• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:46 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is een goede vraag, want het is mij soms ook niet helemaal duidelijk, en blijkbaar vergaat het de rest van Q net zo. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Orchard schreef:
    (...)
    Da's vreselijk. D:


    My point exactly, dat zou niet verboden moeten worden in het LJH-topic, want dan sterft heel Q een keer aan zo'n marteling. :'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    My point exactly, dat zou niet verboden moeten worden in het LJH-topic, want dan sterft heel Q een keer aan zo'n marteling. :'D

    Yes. En sinds wanneer is het ijsje superieur aan het koekje? Die zijn gelijkwaardig.

    Afijn, ik vind het maar vreemd dat er blijkbaar grenzen zitten aan het luchten van je hart.


    "I shut my eyes in order to see.'

    I wonder about this too.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mullingford schreef:
    Ik ben het een soort van met je eens. Ik snap ook nou niet precies wat ik wel en niet in dat topic zou mogen zeggen.


    :)

    Dat vind ik ook altijd zo onduidelijk.
    Maar ik vind dat je gwn alles mag zeggen wat je krijgt wil in die topics en dat je er verder geen discussies moet voeren


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Dat komt omdat jullie onze tekst zelf veranderd hebben.

    Wij wilden graag een duidelijkere omschrijving van het LJH omdat er gewoonweg veel te veel off-topic in gegaan werd. Een andere optie was naar het off-topic verplaatsen, maar dat is wel heel drastisch.

    Dit was de nieuwe beginpost:

    Het lucht je hart topic is bedoeld om al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels even mee te delen. Plaats hier je one-liners over de jongen die je negeert of het trotse moment dat je net mee maakte. Schrijf hier alles van je af!

    Let op:
    - Dit topic is bedoeld voor enkel en alleen one-liners. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    En tjah, dingen zoals dat je nog moet douchen, maar geen zin hebt; dat je broertje al de koekjes opgegeten heeft; en al die andere onzinnige dingen horen nu eenmaal thuis op jouw twitter-/facebookpagina. Niet in dat topic. Als je zulke dingen toch op Q wil zeggen moet dat in een off-topic topic. Niet in het LJH. Tenzij we het LJH verplaatsen naar het off-topic. Dan mag het wel in LJH.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Michonne schreef:
    Ik vind het sowieso raar dat er zulke restricties opgelegd worden, al snap ik wel dat je geen gesprekken moet gaan voeren daar.


    Dit, maar der een beetje op in gaan is toch niet erg?


    Queer zijn is gewoon alles

    Escritura schreef:
    I wonder about this too.


    26 - 02 - '16

    Scandal schreef:
    Dat komt omdat jullie onze tekst zelf veranderd hebben.

    Wij wilden graag een duidelijkere omschrijving van het LJH omdat er gewoonweg veel te veel off-topic in gegaan werd. Een andere optie was naar het off-topic verplaatsen, maar dat is wel heel drastisch.

    Dit was de nieuwe beginpost:
    (...)

    En tjah, dingen zoals dat je nog moet douchen, maar geen zin hebt; dat je broertje al de koekjes opgegeten heeft; en al die andere onzinnige dingen horen nu eenmaal thuis op jouw twitter-/facebookpagina. Niet in dat topic. Als je zulke dingen toch op Q wil zeggen moet dat in een off-topic topic. Niet in het LJH. Tenzij we het LJH verplaatsen naar het off-topic. Dan mag het wel in LJH.


    Jullie kunnen niet altijd alles blijven veranderen wat users bedacht hebben en alles overnemen, dat vind ik zo overdreven.


    Your make-up is terrible

    Scandal schreef:
    Dat komt omdat jullie onze tekst zelf veranderd hebben.

    Wij wilden graag een duidelijkere omschrijving van het LJH omdat er gewoonweg veel te veel off-topic in gegaan werd. Een andere optie was naar het off-topic verplaatsen, maar dat is wel heel drastisch.

    Dit was de nieuwe beginpost:
    (...)

    En tjah, dingen zoals dat je nog moet douchen, maar geen zin hebt; dat je broertje al de koekjes opgegeten heeft; en al die andere onzinnige dingen horen nu eenmaal thuis op jouw twitter-/facebookpagina. Niet in dat topic. Als je zulke dingen toch op Q wil zeggen moet dat in een off-topic topic. Niet in het LJH. Tenzij we het LJH verplaatsen naar het off-topic. Dan mag het wel in LJH.


    Maar mensen worden ook niet gewaarschuwd als ze er iets posten wat niet mag, dus dan is het logisch dat iedereen het blijft doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michonne schreef:
    (...)

    Jullie kunnen niet altijd alles blijven veranderen wat users bedacht hebben en alles overnemen, dat vind ik zo overdreven.

    Wij hebben gewoon de oorspronkelijke intentie van het topic terug boven gebracht.

    En als er echt zo graag off-topic gegaan wil worden of twitterpost geplaatst wil worden, dan verplaatsen we het topic wel naar off-topic. Als jullie zo graag willen.

    Geloof me, we zijn totaal niet streng voor dit topic. Want jullie hebben zelf onze oorspronkelijke beginpost veranderd naar een eigen creatie met een mod-mededeling dat eigenlijk geen mod-mededeling was. Dat hebben we al door de vingers gezien. We zien nu nog zo vaak gesprekken en onzinnige off-topic reacties door de vingers. We zijn heel mild. We konden daarvoor ook forumbans en waarschuwingen uitdelen...

    Ik vind persoonlijk dat jullie geen recht hebben om te klagen over dit topic. Want onze inmenging was miniem en jullie doen ongestoord verder terwijl wij grotendeel door de vingers zien.

    *Ik zeg nu allemaal wel jullie, maar dat is maar algemeen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Smoak schreef:
    (...)

    Maar mensen worden ook niet gewaarschuwd als ze er iets posten wat niet mag, dus dan is het logisch dat iedereen het blijft doen.

    Dan zullen we voortaan wel strenger zijn in dat topic.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Maar hoe zit het met berichten in de trant van dat je ergens zin in hebt - en dan niet eten enzo, maar echt een dag of iets wat je gaat doen o.i.d.-, aangezien je - als ik het goed heb - wel mag zeggen als je ergens geen zin in hebt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Smoak schreef:
    Maar hoe zit het met berichten in de trant van dat je ergens zin in hebt - en dan niet eten enzo, maar echt een dag of iets wat je gaat doen o.i.d.-, aangezien je - als ik het goed heb - wel mag zeggen als je ergens geen zin in hebt.

    Als je iets zegt van: had een stomme dag; dat kan allemaal nog wel naar mijn mening.
    Het zijn eerder die dingen die je meer in het off-topic zet, die ons storen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury