• Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.

    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Daddario
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Casiramos
    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall - Leah Gisele Tomlinson Evolution
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Walsh
    - Harry Edward Styles - Butera
    - Louis William Tomlinson - MYxLoubear
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne KiliOfDurin

    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 115 woorden per post
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Daddario maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 20:24 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Marie-Anne Jailene Malik

    Ik grinnikte even. "Ach ja. Ik denk dat ik toch met jullie meega, sinds Zayn met Alex gaat en pas overmorgen naar onze ouders gaat. Phee en Lou gaan zich wel redden en maak je niet zorgen, ik denk dat Louis wel alert is van zijn handelingen." Zei ik. Hij speelde wat met mijn haren, waar ik even moest glimlachen en hij nam me mee naar de uitgang. Liam leunde tegen een paal aan en trok me in een knuffel van achteren. Ik grinnikte even toen hij kusjes onder mijn oor en in mijn nek drukte. Ik draaide me even om en hing mijn armen weer in zijn nek, om zo op mijn tenen te staan en mijn lippen op de zijne te planten. Oké, zelfs ik gaf het toe - we waren veel te klef, maar het kon me niets schelen. Zayn kon mij even niets schelen. Misschien moest ik eens hakken gaan dragen, maar dan deden mijn voeten weer pijn en daar had ik eenmaal geen zin in. Ik beet zachtjes op zijn lip en friemelde wat met zijn haar. Ik had hem zo erg gemist.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij haar woorden. Kon Zayn niet gewoon opschieten, dan konden we weg. Ik speelde rustig met haar haren. Ik sloeg mijn armen om haar heen en drukte zacht kusjes in haar nek. Al snel draaide ze zich om en voelde ik haar armen om mijn nek. Ik tilde haar een beetje op en kuste haar terug. We waren echt veels te klef, maar we moesten nu onze tijd gebruiken voor ik weer weg moest. Toen ze op mijn lip beet schudde ik zacht mijn hoofd waardoor ik mijn lip weer terug trok. "Niet hier, liefje. Vanavond en anders morgen, maar niet nu." Als we alleen waren vond ik het echt geen probleem om verder te gaan dan dit geflikflooi, maar niet midden op het vliegveld. Zeker niet met al die fans in de buurt. Dat was privé en dat hield ik graag zo zolang het nog kon. Ik had mijn vingers rond de punten van haar haren gevlochten. Ik hield zo veel van haar en had haar zo gemist. Ik was blij dat ze morgen wilde blijven slapen. Ook vond ik het echt heel leuk als ze meewilde naar mijn ouders. Dan zou ik weer meegaan met die van haar als Zayn ook naar huis ging.


    Bowties were never Cooler

    Megan Horan
    Louis en Liam zijn ondertussen de hal binnengelopen. Het zal dus niet lang meer duren voordat Niall of Harry ook komt, wat me steeds ongeduldiger maakt. Ik glimlach naar het aanzicht van Liam en Louis, die blij zijn hun familie en vriendin weer te zijn. Ik denk terug aan de vorige terugkomst van de jongens, wat een dieptepunt in de relatie van mij en Harry is. Harry heb ik vergeven, al ben ik het nog niet vergeten. Ik had nooit verwacht dat hij ooit vreemd zou gaan. Altijd had ik me voorgehouden dat hij niet zo'n jongen is, dat had ik behoorlijk fout. Na een paar dagen niet met hem gesproken te hebben of gezien te hebben, besefte ik me dat ik eigenlijk niet zonder hem kan. Niall was het hier echter niet mee eens als lieve, bezorgde broer. Nu is onze relatie dus geheim, wat behoorlijk frustrerend is. Het liefst zou ik zo naar Harry toe willen rennen, hem omhelzen en zeggen hoeveel ik hem heb gemist en dat ik van hem hou. Door dit geheime gedoe, is dit niet mogelijk. Ik schrik op uit mijn gedachten door het gegil dat weer wat hoger wordt. Snel zie ik Niall, die naar Leah toeloopt. Zodra zijn blik op mij valt wisselt hij nog wat woorden met Leah en loopt naar me toe. Met een grote glimlach omhels ik hem terug. "Broertje!" zeg ik vrolijk. Het is fijn om weer zijn armen om me heen te hebben en zijn stem in het echt te horen. "Ik heb je gemist," zeg ik nadat ik hem loslaat.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 18:55 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Leah Gisele Tomlinson
    Na een paar minuten wachten, wat voelde als een eeuwigheid, komen ze eindelijk naar buiten. Mijn blik valt even op Louis die gelijk door naar Phee gaat, zoals altijd. Ik rol even met mijn ogen, maar besteed er verder geen aandacht aan. Dan zie ik Niall, een glimlach siert mijn lippen en ik zie dat hij mijn kant opkomt. Hij laat zijn koffer vallen en komt dan glimlachend mijn kant op. 'Ik heb je gemist' zegt hij terwijl hij me een knuffel geeft. Daarna kust hij me even op mijn wang. Ik lach even, en geef hem een kus terug. Dan vraagt hij of ik mee naar Megan wil. Ik knik even en Niall loopt al weg. 'Louis is nu toch de druk met zijn Phee' denk ik. Ik loop Megans kant op, die trouwens heel dichtbij me in de buurt staat en begroet haar ook even.


    That is a perfect copy of reality.

    Marie-Anne Jailene Malik

    Ik pruilde mijn lip even toen hij zich terug trok. "Oké, mij best." Pruilde ik en leunde weer tegen zijn borst aan. Ik voelde een paar honderd ogen op me branden, maar dat was ik onderhand wel gewend en zeker ook na de verloving. De haat werd meer, maar zoals altijd negeerde ik alles sinds ik een harde buitenkant had. Ik kon makkelijk tegen de kritiek die mensen tegen me hadden, maar keerde het makkelijk terug. "Word je niet moe om me steeds op te tillen?" Grinnikte ik en voelde zijn vingers weer in mijn haren gevlochten. Dit voelde echt fijn na al die tijd. Ik kon het niet geloven dat ik zo lang zonder hem heb geleefd, al was dat misschien iets overdreven gezegd. We waren nu officieel verbonden als verloofden en ik kon niet wachten tot we echt heel erg officieel waren verbonden in het echt, maar dat ging nog een tijdje duren sinds ik maar een paar maanden achttien was.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    Leah was ook mee gelopen naar Megan en ik glimlach even naar haar als Megan weer heeft losgelaten. ' ik jou ook' zeg ik nog tegen haar waarna ik even een blik om me heen werp. Vele fans die nog mijn naam roepen in hoop dat ik nog naar ze toe kom maar op dit moment wil ik alleen maar hier zijn, bij Megan en Leah. 'Moet je Louis eigenlijk niet gedag zeggen?' Vraag ik aan Leah omdat ik best wel kan bedenken dat zei die ook heel erg gemist heeft. Ik kijk nog even kort om me heen maar zie Louis eigenlijk helemaal niet. Ach hij zal vast wel ergens zijn,waarschijnlijk druk met phee, hij had het er op tour wel vaak over hoe graag hij zijn vriendinnetje weer wou zien net als de andere jongens en ik zelf natuurlijk. Ik kijk Megan even aan en daarna naar Leah. ' en hoe gaat het met jou?' Vraag ik met een glimlach. Ik was nieuwsgierig naar wat er hier allemaal gebeurt was en ik ben blij dat ik met ze kan praten nu. Ik haf ook nog wel dingen te vertellen over de tour maar meestal waren de verhalen nogal hetzelfde. Er zijn natuurlijk wel weer wat jieuwe landen waar we heen zijn geweest maar we hebben niet echt veel tijd gehad die goed te bekijken.

    Leah Gisele Tomlinson
    'Moet je Louis eigenlijk niet gedag zeggen?' vraagt Niall dan aan me. Ik schud even nee en zeg dan 'Nee, die heeft het te druk met zijn vriendinnetje en zijn toekomstige kindje' en ik rol even met mijn ogen. Ik zou best wel een knuffel van Louis willen, maar ik ga niet smeken, hij moet maar mijn kant opkomen. Ik lach even en geef hem dan een kus op zijn mond. Dat heb ik echt gemist. Dan richt hij zich even op Megan, maar zijn blik gaat al snel weer naar mij. 'En hoe gaat het met jou?' Vraagt hij met een glimlach. Ik glimlach terug en zeg dan 'Met mij gaat het goed, hoe gaat het met jou? Fijne tour gehad?' Ik lach even, ik heb Niall echt gemist, meer dan ik had gedacht. 'Zullen we niet eens moeten gaan, en waar blijft Harry trouwens, hij is anders nooit zo laat, hetzelfde geld voor Zayn trouwens, waar blijven die twee?' Vraag ik dan.


    That is a perfect copy of reality.

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij haar woorden. "Zolang jij het bent zal ik er nooit moe van worden. Al zijn we straks oud en gerimpeld dan zelfs zal ik je overal naartoe." Ik stond hier met haar in mijn armen en voelden talloze ogen op me branden. Ik keek naar de fans. "Mogen we alsjullieblieft een momentje alleen?" vroeg ik vriendelijk en het werd al snel stiller en werd het branden minder. Ik zette haar terug op de grond en liet mijn vingers naar haar nek glijden. Daar kriebelde ik zacht met mijn vingers in haar nek. Gewoon dit soort kleine genegenheidjes geven en ontvangen had ik het meest gemist. Voor mij hoefde alle extreme uitbundige romantiek niet. De kleinste gebaren konden het meest betekenen. Zeker als ze van haar kwamen. Ik drukte nog wat zachte kusjes over haar gezicht heen. Dit soort dingen vond ik heel fijn, al was het wel erg klef. Zayn was verrassend laat, maar ik wilde Annie niet haar broer ontnemen. Ik zou het ook niet leuk hebben gevonden als Lou zonder dat ik het wist met Phee naar huis zou zijn gegaan. Zeker niet omdat er nu wel wat spanning tussen ons zat, net als tussen Zayn en mij over de verloving met zijn zusje.


    Bowties were never Cooler

    Walsh schreef:
    Zayn Malik
    Ik wil landen, en snel. Ik wil Marie weer zien, en Alex in mijn armen sluiten. Dat is waar ik naar verlang. De hele tijd dacht ik aan haar, maar dat is niet het enige. De verloving. Marie en Liam. Mijn zusje en mijn beste vriend. Liam is een goede jongen, dat zeker. Hij zal haar echt niet slecht behandelen. Maar toch voelt het... vreemd.
    Eindelijk zijn we geland. Ik typ nog snel een sms'je naar Alex. Sta je al klaar om me te verwelkomen met een dikke zoen? x Bijna wil ik er een knipoog smiley achter zetten, maar dan besef ik me dat, dat misschien iets te veel van het goede is. Glimlachend klik ik op 'verzend'. Waarschijnlijk staan er ook heel veel fans te wachten op onze komst. Het is lief, maar af en toe irriteert het me toch wel een beetje. Vooral de paparazzi. Verschrikkelijk! Natuurlijk zal ik voor de fans wel even wachten om een paar handtekeningen te zetten. Als ik op zij kijk zie ik dat Niall ons allemaal kort aankijkt, en ik schenk hem een glimlach.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Niall Horan
    Ik sla een arm om haar heen, 'oww..' Het lijkt me ook niet echt leuk als je broer terugkomt na een lange tijd en je dan niet eens even een knuffel komt geven. Ik snap dat die denkt aan phee en zijn toekomstige vriendje maar dit is wel een beetje raar. Ik glimlach als ze me een kus geeft en geef er gauw eentje terug.'Met mij gaat het goed, hoe gaat het met jou? Fijne tour gehad?' Geeft ze antwoord op mijn vraag en glimlach. ' mooi, met mij gaat het ook goed en de tour was weer heel leuk zoals altijd, maar ik miste jullie wel heel erg' zeg ik, ik hoop dat we dit keer wat langer kunnen blijven dan de vorige keer want toen moesten we al zo snel weer weg.'Zullen we niet eens moeten gaan, en waar blijft Harry trouwens, hij is anders nooit zo laat, hetzelfde geld voor Zayn trouwens, waar blijven die twee? Zegt Leah dan en ik haal mijn schouders op. ' ik heb ze alleen nog gezien toen we het vliegtuig uitliepen dus ik weet het ook niet. Wachten we of gaan we al vast?' Vraag ik aan de twee. Mij maakte het niet zoveel uit wat we deden maar dat Megan en Harry elkaar dan weer zouden zien vond ik niet zo leuk en dat was waarschijnlijk ook niks voor Megan maar dat weet ik niet zeker. Ik had Harry nog steeds niet vergeven voor wat die Megan had aangedaan, hij was zeker nog wel mijn beste vriend maar in de buurt van mijn zus hoefde die echt niet meer te komen.

    Marie-Anne Jailene Malik

    Mijn mondhoeken krulden omhoog bij zijn woorden en een gelukkige zucht rolde over mijn lippen. ''Awh, dat is schattig. Ik hou van je.'' glimlachte ik en drukte korte kus op zijn lippen. Hij keek naar de fans en zei wat tegen ze wat mij even liet grinniken. ''Hey, het zijn wel je fans, maar ik begrijp je. Ik wil ook wat tijd alleen met je.'' glimlachte ik zwakjes. Het werd al snel stiller en het voelde me al wat beter. Ik beet op mijn lip en een kleine glimlach speelde rond mijn lippen. Liam zette me terug op de grond en liet zijn vingers in mijn nek glijden. Zijn vingers kriebelden zachtjes in mijn nek, waardoor ik moest lachen. Hij drukte nog wat zachte kusjes over mijn gezicht heen. Ik moest even grinniken en keek hem met mijn wenkbrauwen opgetrokken aan. ''Ik vind dit kleffer dan zoenen, ik meen het.'' lachte ik, maar drukte nog een kus op zijn neus. Glimlachend keek ik hem aan en keek trots naar de ring om mijn vinger heen. ''Nog geen spijt van deze ring?'' grapte ik en wikkelde mijn armen om zijn middel heen, al kwam ik maar bij zijn kin uit.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij haar woorden. Ik vond al die fans geweldig, maar nu werd het wat irritant. Gelukkig luisterden ze wel en kreeg ik wat rust zodat ik wat in haar nek kon kriebelen en kusjes over haar hele gezicht kon zetten. Ik glimlachte bij haar woorden en drukte nog een kusje in elk van haar mondhoeken. "Dan zijn we maar lekker klef." zei ik met een grijns en voelde haar lippen mijn neus raken. Ik zag haar naar de ring kijken en glimlachte zelf ook. Ik was nog steeds zo blij dat ze ja had gezegd. Bij haar vraag keek ik haar aan. "Geen seconde. Ik ben nog altijd de gelukkigste jongen ter wereld." Ik hield haar stevig tegen me aan en hield haar gewoon tegen me aan met mijn koffer naast me. Uiteindelijk hoorde ik opnieuw gillen en zag Zayn aankomen. Ik zwaaide naar hem om zijn aandacht te trekken. Ik draaide Marie-Anne in mijn armen rond. "Annie, ga naar je broer. Ik wacht wel tot je weet wat je doet." Ik drukte nog een kus op haar haren en liet haar toen los zodat ze naar Zayn kon.


    Bowties were never Cooler

    Megan Horan
    "Ik jou ook,' zegt Niall terug. Zulke kleine dingen laten je toch altijd nog wat meer stralen van blijdschap. Leah is ook bij ons komen staan. Niall vraagt haar iets over Louis, waarop ze met haar ogen rolt. Wat Leah zegt zal ik zeker niet ontkennen. Het verbaasde me al dat hij alleen aandacht aan Phee schonk, alsof Leah niet bestond. Hij is dan misschien wel binnenkort een vader, maar dat betekent niet dat je-je familie links moet laten liggen. Leah en Niall praten nog wat over de tour en hoe het met ze gaat, gesprekken waar ik niet echt mijn aandacht bij heb. Als ik Harry's naam hoor ben ik weer gefocust. Hij is inderdaad laat, wat misschien maar beter is ook. Het zou alleen maar vervelend zijn om niets tegen hem te kunnen zeggen omdat Niall erbij staat. "Ik heb ze alleen nog gezien toen we het vliegtuig uitliepen, dus ik weet het ook niet. Wachten we of gaan we al vast?" vraagt Niall aan ons. Dit is mijn kans om alleen te blijven. "Jullie kunnen wel alvast gaan, ik moet nog wat met Marie bespreken,' verzin ik als smoes. Zij is een van de weinigen die weet over mij en Harry, aangezien ik de vorige keer haar hulp nodig had om Harry apart te krijgen. "Ik red me wel alleen. Jullie willen vast wel even samen zijn. Daarbij zal er binnenkort vast nog genoeg tijd zijn waar ik mijn kleine broertje kan irriteren."


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Zayn Malik
    Toen we eindelijk het vliegtuig uit waren, kwamen Marie-Anne en Liam al snel in mijn blikveld. Ik zag hoe ze druk bezig waren met klef zijn, waarna Liam haar los liet. Net toen ik naar ze toe wilde lopen, zag ik de grote groep fans achter de dranghekken staan. Gillend, schreeuwend. Lachend, zingend. Ik liep naar ze toe om snel een paar foto's met ze te maken. Daarna liep ik vlug door naar Marie-Anne. Ze had haar ogen nog op Liam gericht. "Boe." fluisterde ik, met mijn mond dichtbij haar oor, en mijn handen op haar ogen. Ondertussen liet ik mijn ogen rond gaan, op zoek naar Alex. Het was hier zó druk, en er stonden zo veel fans.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Alexandria Rose Styles

    Ik praatte nog even met wat vrienden op Kik tot ik het icoontje van een Sms bovenaan zag verschijnen. Ik tik erop en glimlach als ik het berichtje van Zayn lees. Ik wil net antwoorden als het geschreeuw weer is wat luider wordt, waardoor ik al kan raden dat een van de jongens uit het vliegtuig is. Ik kijk op en een glimlach siert mijn lippen als ik Zayn zie. Ik druk mijn telefoon weer uit en zie dat hij eerst naar Marie-Anne loopt. Logisch, het is familie en daar ga je als eerst heen. Ik zie zijn ogen rondgaan en grinnik zachtjes. Ik loop naar hem toe en glimlach. 'Hola.' grijns ik en sta dan naast hem stil...


    El Diablo.