• One Direction gaat op vakantie om rust te nemen. Omdat ze ook echt daadwerkelijk rust willen, gaan ze naar een oud verlaten hotel, wat er nogal duister uitziet. Vandaar dat er niet veel mensen komen. Maar er zijn nog wel een paar andere gasten: een groep vriendinnen, bestaande uit vijf meisjes, die een keer iets spannends wilden in plaats van een doodgewone vakantie. De jongens trekken wat op met de meisjes. Er ontstaan verschillende verhoudingen. Sommige mogen elkaar niet, maar sommigen worden juist verliefd op elkaar. Over het algemeen gaat het wel goed, tot er een vreemde nacht is die alles veranderd. Na een nacht bij volle maan, worden de jongens 's ochtends wakker, elk in het lichaam van één van de meisjes. En andersom worden ook de meisjes wakker in het lichaam van één van de jongens. Ze zitten vast in een ander lichaam, en zullen moeten uitzoeken hoe ze weer terug naar hun eigen lichaam kunnen. Maar loopt alles wel goed? Want wat als je in het lichaam van iemand zit die je eigenlijk helemaal niet mocht? Of in het lichaam van degene die je leuk vond?


    Rollen:
    Jongens:
    - Louis William Tomlinson • Lilarry
    - Harry Edward Styles • Beanies
    - Liam James Payne • KiliOfDurin
    - Niall James Horan • Aquari
    - Zayn Javadd Malik • xAlways

    Meisjes:
    - Jacelynn "Jace" Channa Annabeth Moore • Days
    - Alice Madison Bradley. • Regbo
    - Katherine "Kathy" Mary Pierce • Dobreva
    - Emily Loïs Nelson • Pirouette
    - Lois Daphne Deffontaine • Kendizzzzle

    De regels:
    - Minimaal vier regels volschrijven.
    - Geen perfecte personages.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - OOC tussen haakjes.
    - Maximaal twee rollen, waarvan maximaal één meisje en maximaal één jongen.
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan. Ik waarschuw niet, dus hou dit zelf in de gaten. Je kunt natuurlijk altijd om uitstel vragen als je daar een goede reden voor hebt.
    - Probeer wel eens in de drie dagen te posten.
    - Naamsveranderingen en lange tijd afwezig graag doorgeven.
    - Alleen ik en Spooklinson maken de nieuwe topics.
    - Lees de regels af en toe even opnieuw door, mocht ik iets aanpassen.
    - Als je iets niet begrijpt, kun je het natuurlijk altijd vragen.



    Meisjes:
    Katherine "Kathy" Mary Pierce ----> Harry's lichaam.
    Lois Daphne Deffontaine ----> Louis' lichaam.
    Jacelynn "Jace" Channa Annabeth Moore ----> Liam's lichaam.
    Alice Madison Bradley ----> Zayn's lichaam.
    Emily Loïs Nelson ----> Niall's lichaam.

    Jongens:
    Louis William Tomlinson ----> Jacelynn's lichaam.
    Harry Edward Styles ----> Alice's lichaam.
    Liam James Payne ----> Emily's lichaam.
    Niall James Horan ----> Katherine's lichaam.
    Zayn Javadd Malik ----> Lois' lichaam.


    Kamerindeling:
    Kamer 1:
    Harry, Louis, Niall

    Kamer 2:
    Zayn, Liam

    Kamer 3:
    Alice, Emily, Lois

    Kamer 4:
    Jacelynn, Katherine


    Het begin:
    Iedereen wordt wakker op een doodnormale ochtend, nadat het 's nachts volle maan is geweest. Tenminste, de ochtend lijkt normaal: Tot iedereen erachter komt dat hij niet in zijn/haar eigen hotelkamer ligt. Sterker nog: Ook niet in zijn/haar eigen lichaam

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 22:23 ]


    "Family don’t end in blood”

    Emily Lois Nelson

    Ik keek de jongen raar aan. 'Ik ehm, Ik moet je wat vragen, wie ben jij? Het klinkt misschien raar, maar ik moet het toch weten, je bent Niall toch?'
    Ik keek Louis met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'Ja, en jij bent Louis zeker niet?' Zei ik sarcastisch. Waar had hij het over. Ik ben Niall? Oke, ik moest toegeven, het was raar dat mijn lange haar weg was. Ik stond op uit bed en liep naar de badkamer., om eens even te checken waar dat was gebelevn. Eenmaal in de badkamer waren al mijn spullen opeens verdwenen. In plaats daarvan lagen er mannen-dingen. Ik keek in de spiegel. Mijn ogen werden groot. Mijn spiegelbeeld was niet de normale die ik gewend was. Er stond een blonde jongen, beter bekend als Niall Horan. 'Holy...' mompelde ik. Ik zwaaide, het spiegelbeeld zwaaide terug, ik sprong, het spiegelbeeld sprong ook. Mijn hempje en broekje zaten een beetje strak, ik had een kleinere maat. Ik liep uit de badkamer opzoek naar een ander shirt. 'Ehm…Ja. Sorry van mijn reactie, maar.dit gebeurd je nou niet elke dag.' Zei ik aarzelend maar glimlachte erna. 'Eigenlijk ben ik Emily, maar ben jij ook dan niet jezelf of?'


    Do what people say you can't.

    Alice Madison Bradley
    'Is Jace nog hier? Zo niet, waar is ze dan?' vroeg Kathy onverwacht. 'Ik heb alleen Liam gezien.. oh shit, wacht, dat is Liam natuurlijk niet.' Ik kon mezelf wel voor m'n hoofd slaan. Lekker slim weer. Kathy keek zoekend om zich heen en liep naar de badkamer. Ik volgde haar op de voet waar we beide Liam aantroffen.
    'Jace?' vroeg Kathy twijfelend. 'Jace ben jij dat?' vroeg ik, ook ietwat aarzelend. Op de manier waarop Liam uit zijn ogen keek, leek hij echt op Jace. Dus waarschijnlijk was dit inderdaad Jace en niet Liam.

    [Sorry, geen inspiratie. :c]


    To love is to destroy.

    Lois Daphne Deffontaine "Louis":

    Niall keek me met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Ja, en jij bent Louis zeker niet?' Zei hij sarcastisch. Hij stond op van het bed en liep naar de badkamer. 'Holy...' Hoorde ik hem mompelen, maar ik had het vermoeden dat het geen hij was, wie reageert er nou met Holy.. op zijn eigen spiegelbeeld? Daarna begon "hij" raar te springen en te zwaaien voor de spiegel, wat ik herkende van toen ik erachter kwam dat ik niet langer meer een meisje was, maar Louis, een van de jongens uit One Direction. 'Ehm…Ja. Sorry van mijn reactie, maar.dit gebeurd je nou niet elke dag.' Zei "Hij" aarzelend. 'Eigenlijk ben ik Emily, maar ben jij ook dan niet jezelf of?' Vroeg ze, mijn vermoeden was dus goed. Ik was niet de enige die veranderd was van lichaam. "Het is al goed, ik ben Lois" Zei ik met een glimlach. Ik liep naar haar toe, en spreidde mijn armen om haar te knuffelen, ze was nog steeds Emily een van mijn beste vriendinnen, of ze nou in een jongenslijf zit of niet.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 17:56 ]


    How far is far

    Jacelynn Channa Annabeth Moore.

    "Jace?" vraagt een jongen met krullen die ik herken als Harry twijfelend.
    "Jace ben jij dat?" vraagt de dude met de zwarte kuif genaamd Zayn.
    Met een ruk draai ik me om. "Ja, ja ja! Hoe weten jullie dat!" Met grote ogen kijk ik ze aan. "Hoe kan dit? En wat is er nu met mijn lichaam gebeurd?"
    Niet dat dit lichaam verkeerd is, maar okay... Liam, in wiens lichaam ik zit. Of op wiens lichaam die van mij nu lijkt. Heeft een heerlijk gespierd lijf. En van die bruine puppy-ogen. Nog een voordeel, ik heb mijn lenzen niet nodig. Nou ben ik niet erg ijdel, maar alleen 's ochtends en 's avonds laat. draag ik mijn bril. Overdag ga ik liever voor de andere optie. Maar goed. Daar niet over gesproken.
    "Wacht, en Liam? Wat is er met hem gebeurd? Al ik nu in zijn lichaam zit, of whatever. En wie zijn jullie? Zijn jullie wel gewoon jezelf?"


    Reality's overrated.

    Katherine "Kathy" Mary Pierce

    'Jace ben jij dat?' vroeg Alice twijfelend.
    'Ja, ja ja! Hoe weten jullie dat!' Met grote ogen kijk ze ons aan. 'Hoe kan dit? En wat is er nu met mijn lichaam gebeurd?' Ik stond op het punt antwoord te geven maar ze snoerde me de mond door gewoon door te praten.
    'Wacht, en Liam? Wat is er met hem gebeurd? Als ik nu in zijn lichaam zit, of whatever. En wie zijn jullie? Zijn jullie wel gewoon jezelf?' Ik liep naar haar toe met een gebaar van mijn handen dat ze rustig moest blijven.
    'Jace, wij hebben ook geen flauw idee hoe dit kan, of waarom. Volgens mij zit Lou in jouw lijf en Liam in die van Emily. Ik ben Kathy en "Zayn"' ik maakte quotes met mijn vingers. 'Is Alice. Dit is met iedereen gebeurt, en ik weet dat het super vreemd is, maar we moeten rustig blijven. Anders worden we misschien nooit meer normaal.'


    Because I love him, do I need another reason?

    Alice Madison Bradley
    Met een ruk draaide Liam zich plots om. 'Ja, ja ja! Hoe weten jullie dat!' met grote ogen keek ze ons aan. 'Nou-' begon ik twijfelend.
    'Hoe kan dit? En wat is er nu met mijn lichaam gebeurd?' nu wilde Kathy antwoord geven, maar Jace bleef verder praten. 'Wacht, en Liam? Wat is er met hem gebeurd? Als ik nu in zijn lichaam zit, of whatever. En wie zijn jullie? Zijn jullie wel gewoon jezelf?' Kathy liep naar haar toe en maakte een gebaar dat ze rustig moest blijven. Ik snapte dat Jace 'm nu flipte, het was ook zo onwerkelijk allemaal. Serieus, dit klonk echt als een hele slechte nachtmerrie.
    'Jace, wij hebben ook geen flauw idee hoe dit kan, of waarom. Volgens mij zit Lou in jouw lijf en Liam in die van Emily. Ik ben Kathy en "Zayn"' Kathy maakte quotes met haar vingers. 'Is Alice. Dit is met iedereen gebeurt, en ik weet dat het super vreemd is, maar we moeten rustig blijven. Anders worden we misschien nooit meer normaal.' Ik knikte om de woorden van Kathy. 'Hoe gaan we dit oplossen? Ik bedoel, hoe is dit überhaupt gebeurd.' Ik fronste bedenkelijk en beet op mijn onderlip. 'Misschien moeten we degene vinden die in ons lichaam zitten?' begon ik, mijn wenkbrauwen gerezen.


    To love is to destroy.

    Louis William Tomlinson
    'Ik weet dat -dat Niall is, omdat ik net wakker werd met Liam en Zayn op de kamer. Nou ja, die twee zaten ook in een ander lichaam en gezien jij Louis bent, moet dat Niall zijn, want een andere optie is er niet,' antwoordde Harry op mijn eerste vraag terwijl hij zijn greep op mijn middel iets verstrakte en mij voorzichtig op zijn schoot trok. 'Daarbij kan ik op de rest geen antwoord geven, maar het word enger zodra je jezelf ziet, dat moet ik je wel vast zeggen. Ik kwam namelijk mijn lichaam tegen voor ik naar jullie kwam en daar zit nu een meisje in.'
    Hij trok mij dichter naar zich toe, waardoor ik nu lichtelijk fijngeknepen werd. Althans, dit ging nog, maar strakker moest zijn greep niet worden.
    'Ik ben bang, Lou,' zei hij. Ik knikte. 'Ik ook, Hazza. Maar we kunnen er nu eenmaal niets aan veranderen. We moeten uitzoeken hoe we weer terug kunnen naar ons eigen lichaam, want al moet ik toegeven dat dit meisje best een mooi lichaam heeft, ik was nog gehecht aan mijn eigen.'
    Ik sloeg zijn armen om zijn nek en legde mijn hoofd in zijn nek, toen ik voelde dat daar nu lange haren zaten die jeuk op mijn gezicht bezorgde in plaats van de kleine krulletjes die normaal altijd tegen mijn wang kriebelde als ik dit deed. Ik irriteerde me hieraan. Dit was echt heel erg raar. Ik kon er gewoon niet aan wennen.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Louis knikte. 'Ik ook, Hazza. Maar we kunnen er nu eenmaal niets aan veranderen. We moeten uitzoeken hoe we weer terug kunnen naar ons eigen lichaam, want al moet ik toegeven dat dit meisje best een mooi lichaam heeft, ik was nog gehecht aan mijn eigen.'
    Zijn armen werden om mijn nek geslagen en daarna legde hij zijn hoofd in mijn nek.
    Ik zette mijn tanden in mijn onderlip terwijl mijn ogen langzaam dicht zakte. Ondanks Louis op mijn schoot zat, mistte ik op dit moment de 'echte' Louis wel. Degene die al zo lang mijn beste vriend was en wat vertrouwd voelde, want dat was dit zeker niet.
    'Hoe moeten we dat ooit doen? We weten nu nog geeneens hoe het is gebeurd en hoe wil je het dan ooit terugdraaien? Mensen zullen ons voor gek verklaren. En dat terwijl het de waarheid is en je wel gelijk hebt,' murmelde ik zachtjes en onderdrukte nog net de neiging om mijn armen nog strakker om hem heen te slaan. 'Ik wil namelijk ook mijn eigen lichaam en mijn beste vriend terug, want ik moet zeggen dat dit ergens nog beste ongemakkelijk is,'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jacelynn "Jace" Channa Annabeth Moore.

    "Jace, wij hebben ook geen flauw idee hoe dit kan, of waarom. Volgens mij zit Lou in jouw lijf en Liam in die van Emily. Ik ben Kathy en 'Zayn'," Kathy maakt quotes met haar vingers. "Is Alice. Dit is met iedereen gebeurt, en ik weet dat het super vreemd is, maar we moeten rustig blijven. Anders worden we misschien nooit meer normaal."
    Alice knikt bij haar woorden. "Hoe gaan we dit oplossen? Ik bedoel, hoe is dit überhaupt gebeurd. Misschien moeten we degene vinden die in ons lichaam zitten?"
    "Dat lijkt wel een idee, ik heb persoonlijk anders toch geen flauw idee war te beginnen. Al... Ik denk dat ik er even een broek en shirt bij aantrek." Ik snel me naar de kamer en trek de kast open, om een trainingbroek en simpel T-shirt aan te trekken - de boxershort verwissel ik niet. Dat moet maar een keer zo -. Nee, Liam zal het vast niet geweldig vinden als ik / hij in alleen een boxershort door de gang zou gaan.


    Reality's overrated.

    Alice Madison Bradley
    'Dat lijkt me wel een idee, ik heb persoonlijk anders toch geen flauw idee waar te beginnen. Al... Ik denk dat ik er even een broek en shirt bij aantrek.' Ik grinnikte zachtjes en knikte. Jace snelde de kamer uit, om haar om te kleden.
    Harry zat dus in mijn lichaam, maar wat als ik hem gevonden had? Niemand zou ons geloven, ze zouden ons hoogstens in een gekkenhuis stoppen als we met dit verhaal bij iemand aan zouden kloppen. Alleen wij - die het meemaakte - wisten dat het niets meer dan de waarheid was.
    Onwennig bekeek ik mijn spiegelbeeld, het was zo raar om Zayn in de reflectie te zien.
    'Het is zo vreemd..' mompelde ik, mijn wenkbrauwen gefronst en leunend op de wastafel. Vanuit de spiegel keek ik naar Kathy. Ook dat was raar, aangezien het niet Kathy's lichaam was, maar die van Niall.


    To love is to destroy.

    Emily Loïs Nelson


    Thank god, vatte 'Louis' het goed op. 'Het is al goed, ik ben Lois.' Zei Louis... Ik bedoel Lois.
    Ze liep naar me toe en gaf me een knuffel. Gelijk ging ik in haar op.
    Na een aantal secondes laat ik haar los. 'Heb je ook maar enig idee hoe dit was gebeurd? En hoe zit het eigenlijk met de rest?' Vroeg ik.
    Ik begreep er helemaal niks van. Mijn blik viel op Nialls koffer, waar ik een aantal shirtjes zag liggen. Ik pakte een schone, tenminste, zo zag hij eruit, en trok 'm aan. Dat shirt wat Niall al aan had voelde toch maar raar. Heel even was het nogal raar toen ik in een bloot boven lijf stond. Want ja, als meisje doe je dat niet zomaar zo snel. 'Zo, dat voelt iets beter. En ietsjes schoner' mompelde ik. Ookal maakte het eigenlijk niet uit, want het bleef hetzelfde lichaam.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 17:00 ]


    Do what people say you can't.

    [Hoe heeft ze haar eigen kleren aan als ze in Niall's lichaam zit? Het is toch geen wisseldrank?]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    [Hoe heeft ze haar eigen kleren aan als ze in Niall's lichaam zit? Het is toch geen wisseldrank?]


    Reality's overrated.

    Lois Daphne Deffontaine "Louis":

    Ze knuffelde me terug, wat erg raar voelde in dit lichaam. 'Heb je ook maar enig idee hoe dit was gebeurd? En hoe zit het eigenlijk met de rest?" Vroeg ze. "Ik heb werkelijk geen idee, maar waar zijn wij dan?, nou ja, onze lichamen..." Zei ik. Ze liep naar een koffer, die blijkbaar van Niall was, en pakte er een shirt uit, en trok m aan. Daarna trok ze haar hemdje en haar BH eronderuit. En legde ze op het bed. 'Zo, dat voelt iets beter.' Mompelde ze. "Dat lijkt mij ook" Lachte ik. "Misschien kunnen we maar beter naar ons, ik bedoel onze lichamen gaan, om uit te vinden wie er in ons zit.." Zei ik. Wow, wat klonk dat achterlijk 'naar ons opzoek gaan' Ik grinnikte een beetje bij die gedachte.


    How far is far

    ( Spooklinson -> Beanies)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer