• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Some people are art and do art at the same time

    Je weet niet meer of je gevoelens voor mij hebt terwijl k nog steeds van je hou en die gevoelens voor je heb...Pfff..bang dat je bij me weg gaat en nooit meer terug komt... >.< Jammer dat je gister geen ''i love you'' terug zei...


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Mijn kat ligt op mijn voeten en ik moet naar de wc.
    Ik wil niet bewegen want hij slaapt, maar ik moet zo nodig.
    First world problems, haha.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Gotcha, evil spider. Geen duistere achtbenige praktijken meer in de buurt van mijn bed. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    OVER TIEN DAGEN BEN IK ACHTTIEEEEEN


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Titan schreef:
    (...)
    Whut? Sinds wanneer is dat nou weer, dat is echt idioot!


    Sinds mijn docente dat vindt. ^^ En de brief is ook raar geschreven ja, maar die brief schrijven is letterlijk zinnen vertalen hahah ^^. En dat is wat ik gedaan heb.
    Was al lang blij dat er geen grammaticafouten waren :x

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 19:51 ]


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Scorpia schreef:
    (...)

    Als je geen Engels kan, spreek het dan ook niet. Het irriteert me echt.

    OT: Gisteravond was echt een topavond geweest! Als deze avond ook zo gaat worden, ben ik tevreden over mijn leven. :Y)


    wat is er fout dan ? ... en oo ja ik heb dyslexie , dus zie het vaak niet :$ * verbetering is daarom ook welkom*

    Minnesota897 schreef:
    (...)

    wat is er fout dan ? ... en oo ja ik heb dyslexie , dus zie het vaak niet :$ * verbetering is daarom ook welkom*


    Je zei basically "Need someone how understand my ..."
    Terwijl de correcte vorm is "I need someone who understands me ... "

    Volgens mij irriteerde dat een beetje. (:


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Piltover schreef:
    (...)

    Je zei basically "Need someone how understand my ..."
    Terwijl de correcte vorm is "I need someone who understands me ... "

    Volgens mij irriteerde dat een beetje. (:


    dankje .... ik snap hem :$ thanks

    Minnesota897 schreef:
    (...)

    wat is er fout dan ? ... en oo ja ik heb dyslexie , dus zie het vaak niet :$ * verbetering is daarom ook welkom*

    Ik ben ook niet zo'n kei in Engels, maar volgens mij is het "I need someone how understand my ...". Iedereen maakt af en toe wel een foutje en ik twijfel ook soms als het om Engels gaat, maar dat zoek ik de zin gewoon even op met Google ^^. Je maakt echt niet zoveel fouten voor iemand die dyslexie heeft, hoor, al begin je een zin wel altijd met een hoofdletter en eindigt-ie met een punt ;). Ik zie dat je ook nog niet zolang op Q bent, maar het is misschien goed voor je om te weten dat deze site vol grammarnazi's zit.

    En nu terug ontopic. Ik begin dit echt kots-, maar dan ook kotsbeu te worden. Waarom ben ik toch zo slecht in jouw ogen? Waarom? Life sucks.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 20:02 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    seriously .-. ? wtfckking hell is happening lately


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Als ze ijs eten in de hemel, eten ze zonder twijfel Fairly Nuts.

    Ah, de nostalgie. Zo lang al geen Avatar meer gezien. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Bluugh

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 20:54 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik kan gewoon gaan janken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb ècht geen zin om de fietsen binnen te zetten. Oh god, wat ben ik weer lui vandaag :')


    26 - 02 - '16