• Cover met dank aan Aragog


    WASHINGTON 23 September 2020.
    De wereld bevolking word te groot hebben de onderzoekers verkondigd, de brandstof en voedselbronnen raken uitgeput en met het drinkbare water staat het ook niet best. Amerika heeft besloten om de wereld bevolking met 1/3e uit te gaan roeien en doet dit op een agressieve manier. Hun troepen volgen hen tot over de hele wereld en stortte zich op de dicht bevolkte landen.
    De lichamen van de afgeslachte mensen worden gebruikt om een fossiele brandstof en voedingsbodems voor de boeren van te maken.
    Massa moord is aan de orde van de dag en niemand lijkt veilig te zijn tenzij je genoeg geld en aanzien hebt. De normale burger word uit hun huizen gesleept en in koele bloede vermoord, slecht een groepje mensen weet te ontsnappen en beginnen aan hun trek door europa. Ze hopen veiligheid te vinden, maar de weg is lang en zwaar. Verschillende landen hebben zich bij Amerika gevoegd wat hun weg alleen maar moeilijker maakt.

    gebaseert op dit artikel

    Topic's:
    Rollentopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 19:01 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Tolstoy schreef:
    (...)

    We kunnen hem samen runnen? Gewoon, als iemand een idee heeft, gooit die dat hier en kijken we samen of we het uitvoeren of niet.
    Ik stuur anders wel al eens een berichtje rond?
    Dat is goed ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Tolstoy schreef:
    (...)

    We kunnen hem samen runnen? Gewoon, als iemand een idee heeft, gooit die dat hier en kijken we samen of we het uitvoeren of niet.
    Ik stuur anders wel al eens een berichtje rond?
    Dat is goed ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Tolstoy schreef:
    (...)

    We kunnen hem samen runnen? Gewoon, als iemand een idee heeft, gooit die dat hier en kijken we samen of we het uitvoeren of niet.
    Ik stuur anders wel al eens een berichtje rond?
    Dat is goed ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Tolstoy schreef:
    (...)

    We kunnen hem samen runnen? Gewoon, als iemand een idee heeft, gooit die dat hier en kijken we samen of we het uitvoeren of niet.
    Ik stuur anders wel al eens een berichtje rond?
    Dat is goed ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Tolstoy schreef:
    (...)

    We kunnen hem samen runnen? Gewoon, als iemand een idee heeft, gooit die dat hier en kijken we samen of we het uitvoeren of niet.
    Ik stuur anders wel al eens een berichtje rond?
    Dat is goed ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Tolstoy schreef:
    (...)

    We kunnen hem samen runnen? Gewoon, als iemand een idee heeft, gooit die dat hier en kijken we samen of we het uitvoeren of niet.
    Ik stuur anders wel al eens een berichtje rond?
    is goed


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Mijn probleem is dat ik gewoon enorm inspiratieloos ben :S


    Never run faster than your guardian angel can fly

    D= Q tripte um


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Well na dat de meest vriendelijke persoon mij een berichtje in mijn gb had gestuurd, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik nog minder zin heb in deze rpg.
    Ik geef toe dat ik lang niet heb gereageerd, iets wat niets voor mij is, dit omdat ik door omstandigheden weinig inspiratie had, en ik eerlijk gezegt geen zin had om het aan andere uit te leggen en dus niks heb gezegd, eigenlijk gaat het andere nog steeds niks aan.
    Hoezeer ik het ook haat om op te geven heb ik keuzes moeten maken en is dit een van de rpg's die ik laat gaan.
    Misschien rpg ik wel met sommige van jullie op een andere rpg en anders sayonara


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik schrijf me ook uit, sorry.
    De RPG loopt toch niet echt meer, en ik betwijfel ook of dat gaat gebeuren, en ik heb nu ook andere dingen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    oke... met ik vind het goed bedoelde ik niet blaf de deelnemers af...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    oke... met ik vind het goed bedoelde ik niet blaf de deelnemers af...


    dat was ook echt niet afblaffen he, en er staat ook gewoon bij dat het 'een schop onder de kont' is, er staan smileys bij en alles om duidelijk te maken dat het niet 'blaffend' bedoeld is. Jij hebt het al eens uitermate vriendelijk geprobeerd en dat hielp niets.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    sandordinja schreef:
    Iemand die nog gaat posten deze vakantie? Vooral de mensen waar Elise nu bij is in ht verhaal en zu?? Ik moet namelijk allang weer een stukje plaatsen volgens mij, maar wacht nog :/


    Ik heb geen inspiratie :S


    Never run faster than your guardian angel can fly

    Tolstoy schreef:
    (...)

    dat was ook echt niet afblaffen he, en er staat ook gewoon bij dat het 'een schop onder de kont' is, er staan smileys bij en alles om duidelijk te maken dat het niet 'blaffend' bedoeld is. Jij hebt het al eens uitermate vriendelijk geprobeerd en dat hielp niets.
    ja oke, maar dit heeft ook niet echt geholpen =')


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)ja oke, maar dit heeft ook niet echt geholpen =')


    Niets helpt blijkbaar. xp


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.