• Cover met dank aan Aragog


    WASHINGTON 23 September 2020.
    De wereld bevolking word te groot hebben de onderzoekers verkondigd, de brandstof en voedselbronnen raken uitgeput en met het drinkbare water staat het ook niet best. Amerika heeft besloten om de wereld bevolking met 1/3e uit te gaan roeien en doet dit op een agressieve manier. Hun troepen volgen hen tot over de hele wereld en stortte zich op de dicht bevolkte landen.
    De lichamen van de afgeslachte mensen worden gebruikt om een fossiele brandstof en voedingsbodems voor de boeren van te maken.
    Massa moord is aan de orde van de dag en niemand lijkt veilig te zijn tenzij je genoeg geld en aanzien hebt. De normale burger word uit hun huizen gesleept en in koele bloede vermoord, slecht een groepje mensen weet te ontsnappen en beginnen aan hun trek door europa. Ze hopen veiligheid te vinden, maar de weg is lang en zwaar. Verschillende landen hebben zich bij Amerika gevoegd wat hun weg alleen maar moeilijker maakt.

    gebaseert op dit artikel

    Topic's:
    Rollentopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 19:01 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Cas schreef:
    Ik wil me uitschrijven, sorry. Ik heb hier echt geen inspiratie meer voor. :c En ik wil niet dat anderen op me moeten wachten de hele tijd.
    oke


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Sorry, maar ik schrijf mij uit. Ik probeer wat meer aan een aantal RPG's te houden en wat van Q afkicken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    Sorry, maar ik schrijf mij uit. Ik probeer wat meer aan een aantal RPG's te houden en wat van Q afkicken.
    oke... nou zo blijven er steeds minder over =) jammer...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)oke... nou zo blijven er steeds minder over =) jammer...

    Echt heel erg sorry, meis. Maar ik heb ook een eigen RPG die aan het doodgaan is, ik probeer die nog te redden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    (...)
    Echt heel erg sorry, meis. Maar ik heb ook een eigen RPG die aan het doodgaan is, ik probeer die nog te redden.
    Is goed =) niets aan te doen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hey, ik had vandaag weer moeten posten, maar niemand heeft nog na mij gepost dus heb ik dat niet gedaan, gaat iemand nog posten dit weekend of?


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    sandordinja schreef:
    Hey, ik had vandaag weer moeten posten, maar niemand heeft nog na mij gepost dus heb ik dat niet gedaan, gaat iemand nog posten dit weekend of?


    Ik wil wel maar ik wacht nog op bequeath.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Iemand die nog gaat posten deze vakantie? Vooral de mensen waar Elise nu bij is in ht verhaal en zu?? Ik moet namelijk allang weer een stukje plaatsen volgens mij, maar wacht nog :/


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    deze rpg is echt dood gelopen =(


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    deze rpg is echt dood gelopen =(


    Ik vind het echt een mega gaaf idee voor een rpg, echt jammer :(


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Nou, anders moeten we er gewoon wat omheen schrijven? Bequeath reageert ook om de zoveel tijd, ik hou het topic in de gaten en jullie twee zijn er ook nog. Misschien moeten we hen gewoon nog een laatste kans/waarschuwing bieden en als ze daarop niet reageren, gaan we gewoon met z'n vieren verder?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tolstoy schreef:
    Nou, anders moeten we er gewoon wat omheen schrijven? Bequeath reageert ook om de zoveel tijd, ik hou het topic in de gaten en jullie twee zijn er ook nog. Misschien moeten we hen gewoon nog een laatste kans/waarschuwing bieden en als ze daarop niet reageren, gaan we gewoon met z'n vieren verder?


    ind :)


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Als iemand de rpg wilt overnemen mag dat, ik zal ook gewoon blijven schrijven, maar ik heb al 100x geprobeerd deze rpg te reanimeren, maar het werpt geen vruchten af, en heb er nu ook eigenlijk helemaal geen tijd voor.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    Als iemand de rpg wilt overnemen mag dat, ik zal ook gewoon blijven schrijven, maar ik heb al 100x geprobeerd deze rpg te reanimeren, maar het werpt geen vruchten af, en heb er nu ook eigenlijk helemaal geen tijd voor.


    We kunnen hem samen runnen? Gewoon, als iemand een idee heeft, gooit die dat hier en kijken we samen of we het uitvoeren of niet.
    Ik stuur anders wel al eens een berichtje rond?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik wil ook wel weer schrijven maar ik ben gewoon enorm inspiratieloos :S


    Never run faster than your guardian angel can fly