• Wat vinden jullie van tattoos? Was ik wel even benieuwd naar?
    Hebben jullie tattoos, of zou je er één of meerdere willen?

    Ik ben nog te jong voor een tattoo, maar later zou ik wel een kleine of een paar kleine willen.
    Ik vind het mooi als ze een betekenis hebben of staan voor een bepaald doel dat je gehaald hebt.
    Maar over het algemeen vind ik tattoos ook gewoon mooi, niet over je hele lichaam ook al kunnen sommige mensen
    het wel hebben. Een hele mooie lyric lijkt me ook mooi.





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 21:42 ]

    Calypse schreef:
    Ik vind bepaalde tatoeages wel mooi. Kleine inderdaad, en om een of andere reden een kompas of een windroos ook altijd.
    Maar ik zou zelf nooit een tatoeage willen, het is namelijk niet meer terug te draaien. [Weg laten laseren laat sporen achter.]


    Jaa klopt, maar aan de andere kant, als je het echt mooi vind, nu heb je er nog het goede lichaam voor.
    En een mooie herinnering. Vindt het ook echt dom als stelletjes een tatoeage nemen met elkaars naam of gezicht, like what.

    Ik wil er wel graag een, op mijn heup (lelies). Maar ik ben bang dat als ik eenmaal begin ik er dan meer wil, plus ik heb daar geen geld voor atm :')


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Guitarros schreef:
    (...)

    Jaa klopt, maar aan de andere kant, als je het echt mooi vind, nu heb je er nog het goede lichaam voor.
    En een mooie herinnering. Vindt het ook echt dom als stelletjes een tatoeage nemen met elkaars naam of gezicht, like what.


    Oh god ja, of als mensen gaan trouwen en een ring laten tatoëren..


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik wil er later wel graag één
    En kleine vind ik ook heel mooi
    Mijn zus heeft er een halfjaar geleden 1tje laten zetten
    Een vliegtuig bij haar ribben
    Ze studeert vliegtuigtechniek en zal dus later ook iets gaan doen met vliegtuigen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vond tattoos altijd maar niks, maar stiekem begin ik het nu toch wel leuk te vinden. ;p Misschien wil ik er wel ooit één, maar wel een kleintje, van die grote vind ik echt niet mooi.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik wil er later ook sowieso één, nu nog even niet vanwege geld en ik echt goed over wat ik wil na wil denken. Ik zou zoiets wel willen, dit heb ik ook al een lange tijd in mijn hoofd:


    (maar dan wat aangepast natuurlijk, sowieso zonder de tekst)

    Een fenix of een draak vind ik ook echt prachtig, als ik bovenstaande op mijn rug zou nemen zou ik een fenix of draak op mijn zij/buik willen hebben, lekker groot. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik wil er eentje, maar ik weet 100% zeker dat het niet iets standaards wordt. Ik snap echt niet waarom mensen die nog steeds nemen. Ja, blabla, het betekent iets voor je, maar neem dan iets dat niet iedereen heeft, dat vernietigt het in mijn ogen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik denk wel een een neus piercing, maar daar moet ik nog even over nadenken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik wil heel graag een tattoo.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik vind tattoos zonde. Ik wil er ook geen..
    Tenzij je tattoo echt een betekenis heeft, vind ik het zonde. Zoals sommige mensen die hun hele lichaam onderkalken. Je loopt er toch voor altijd mee.
    En ALS ik een tattoo zou nemen, dan op een plek waar hij niet snel opvalt, zodat ik hem ook makkelijk kan verbergen.
    Heel veel tattoo's zijn ook wel erg mooi hoor!

    Eerder zat ik erover natedenken een tattoo te maken voor mijn overleden broer. Maar.. Dan moet ik er ook een maken voor mijn opa. Andere opa. Oma, vriend, andere vriend, enz. enz..
    Dus begin er niet aan. Zonde.
    (mijn mening)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Oui. 3 tattoo's en de vierde komt eind november!



    & dit is de foto van wat m'n 4e tattoo wordt. Twijfel tussen de 2 fonts.


    To infinity and beyond •

    Hmm misschien. Ik vind wel dat het iets moet betekenen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Titan schreef:
    Ik wil er eentje, maar ik weet 100% zeker dat het niet iets standaards wordt. Ik snap echt niet waarom mensen die nog steeds nemen. Ja, blabla, het betekent iets voor je, maar neem dan iets dat niet iedereen heeft, dat vernietigt het in mijn ogen.


    Hehe :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nym schreef:
    (...)
    [IMAGE]
    Hehe :Y)

    Jep. Helemaal.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mij lijkt het heel erg leuk
    Zelf wil er wel een paar , maar ben 16 en mag van mijn moeder er pas eentje als ik 18 ben of het huis uit ben ....
    Maar ik wil er eentje op me schouder met de naam van mijn oom , opa en oma met een roos/bloem er bij
    Eentje in de binnenkant van mijn onderarm 'if you can Dream it , you can do it'
    En op me pols zo'n hartje met een acht zeg maar er in ( weet niet hoe je het moet uitleggen)
    En een vlindertje op me enkel omdat me moeder van vlinders houd

    Tja het zijn er 4.... Maar ik weet dit al 2 jaar ondertussen dat ik deze wil , dus als ik 18 ben gaan ze er meteen op als ik dan nog wil , wat ik wel denk xD

    Ik wil het houden bij een paar , mensen die helemaal onderzitten vind ik niet zo mooi , sommige wel hoor ! , maar lang niet allemaal.
    Ik vind dat je pas een tattoo moet nemen als je het echt wilt , en niet denkt van oo leuk ik neem er eentje.
    Je zit er heel je leven aanvast dat moet je wel beseffen