• Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.

    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Daddario
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Casiramos
    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall - Leah Gisele Tomlinson Evolution
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Walsh
    - Harry Edward Styles - Butera
    - Louis William Tomlinson - MYxLoubear
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne KiliOfDurin

    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 115 woorden per post
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Daddario maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 20:24 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Zayn Malik
    Plotseling klonk er een stem naast me. "Hola." Ik herkende de stem van Alex, en gelijk draaide ik mijn gezicht haar kant op. "Hello," Langzaam boog ik mijn gezicht dichter naar haar toe, terwijl ik mijn handen op haar heupen legde. Mijn lippen raakten zachtjes de hare. Dit had ik gemist. Dit kon ik wel elke dag, de hele dag door, doen. Ik werp nog snel een kort blik op Liam. "Ook hallo, trouwens." Met een grijns keer ik me weer tot Alex, en kus haar opnieuw. Om ons heen hoor ik het geluid van camera's, nog steeds gillende fans, fans die vertederd "ahw" zeggen, en natuurlijk af en toe ook een paar hatelijke worden. Inmiddels ben ik er wel aan gewend geraakt, maar toch is het wel pijnlijk.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Alexandria Rose Styles

    Zijn gezicht draait bijna meteen mijn kant op. "Hello," zegt hij en hij buigt zijn gezicht naar mij toe terwijl ik zijn handen op mijn heupen voel. Ik voel zijn lippen zachtjes op de mijne en ik kus hem zacht terug. Hij trekt zich even kort terug, "Ook hallo, trouwens." zegt hij tegen Liam en ik grinnik zachtjes. Vervolgens kus ik hem weer en leg mijn hand in zijn nek. Ik hoor om ons heen het geluid van camera's en fans maar dat boeit me niet zo. De hatelijke dingen negeer ik ook, daar raak je aan gewend na een tijdje en het raakt me niet echt meer. Er zijn genoeg fans die het wel accepteren. Ik stop de kus even en laat mijn lippen een stukje voor die van hem hangen. 'I missed you.' zeg ik met een kleine glimlach.


    El Diablo.

    Zayn Malik
    Ze legt haar hand in mijn nek, en beantwoordt mijn kus. Na een paar seconden stopt ze de kus even en laat haar lippen verleidelijk een stukje voor die van mij hangen. "I missed you." zegt ze met een kleine glimlach. Mijn hand breng ik naar haar wang, en deze streel ik zachtjes. "Ik heb jou ook gemist," zeg ik zacht. "Is er nog wat gebeurd terwijl ik weg was?" vraag ik vervolgens. Mijn hand breng ik terug naar haar heup, en mijn lippen vinden weer voor kort de weg naar haar lippen. En ik vond Marie-Anne en Liam klef. Zelf kunnen we er ook wat van.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Marie-Anne Jailene Malik

    Ik lachte even en schudde mijn hoofd. "Klef, maar vergeet niet dat de anderen soms ook klef zijn. Heel erg zelfs," Zayn en Alex konden er namelijk ook wat van, sinds ik ze soms toch kleffer vond dan ons, maar dan zag je het ook via een ander standpunt. Oké, Zayn vond ons ook klef, maar dat negeerde ik meestal. "En ik heb absoluut geen spijt dat ik ja heb gezegd, ik ben gelukkig met je." Glimlachte ik, waarna ik een korte kus op zijn lippen drukte. Ik voelde twee handen op mijn ogen en Zayn's warme adem bij mijn oor. "Hoi," lachte ik. Alex kwam bij ons staan en hij ging weer klef doen met haar. "Tot zo." Ik omhelsde Liam nog even en liep toen naar Zayn en Alex die aan het zoenen waren. Ik rolde met mijn ogen en kruiste mijn armen. "Wauw. Neem een kamer. Alsjeblieft, stel je niet openbaar." Zuchtte ik. "Maar, als jullie samen weggaan, ga ik naar Wolverhampton met Liam." Zei ik en wachtte op een antwoord.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik liet haar naar haar broer gaan die al innig stond te zoenen met Alex. Dan zeiden ze dat Marie-Anne en ik klef waren. Dar waren we ook, heel erg, maar niet op deze manier. Ik bleef op een afstandje staan en grinnikte bij de woorden van mijn verloofde. Direct kreeg ik ook weer een glimlach op mijn gezicht aan de gedachte dat ze echt mijn verloofde was. Het leek het koppel nou niet veel uit te maken of wij, of talloze fans, hier stonden. Ze aten elkaar gewoon op. Ik schuifelde met mijn trolleykoffer in mijn hand terug naar Marie-Anne en sloeg mijn armen van achter om haar middel om erna mijn hoofd op dat van haar te laten rusten terwijl we geduldig afwachtten op Zayn's oordeel. Eerder eigenlijk voor de verandering eens ongeduldig, want het liefst zou ik haar nu meenemen naar de auto en met Louis en Phee achterin en zij naast me naar Wolverhampton rijden. Ik kuchte zacht om hun aandacht te trekken. Dan zou dit ten minste geen dagen meer duren.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 21:06 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan
    Jullie kunnen wel alvast gaan, ik moet nog wat met Marie bespreken,' geeft Megan als antwoord en ik trek eerst even mijn wenkbrauw op maar na even denken knik ik dan toch. ' is goed ik zie je vanavond denk ik nog wel' glimlach ik. Het was jammer gelijk weer wrg te gaan bij Megan maar ik had er in iedergeval weer gezien en even alleen zijn met Leah was ook fijn."Ik red me wel alleen. Jullie willen vast wel even samen zijn. Daarbij zal er binnenkort vast nog genoeg tijd zijn waar ik mijn kleine broertje kan irriteren' zegt ze en ik begin te lachen. ' ja en ik jou bereid je maar vast voor want ik heb een hoop in te halen' lach ik en richt me daarna tot Leah. ' dus waar gaan we heen?' Vraagbik aan haar met een glimlach. Mij maakte het vrij weinig uit waar we heen gingen nu als ik maar bij Leah ben is het goed. Ik kijk nog even nar de fans die maar blijven gillen en ik zwaai even kort naar ze waardoor ze gelijk weer harder gaan gillen. Ik lach even en kijk dan weer naar Leah

    Leah Gisele Tomlinson
    'Jullie kunnen wel alvast gaan, ik moet nog wat met Marie bespreken' zegt Megan tegen ons en ik knik even. Niall trekt daarentegen zijn wenkbrauw op. Daarna knikt hij wel. 'Is goed, ik zie je vanavond denk ik nog wel' glimlacht hij naar Megan. Dan beginnen ze een verhaal over elkaar irriteren. Ik sta er even bij. Als Megan uiteindelijk wegloopt vraagt Niall 'Dus waar gaan wij heen?' Ik haal mijn schouders even op en zeg dan 'Ik heb geen idee, wat wil je absoluut niet doen?' Ik kijk even naar de fans en zeg dan 'Misschien wat foto's maken met de fans?'


    That is a perfect copy of reality.

    Zayn Malik
    "Wauw. Neem een kamer. Alsjeblieft, stel je niet openbaar." Ik schrok op uit de zoen door Marie-Anne's woorden, die me even lieten grinniken. Ik verwijderde mijn handen van Alex' heupen en keerde me tot Marie-Anne. "Maar, als jullie samen weggaan, ga ik naar Wolverhampton met Liam." voegde ze er nog aan toe. Voor een seconde vertrok mijn glimlach. Ik moest er echt nog aan wennen dat ze verloofd was. Mijn kleine zusje. Verloofd. Met Liam. Maar ik moest ook niet te streng zijn. Zij waren ook volwassen. Ik slaakte een zachte zucht. "Goed. Stuur me even een sms'je als je veilig daar bent?" zei ik. Met een glimlach klopte ik Marie-Anne kort op haar schouder. Toen richtte ik me tot Liam. "Pas goed op haar, hè?" Ook hem schonk ik nog een glimlach. Langzaam hing ik mijn arm over Alex' schouders.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Liam Payne
    Ik zag Zayn's gezicht vertrekken, maar al snel kwam zijn glimlach terug. Hij keurde het gelukkig goed. Bij zijn vraag knikte ik. "Altijd. Ik zal nooit iets met haar laten gebeuren." beloofde ik hem. Dat was ook de belofte die bij de ring om Annie's vinger hoorde. Ik hield mijn armen om Marie-Anne heen. "Kom." fluisterde ik in haar oor. "Later, man." zei ik nog voor ik met mijn verloofde richting de auto van mijn ouders liep.Voor zover ik wist had Phee namelijk geen eigen auto. Eenmaal bij de auto zag ik Louis met Phee achterin zitten. Ik hield de passagiersdeur voor Annie open en keek naar het koppel achterin. Ik vond het niets, maar ik kon ook niet ontkennen dat ze er leuk uitzagen samen. "Geen gezoen in de achteruitkijkspiegel, alsjullieblieft." zei ik semi-serieus waarschuwd. Heel erg was het niet, maar afleidingen als die zouden niet helpen met mijn concentratie op de weg straks. Die ik wel nodig zou hebben na zo'n tijd amper te hebben gereden. Gelukkig had ik nog wel mijn rijbewijs bij me. Louis ging ik zoizo niet laten rijden want die sloopte toch elke wagen waar hij instapte.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Leah vraagt wat ik absoluut niet wilt doen maar ik haal me schiuders op,' ik vindt alles wel best' glimlach ik. Het maakte me nu niet zoveel uit waar we waren of wat we gingen doen als het maar samen met Leah was. 'Misschien wat foto's maken met de fans?' Stelt ze voor en ik knik even waarna ik een blik werp op de fans. ' is goed, maar niet heel lang want ik wil zo ook even alleen met je zijn' glimlach ik en pak daarna haar hand vast. Ik trek haar mee naar de fans die harder beginnen te gillen en ik maak al vast wat foto's. Ik trek Leah naar me toe en druk een kus op haar wang terwijl er een foto wordt gemaakt. Daarna kijk ik weer even naar de fans, ze willen allemaal wel een foto maar dat gaat niet lukken. Het was altijd leuk aandacht te besteden aan de fans ondat je gewoon zag hoe blij ze ervan werden maar dat je sommige fans ook teleur moest stellen omdat ze dan helemaal niet op de foto konden of een handtekeningen kregen was altijd wel wat minder maar ik doe altijd mijn best ziveel mogelijk fans blij te maken. Ik zet ondertussen even wat handtekeningen en kijk dan naar Leah met een grote glimlach.

    Louis W. Tomlinson:

    Ik kijk verbaasd achterom als ik een maar al te bekende stem hoor.
    'Geen gezoen in de achteruitkijkspiegen, alsjullieblieft' vroeg Liam waarna ik kort grinnikte. Voor Liam in ging stappen zei ik snel:
    'Liam! Dit moet je voelen, het kindje schopt!'. Het was misschien ietswat enthousiast van mij als vader, maar Liam zou als oom dit toch ook wel leuk vinden. Bovendien denk ik dat hij -en misschien is dit heel verkeerd om het te denken- een kindje ook wel leuk vind. Gewoon in het algemeen dan. Liam is een beschermend, lief, zorgzaam type dus ja. En ik ben ook niet de enige die dat weet.
    Ik nam ook wel heel snap de beslissing om Liam Phee haar buik te laten voelen, maar kom op het zijn niet meteen twee totale onbekenden van elkaar. Het is een wilde gok hoor maar ik denk niet dat Phee het erg vindt. Dat hoop ik tenminste niet, maar waarom wel?
    Voorzichtig haalde ik mijn handen van Mijn vriendin haar buik af en schonk haar een oprechte glimlach. Ik kon gewoon niet verdrietig zijn om het feit dat wij een kindje kregen. De bijzaken misschien wel maar niet dat ik met het allerleukste meisje nog een schat van een kind op de wereld zou brengen. Het blijft stiekem leuk.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 16:20 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ophelia Annabelle Payne | Phee.
    ''Het schopt al een aardige tijd,'' bekende ik zachtjes ''maar sinds jij hier bent nog veel harder.'' Ik legde mijn hand kort op zijn wang, al gleden mijn ogen al vrij snel terug naar Liam. Ik stak mijn tong naar hem uit, waarna ik mijn armen over elkaar sloeg.
    ''Zegt de man die nog geen twee tellen zonder kleffigheid kan.'' Het kwam er iets bitsiger uit dan ik eigenlijk bedoelde, maar kom op: Liam was nog geen één keer blij geweest met mij en Louis. Waarom begreep hij gewoon niet dat ik met Louis had - en misschien zelfs heftiger - zoals hij met Marie had.
    ''Je moet me ooit eens loslaten, Liam. En als je me hetzelfde geluk als jijzelf gunt dan doe je dat nu.'' Ik schudde mijn hoofd langzaam terwijl ik het portier open gooide. ''Casie brengt me wel thuis,'' mompelde ik zacht, waarna ik de deur dicht sloeg en met mijn armen over elkaar geslagen de menigte opnieuw begon in te benen. Casie stond vast nog bij de snoepautomaten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Payne
    Ik kon het toch niet laten om een beetje te glimlachen toen bleek dat het kindje schopte. Toch was het wel schattig, hoe fel ik er op tegen was. Bij Phee's woorden stak ik mijn tong terug uit. "Niet onder het rijden." maar ik wist wat ze bedoelde. Marie-Anne en ik waren inderdaad heel klef. Ik zuchtte bij haar woorden. Ze had gelijk. Ik moest haar eens loslaten, maar na 17 jaar was dat moeilijk. Ik trok een wenkbrauw op toen ze uitstapte. Toen ze over haar bitchie vriendin begon liet ik de passagiersdeur los en hield haar tegen met een hand tegen haar schouder en een op haar buik. Het was inderdaad een voetballertje. Ik glimlachte bij het idee. Het zat dus in de genen. "Nee, Phee. Je gaat gewoon mee. Ik wil niet dat je alleen daardoor gaat." Ik zuchtte. "Het spijt me dat ik zo beschermend ben, maar je bent mijn zusje, Phee. Ik wil gewoon het beste voor je en een baby voor je 18e hoort daar niet bij. Hoe vervelend het ook kan zijn, ik hou van je en dat gaat echt niet veranderen." Ik sloeg mijn armen om haar heen. "Gewoon niet te klef op de achterbank, okay zusje?" Ik drukte een kusje op haar wang. Mijn kleine zusje werd groot en daar moest ik mee dealen, hoe lastig en vervelend ik het ook vond.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 13:26 ]


    Bowties were never Cooler

    Louis W. Tomlinson:

    Het ging me eerlijk gezegd wat te snel. Alle broer-zus relaties zijn toch wel verschillend. Ik wist ook even niet wat te doen toen Phee de auto uitstapte. Moet ik met haar mee? Moet ik haar terugtrekken? Moet ik misschien zelf blijven zitten?
    Liam gaat al met haar praten en het lijkt me dan ook verstandig om me er helemaal niet mee te bemoeien. Ik vertrouw er wel op dat het goed gaat... Bovendien zou ik het moeilijk vinden voor welke partij ik zou moeten kiezen. Ook al zou ik het verhaal kennen het blijven mijn vriendin en mijn vriend.
    Ik ging maar weer rustig zitten en ik hoefde maar 2 seconden na te denken of een heel belangrijk iets schoot al door mijn gedachten: mijn zusje.
    'Fuck' vloekte ik in mezelf. Opnieuw een dilemma die ik dit keer zelf moest oplossen. Zou ik nu nog naar haar toe gaan? Ik zou haar vast aantreffen met Niall en ik zou ook niet weten hoe dat zou aflopen. Een smsje lijkt ook nog wat lullig... Maar ik weet toch even niks beters.
    Wat ben ik toch een klojo! Ik word in de eerste plaats verliefd op het zusje van een van mijn beste vrienden. Dat is niet meteen zo erg, maar haar leven verpesten door haar zwanger te maken en haar met een kind opschepen wel. En vervolgens moet ik er nog op gewezen worden ook voor ik het snap.
    En dan kom ik eindelijk treug bij mijn dierbaren vergeet ik gewoon compleet mijn zusje! Stom, stom, stom!
    Met een diep denkend gezicht en een hand voor mijn mond staar ik voor me uit. Wat zal ik doen?

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 16:11 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ophelia Annabelle Payne | Phee.
    ''Ik weet dat zeventien zijn en een kind krijgen in de meeste gevallen niet heel goed afloopt.. Maar je weet dat ik al voor de zwangerschap tegen abortus was. Ik kon niet egoïstisch zijn en iets levend uit mijn lichaam laten halen. Jij, uit iedereen, zou dat moeten weten. Dit kind groeit al 6 maanden in me. Weet jij hoe vreemd het is om voor twee mensen te moeten eten? Voorzichtig om te moeten gaan met je zelf, enkel en alleen omdat je dat kleine hoopje moet beschermen?'' Ik fronste lichtelijk terwijl ik een hand op de bol plaatste.
    ''Het kan me niet schelen wat andere van me denken, wat ze zeggen of doen; ik heb van dit hummeltje gehouden lang voor ook maar iémand er van wist, en dat ga ik blijven doen. Het doet me pijn, dat mijn enige broer niet bij me was tijdens mijn echo's, het shoppen, tijdens de babyshower.. Onze zussen waren er, mam was er.'' Ik sloot mijn ogen voor een moment om de opkomende tranen weg te slikken.
    ''Maar jij was er niet.'' Vrijwel automatisch gleden mijn ogen naar Louis; ik wilde niet dat hij zich slecht voelde want ik hield van hem, maar het mocht best gezegd worden. ''Jullie waren er allebei niet. De personen in deze wereld waar ik het meest van houd waren niet bij één van de belangrijkste momenten in mijn leven.'' Ik beet op mijn onderlip waarna ik zachtjes zuchtte. Ik mocht me niet druk maken van de dokter; door de baby kreeg ik namelijk minder zuurstof. Ongelukkig genoeg lag hij of zij namelijk dicht tegen mijn zuurstofkanaal en dat was weer slecht voor een hoge bloeddruk.
    ''Het maakt niet uit Liam, het zijn de hormonen. Ik mag me niet zo aanstellen. Ga alsjeblieft naar je lieve verloofde. Ik heb Casie toch beloofd met haar terug te gaan.'' Ik legde mijn hand kort op zijn wang, waarna ik me omdraaide en naar een breed zwaaiende Casie begon te lopen.
    Skittles, een bounty, zakjes chips en nog meer snackjes bungelden in haar handen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.