• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Some people are art and do art at the same time

    Waar zijn mijn oortjes als ik ze nodig heb?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Scorpia schreef:
    (...)

    Als je geen Engels kan, spreek het dan ook niet. Het irriteert me echt.

    OT: Gisteravond was echt een topavond geweest! Als deze avond ook zo gaat worden, ben ik tevreden over mijn leven. :Y)

    Je kan er ook gewoon overheen lezen, kost je geen cent meer. Zo'n reactie is niet chill als iemand zich al klote voelt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Je kan er ook gewoon overheen lezen, kost je geen cent meer. Zo'n reactie is niet chill als iemand zich al klote voelt.

    Alsnog mag het wel wat vriendelijker. *.*

    GrafQuizletopiPad.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 21:07 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    En toen waren twee avonden (vanavond en morgenavond) in één klap verpest. Ugh. Mensen zijn zo moeilijk.

    Waarom doe ik het ook niet gewoon op de normale manier? --"


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Houdt. Je. Fucking. Kop. Kuthond. Anders kom ik m zo meteen toch snoeren, joh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Die school is ook waardeloos. Juist, moeten we blokstage doen. Oke. Heel fijn allemaal. Maar laat ons dan niet op maandag terug komen voor twee fucking uurtjes omdat we anders geen Duits hebben en dan te ver achter raken. Alsof we niet achter raken met de rest van de vakken. --" De logica die daar weer in zit...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    STOP, ik. Je hebt niks aan je hart. Waarom blijf ik er maar over denken en panikeren.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kom op knul, niet ontkennen nu ik ook nog met bewijs aankom ><


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    -

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 16:48 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ah, ik heb echt te doen met die jongen :c


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Verstandskiezen... waarom zijn jullie in vredesnaam onderdeel van mijn gebit? Jullie doen me pijn, geven me knallende koppijn en het is gewoon niet leuk meer. Als die tandarts serieus weer gaat zeggen dat ze nog niet klaar zijn om eruit getrokken te worden, zal ik zijn tanden er eens zonder verdoving uittrekken.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik snap dat je het gezellig hebt, maar zeg dan niet tegen mij dat je snel zal reageren. Buh, ik ben echt niet op te peppen vandaag...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ugh, nu kan ik compleet iets anders gaan verzinnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil een koekje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."