• .. en dus heb ik wat nieuwe stories nodig.
    Het liefste geen HP of iets wat daar aan gerelateerd is. Onbekende personen mag, maar alleen als 't echt goed geschreven is en een originele verhaallijn heeft.
    Verder zoek ik wel Justin Bieber stories, maar alleen als ze ook echt goed geschreven zijn. One Direction stories geld hier precies hetzelfde, alleen als het goed geschreven is alleen wil ik geen bromance stories.. that freaks me out.

    Dus, kan iemand me helpen ^^


    To infinity and beyond •

    Ik heb een OP die je zou kunnen proberen. ^^

    Catch me if you can
    “It is far more difficult to murder a phantom than a reality.”
    - Virginia Woolf
    ~
    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er middenin zit.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Misschien is mijn horror story wat voor je? Het is OP.
    Don't be afraid to sleep
    Heb wel nog maar 6 hoofdstukken.


    16 - 09 - '17

    Square schreef:
    Ik heb een OP die je zou kunnen proberen. ^^

    Catch me if you can
    “It is far more difficult to murder a phantom than a reality.”
    - Virginia Woolf
    ~
    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er middenin zit.


    Ik neem even een kijkje ^^
    Verder niemand? :c


    To infinity and beyond •

    Ik weet niet of je dit origineel vindt, maar ik hoop dat je het een kans wil geven:



    Children, cigarettes & Coca Cola-tops
    Dana is een verlegen meisje van 17 uit een enigszins rommelig gezin. Haar ouders hebben constant ruzie en haar lesbische zus van 18 is op kamers gegaan in Amsterdam, niet om te studeren, maar om van het leven te genieten. Als Dana toevallig de tien jaar oudere Jack tegen het lijf loopt, is ze op slag verliefd. Een beetje jammer dat Jack een dochtertje heeft... Dat hij ongeveer aan de andere kant van het land woont... Toch kan ze hem niet uit haar hoofd zetten. Dan verneemt ze dat hij naar haar woonplaats gaat verhuizen. En in een klein stadje als deze is het haast onmogelijk om elkaar niet tegen te komen.


    - Cromulent

    Heb je ook bepaalde genres die je leuk vindt om te lezen?
    Ik heb een lopende story, Midnight en een afgeronde. Ik weet niet of je daarnaar zoekt, maar ik kan het altijd proberen: A ghost, a human.
    Ik ben ook bezig aan een nieuwe story die binnenkort geactiveerd staat.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb drie OP stories waar ik momenteel actief aan schrijf:

    Beat the cold



    Beat the cold. (versla het koud)

    Belle (18), wordt na honderd jaar ingevroren te zijn wakker.
    Ze is haar geheugen helemaal verloren en moet dus weer overnieuw beginnen met het vertrouwen van mensen.
    In het begin weet ze niet waar ze is, en waar haar vader, moeder en broertje zijn. Iedereen verzwijgt het haar dan ook in het begin, maar hier is ze niet tevreden mee. Duizenden vragen sieren door haar heen.
    Waarom mag ze het lab niet uit? Waarom heeft ze het altijd zo koud? Waar is iedereen die ze kent?
    Waarom komt niemand haar bezoeken?
    Na een tijdje komt ze erachter dat ze een auto-ongeluk heeft gehad en op sterven na dood lag. (In een hele zware coma.) De dokters gaven haar ouders 2 keuzes: Of de stekker eruit trekken, of haar in laten vriezen en haar mee laten doen aan een nieuw project, zodat ze mogelijk over 100 jaar weer verder kan leven.
    Tegen alle verwachtingen in, wordt ze dan ook wakker. Langzaam moet ze weer aan alles wennen, lange afstanden lopen, vast voedsel verdragen, leren schrijven...
    Ze ontmoet Ash (20) Hij loopt zijn hele studie (5 jaar) stage in het lab. Belle is zijn grote project. Hij onderzoekt haar dan ook regelmatig.
    Vooral als ze ontdekken dat ze het maar niet warm kan krijgen. Ze is steenkoud. Wat ze ook aanheeft en hoe warm het ook in haar kamer is.
    De weken gaan voorbij, en ze is nog steeds even koud als toen ze uit de kist stapte.
    Ash denkt doordat het komt omdat ze zo lang ingevroren heeft gezeten. Dat de kou na al die jaren in haar lichaam is getrokken.
    Belle kan het niet geloven en snakt naar warmte. Ze is dan ook vaak chagrijnig en komt harteloos over. Ook mist ze haar familie en vrienden.
    Hierdoor ontstaan er enige conflicten en problemen tussen haar en Ash. Maar ze zetten door.
    Zal Belle het ooit weer warm krijgen? Zal ze wennen aan haar nieuwe leven? Haar studie hervatten, nieuwe vrienden maken... Zal het uiteindelijk goed komen?

    Death lottery



    Het is het jaar 2025.
    De wetenschappers zijn tot de conclusie gekomen dat 1/3 van de wereldpopulatie moet sterven. Er is niet genoeg eten meer om alle mensen te voeden, water tekort en de lucht is ernstig vervuild.
    Massamoord is de enige optie. Kernbommen zijn niet voldoende. Er worden de wreedste manieren verzonnen om hun eigen soort om zeep te helpen.
    De dichtbevolkte landen zullen als eerst aangepakt worden. De lichamen van de miljoenen afgeslachte mensen zullen worden gebruikt om een fossiele brandstof en voedingsbodems voor de boeren te maken.

    Maar omdat massamoord niet voldoende is, word er een loterij georganiseerd doormiddel van het burgersysteem.
    Alle rijke mensen met veel geld en een hogere status worden beschermd, maar de gewone burgers niet.

    De mensen die ervoor kiezen om vrijwillig te sterven, mogen zelf beslissen hoe ze willen sterven. Snel, langzaam, pijnlijk of vredig.
    New-York, Los Angeles, Beijing, India, Europa (Een aantal landen, waaronder Engeland) en Latijns-Amerika moeten alle mensen wie een strafblad hebben, voor 18:00 uur op de eerste dag van juni, afschieten.

    Wie niet naar Amerika luistert, zal sterven. Veel landen sluiten zich daarom bij hen aan en niemand lijkt meer veilig te zijn...
    Dit verhaal lees je uit de 20 jarige Nicole. Een arm meisje dat uit ook uitgeloot wordt.

    Rhan-Onuitgesproken woorden



    Dit verhaal speelt zich in de toekomst af. Om precies te zijn in het jaar 2325.
    Er is een nieuwe planeet ontdekt waar ook, net zoals op de Aarde, al eeuwenlang mensen leven. Of nou ja, mensen; Ze hebben dezelfde bouw en lichaam als mensen, maar een gouden huidskleur.
    Na maandenlange bestudering van deze planeet, besluiten ze om er mensen van de Aarde er naar toe te sturen. De reis naar de planeet duurt 1 week en ze zullen er 1 jaar verblijven.
    Maar omdat ze niet allemaal wetenschappers erheen willen sturen, maken ze er een wedstrijd van.
    10 tieners tussen de 16 en 20 jaar, 3 volwassenen ( 2 wetenschappers en 1 lerares) worden uitgeloot. Van verschillende afkomsten, verschillende landen en verschillende talen, zijn ze noodgedwongen om in het Engels met elkaar te communiceren. (Ik schrijf alles gewoon in het nederlands)
    Hun komst levert enig wantrouwen op. Na een maand in de gevangenis komen ze vrij en kunnen ze eindelijk de nieuwe planeet zien. Dit gaat niet zonder problemen natuurlijk. Er ontstaan nieuwe vriendschappen, liefdes en vijanden. Eerst lijkt het geen kwaad, maar wanneer er oorlog op de planeet uitbreekt en hun raket daarbij wordt geraakt, zijn ze noodgedwongen om langer te blijven. Er is geen communicatie meer met de Aarde, twee groepen op de planeet voeren oorlog en zij zitten er middenin. En was de bom op de raket wel een ongeluk? Was het geen opzet? Hoe loopt dit af?

    Dit verhaal lees je vanuit Anne-Ruth, een 18 jarig meisje dat ook uitgeloot is.

    Dit is het eerste deel uit een gloednieuwe trilogie, door mij bedacht.
    De Rhan trilogie gaat heten:
    Deel 1: Onuitgesproken woorden.
    Deel 2: Protest.
    Deel 3: Besmettingsdood.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Zondagavond is al voorbij, maar misschien voor de volgende avond dat je zin hebt in een leuk verhaal? (:


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.[/center]

    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - Dit verhaal is al afgelopen, maar kent een vervolg.


    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen

    http://www.quizlet.nl/stories/125784/our-love-fades-by-sunrise--harry-styles/
    Als cupido merkt dat de mensheid hun hart niet meer volgt, besluit hij het over een andere boeg te gooien: Harry Styles en Esther Dunham ontmoeten elkaar in hun droomwereld. De impact daarvan is zo groot dat het hun alledaagse leven in beslag neemt en ze niet weten of hun “droomprins(es)”echt zal bestaan of slechts in hun dromen. Zullen ze elkaar ook in de echte wereld vinden? Is het reëel om te verwachten dat je sprookjesprins(es) zich hetzelfde gedraagt in de echte wereld?

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 11:16 ]


    Every villain is a hero in his own mind.


    Er zijn er acht, zoals jij
    Acht vertegenwoordigers
    Acht kinderen
    Vechtend over Lotis
    Ieder zijn eigen element

    De jouwe, is Clava: Het vuur, het licht en de warmte van deze wereld


    Geheel Nederlands geschreven
    Hoofdstuknamen in onbekende taal
    Onbekende Personen (Fantasy)
    Ieder weekend een hoofdstuk


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"