenlijk wilde ik graag douchen, uit gewoonte, maar ik voelde me er nu vrij ongemakkelijk bij. Ik wilde ook niet dat ze in mijn lijf gingen douchen, al was dat wel hard nodig, want ik was het gister vergeten. Toch vond ik het geen lekker gevoel dat iemand anders in mijn lijf ging douchen. Ook hoopte ik dat ze het scheren achterwegen zouden laten, want sneetjes in je gezicht bleven altijd heel lang vervelend en zichtbaar. Al was ook dat best wel nodig.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 8:03 ]


    Bowties were never Cooler