• Hey allemaal,

    Sorry dat ik hier weer ben. Maar ik heb zaterdag een sms en op facebook een bericht gestuurd naar mijn ex.
    Want we zijn nu goeie vrienden. Maar sinds zaterdag hoor ik niets meer van hem.
    Zelfs als hij op facebook is zegt hij niets tegen mij. Of hij smst me niet terug.

    Zou ik een status moeten zetten zo dat ik hem aan het praten krijg?
    Of moet ik hem even een paar dagen gerust laten?

    Kunnen jullie me wat tips geven?

    Bedankt voor de hulp


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Is er iets gebeurd dan? Als jullie ruzie hadden zou het kunnen dat je hem beter met rust kunt laten, maar als hij je opeens negeert en je hebt geen idee waarom, zou ik sowieso proberen hem aan het praten te krijgen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Niet op facebook doen, het is een zorg van jullie en niet van anderen. Ik zou het even laten, ik weet dat het moeilijk is, maar misschien heeft hij even tijd nodig. Het enige wat je zou kunnen vragen is waarom hij je ineens negeert, en dat je hem echt niet verder zult bevragen als hij het zegt, maar dat je gewoon gek wordt van de stilte.


    Life is hard and then we die

    Misschien moet je hem in real life eens spreken.


    Some people are art and do art at the same time

    Square schreef:
    Is er iets gebeurd dan? Als jullie ruzie hadden zou het kunnen dat je hem beter met rust kunt laten, maar als hij je opeens negeert en je hebt geen idee waarom, zou ik sowieso proberen hem aan het praten te krijgen.


    Nee we hadden helemaal geen ruzie ofzo. Nee ik zou niet weten waarom hij me negeert.
    Hoe krijg ik hem best aan de praat?
    Want hij reageerde niet eens op mijn hoi, alles goed?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Scorpia schreef:
    Misschien moet je hem in real life eens spreken.


    Ja dat zou ik kunnen. Maar ik denk niet dat dat zou lukken als hij me negeert.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    PUKKELxDING schreef:
    Niet op facebook doen, het is een zorg van jullie en niet van anderen. Ik zou het even laten, ik weet dat het moeilijk is, maar misschien heeft hij even tijd nodig. Het enige wat je zou kunnen vragen is waarom hij je ineens negeert, en dat je hem echt niet verder zult bevragen als hij het zegt, maar dat je gewoon gek wordt van de stilte.


    Geen zorgen het is via prive-bericht hoor :) Ja misschien heeft hij inderdaad tijd nodig
    en zit ie met iets. Maar dat hij daarvoor mij moet negeren. Dat snap ik niet.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ja joh, ga vooral op Facebook zetten: "O deaarrrr. Waarom moeten mensen mij toch altijd negeren?! #F #M #L #ex #bitch"
    Dat gaat helpen. :Y)
    Edit: Shit, zie nu pas dat het al 31 oktober is ipv 30. Sorry voor de bump. :'D

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 18:22 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ja joh, ga vooral op Facebook zetten: "O deaarrrr. Waarom moeten mensen mij toch altijd negeren?! #F #M #L #ex #bitch"
    Dat gaat helpen. :Y)
    Edit: Shit, zie nu pas dat het al 31 oktober is ipv 30. Sorry voor de bump. :'D

    Misschien is hij wel heel erg ziek?
    Ik stuurde dinsdag mijn vriend iets via fb en dat bekeek hij niet en hij reageerde ook niet. Daar raakte ik behoorlijk geïrriteerd door.
    Vanochtend kwam ik er achter dat hij een beetje ziek was, daarom had hij niet gereageerd.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Barnabas schreef:
    Ja joh, ga vooral op Facebook zetten: "O deaarrrr. Waarom moeten mensen mij toch altijd negeren?! #F #M #L #ex #bitch"
    Dat gaat helpen. :Y)
    Edit: Shit, zie nu pas dat het al 31 oktober is ipv 30. Sorry voor de bump. :'D


    Misschien moet jij het topic eerst even doorlezen voordat je allemaal onzin gaat posten.
    Want als je dat gedaan had, had je gelezen dat TomasZxSarah dit heeft gezegd:

    Geen zorgen het is via prive-bericht hoor :)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 18:58 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Arthillian schreef:
    Misschien is hij wel heel erg ziek?
    Ik stuurde dinsdag mijn vriend iets via fb en dat bekeek hij niet en hij reageerde ook niet. Daar raakte ik behoorlijk geïrriteerd door.
    Vanochtend kwam ik er achter dat hij een beetje ziek was, daarom had hij niet gereageerd.
    [/quote

    Nee ziek was hij niet hoor. Hij kon gewoon niet meer smsen.
    En donderdag heb ik hem even gehoord op facebook. :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Misschien heeft hij er wel een reden voor dat hij even niet met je wil praten - hij is niet voor niets je ex.
    Daarnaast,
    waarom zou je iemand gaan dwingen om met je te praten?
    Als hij je op dit moment even negeert, moet je het zo laten - en er niet bovenop gaan zitten,
    je bent zijn vriendin niet meer ; dus daar heb je geen recht toe.


    Illuminates schreef:
    Misschien heeft hij er wel een reden voor dat hij even niet met je wil praten - hij is niet voor niets je ex.
    Daarnaast,
    waarom zou je iemand gaan dwingen om met je te praten?
    Als hij je op dit moment even negeert, moet je het zo laten - en er niet bovenop gaan zitten,
    je bent zijn vriendin niet meer ; dus daar heb je geen recht toe.


    Hij negeerde me dus niet. Want ik heb donderdag weer met hem gesproken.
    We zijn goeie vrienden gewoon. En ja ik wou hem ook gewoon eens horen.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    TomasZxSarah schreef:
    (...)

    Hij negeerde me dus niet. Want ik heb donderdag weer met hem gesproken.
    We zijn goeie vrienden gewoon. En ja ik wou hem ook gewoon eens horen.


    Als je hem sinds donderdag niet meer hebt gesproken,
    heeft hij óf geen mogelijkheid gehad iets terug te sturen óf hij negeert je.

    Gewoon zo laten dus,
    wanneer hij weer wil/kan praten, doet 'ie dat.


    Illuminates schreef:
    (...)

    Als je hem sinds donderdag niet meer hebt gesproken,
    heeft hij óf geen mogelijkheid gehad iets terug te sturen óf hij negeert je.

    Gewoon zo laten dus,
    wanneer hij weer wil/kan praten, doet 'ie dat.


    Ze heeft hem dus weer gesproken, dat was namelijk donderdag. En ze mag ze toch wel ongerust maken? Ze is niet meer zijn vriendin maar wel een vriendin van hem. Als een vriend/vriendin niet reageert terwijl je geen ruzie met hem/haar hebt en niet weet wat er aan de hand is, maak jij je dan niet ongerust?


    Physics is awesome