• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 0:55 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Deze weekend was best stil. Wat jammer nou.


    -

    Ugh, irritante scammer.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 8:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Serieus.. nu al.. 3 episodes over 1 game?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Waar ben je?


    •*• Lululu •*•

    Zeg alsjeblieft iets.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    I feel like cryin' and I dunno why.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Then net eh.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ben blij en druk en ik heb geen idee waarom >.<

    Tomorrow is going to be horrible


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oh please. Help me from this insanity.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben niet bepaald voorbereid op dinsdag. Maar ja, wat wil je ook? Er zijn honderd pagina's van de Powerpoint per week, daarnaast ook nog eens honderd blz aan literatuur per week... Dat zijn fucking 1400 pagina's in totaal! O.O Haaaalloooooo zeg.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    alles loopt in de soep zo ..


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Michonne schreef:
    (...)

    Toch in de suicide rate onder hen veel hoger.

    OT: Wow, die teveel aan Razz slaat in als een bom.

    Klopt ...Maar dat heeft niet te betekenen dat ze niet sterk genoeg waren. Dat heeft te betekenen dat ze teveel pijn hadden en waarschijnlijk met niemand konden praten.

    OT: Morgen photoshoot! Zin in, maar ben wel zenuwachtig, kan er maar niet aan wennen xD

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 1:28 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Eigenlijk hoor ik al lang te slapen


    16 - 09 - '17

    8 voor 12 en nog steeds zit ik als een gek te schrijven. Oh inspiratie wat doe je me aan?


    -