• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:46 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Scandal schreef:
    (...)
    Als je iets zegt van: had een stomme dag; dat kan allemaal nog wel naar mijn mening.
    Het zijn eerder die dingen die je meer in het off-topic zet, die ons storen.


    Nou, hangt ervan af wat er precies off is, want als je zegt 'ik heb honger' zeg je toch dat het je dwarszit?


    Queer zijn is gewoon alles

    Scandal schreef:
    (...)
    Wij hebben gewoon de oorspronkelijke intentie van het topic terug boven gebracht.

    En als er echt zo graag off-topic gegaan wil worden of twitterpost geplaatst wil worden, dan verplaatsen we het topic wel naar off-topic. Als jullie zo graag willen.

    Geloof me, we zijn totaal niet streng voor dit topic. Want jullie hebben zelf onze oorspronkelijke beginpost veranderd naar een eigen creatie met een mod-mededeling dat eigenlijk geen mod-mededeling was. Dat hebben we al door de vingers gezien. We zien nu nog zo vaak gesprekken en onzinnige off-topic reacties door de vingers. We zijn heel mild. We konden daarvoor ook forumbans en waarschuwingen uitdelen...

    Ik vind persoonlijk dat jullie geen recht hebben om te klagen over dit topic. Want onze inmenging was miniem en jullie doen ongestoord verder terwijl wij grotendeel door de vingers zien.

    *Ik zeg nu allemaal wel jullie, maar dat is maar algemeen.


    Dat bedoelde ik niet precies, meer het aanpassen van het begin-topic, de zinnetjes die er staan. Als de user die het opent nou graag wilt dat er iets over een ijsje in de beginpost staat vind ik niet dat jullie het moeten veranderen. Het is nog altijd een vrij topic.
    Jullie zijn ook vrij mild en zien ook veel door de vingers, maar daar ging het me niet echt om. Ik snap ook dat offtopic eruit gehouden moet worden.


    Your make-up is terrible

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Nou, hangt ervan af wat er precies off is, want als je zegt 'ik heb honger' zeg je toch dat het je dwarszit?

    Volgens de draai die jullie eraan gegeven hebben, mag dat wel. Maar het wil niet zeggen omdat jullie onze beginpost veranderen naar 'vertel hier of je ijsje niet lekker is', dat je dat ook daadwerkelijk mag doen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Volgens de draai die jullie eraan gegeven hebben, mag dat wel. Maar het wil niet zeggen omdat jullie onze beginpost veranderen naar 'vertel hier of je ijsje niet lekker is', dat je dat ook daadwerkelijk mag doen.


    Volgens mij begrijp je het niet, je zegt toch dat het je dwarszit? En daar is het topic toch in het algemeen voor bedoeld?


    Queer zijn is gewoon alles

    Michonne schreef:
    (...)

    Dat bedoelde ik niet precies, meer het aanpassen van het begin-topic, de zinnetjes die er staan. Als de user die het opent nou graag wilt dat er iets over een ijsje in de beginpost staat vind ik niet dat jullie het moeten veranderen. Het is nog altijd een vrij topic.
    Jullie zijn ook vrij mild en zien ook veel door de vingers, maar daar ging het me niet echt om. Ik snap ook dat offtopic eruit gehouden moet worden.

    Wij zijn een tijd geleden overeengekomen dat het topic veel te hard off-topic ging door kletsen en mensen die het topic als hun persoonlijke twitterpagina gebruiken. Vandaar dat we een nieuwe vaste beginpost hadden gemaakt. We wilden de lijnen duidelijker afbakenen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Volgens mij begrijp je het niet, je zegt toch dat het je dwarszit? En daar is het topic toch in het algemeen voor bedoeld?

    "Ik heb honger" zijn posts die thuis horen in het off-topic gedeelte.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind het ook onduidelijk wat wel en niet gezegd kan worden, daar .


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Maar ik zet nooit wat op Twitter of Facebook. (cat) Anyway, ik ben vaak gefrustreerd en zet dat in het LJH topic, waarna ik me een stukje beter voel. Sowieso snap ik niet echt wat het topic doet in het subforum Liefde, Vriendschap en Familie, maar dat zal 'm wel aan mij liggen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik dacht dat het gewoon bedoeld was als een topic om dingen van je af te schrijven. Als je hulp nodig hebt, kun je daar een apart topic voor aanmaken, dat snap ik ook wel. Maar als je gewoon een frustratie of leuke gebeurtenis wil delen, kan dat toch in het LJH topic..?
    Voor mij is het in ieder geval niet helemaal duidelijk.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Scandal schreef:
    (...)
    Volgens de draai die jullie eraan gegeven hebben, mag dat wel. Maar het wil niet zeggen omdat jullie onze beginpost veranderen naar 'vertel hier of je ijsje niet lekker is', dat je dat ook daadwerkelijk mag doen.

    "Onze beginpost" :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    En in hoeverre klopt dit dan nog?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Ik vind het onzin dat hier zo op gecensureerd moet worden. Verplaats het dan maar lekker naar off-topic, maar kom op zeg.


    26 - 02 - '16

    Ik dacht eigenlijk ook dat het LJH-topic, een topic was waar je alles van je af mocht schrijven. Als 'alle koekjes zijn op!' is wat me dwarszit, snap ik niet hoe dat off-topic is in het topic. Als mensen nou meerdere keren per dag in detail lieten weten dat hun koekje, ijsje of broodje (niet) lekker is, snap ik dat het irritant is. Maar ik heb volgens mij nog niemand gezien die het gebruikt als zijn/haar twitterpagina. Als dit wel zou gebeuren, zou ik begrijpen dat de mods ingrijpen. Maar vind de regels nu eigenlijk iets te overdreven.


    You are beautiful, you are love.

    Felina schreef:
    Ik dacht eigenlijk ook dat het LJH-topic, een topic was waar je alles van je af mocht schrijven. Als 'alle koekjes zijn op!' is wat me dwarszit, snap ik niet hoe dat off-topic is in het topic. Als mensen nou meerdere keren per dag in detail lieten weten dat hun koekje, ijsje of broodje (niet) lekker is, snap ik dat het irritant is. Maar ik heb volgens mij nog niemand gezien die het gebruikt als zijn/haar twitterpagina. Als dit wel zou gebeuren, zou ik begrijpen dat de mods ingrijpen. Maar vind de regels nu eigenlijk iets te overdreven.


    Mensen gebruiken het helaas wel daarvoor, ik zie soms wel reacties die echt nergens op slaan en niks te maken hebben met dingen die je dwars zitten. Ik zie soms mensen die letterlijk hun fb-status erin kopiëren.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Mensen gebruiken het helaas wel daarvoor, ik zie soms wel reacties die echt nergens op slaan en niks te maken hebben met dingen die je dwars zitten. Ik zie soms mensen die letterlijk hun fb-status erin kopiëren.


    Ik heb dat anders nog nooit gezien. Maar dat zal misschien wel komen omdat ik die mensen niet op facebook heb I guess.


    26 - 02 - '16

    Michonne schreef:
    (...)

    Mensen gebruiken het helaas wel daarvoor, ik zie soms wel reacties die echt nergens op slaan en niks te maken hebben met dingen die je dwars zitten. Ik zie soms mensen die letterlijk hun fb-status erin kopiëren.

    Okee. In dat geval vind ik dat mods daar wel wat van mogen zeggen dan. Dan word het voor hen hopelijk ook duidelijk dat het daar niet voor bedoelt is.


    You are beautiful, you are love.