• IK VERKLAAR ALLE DRIE DE SPELEN VOOR GEOPEND!!!!

    We gaan even door. Katniss en Peeta hebben nooit bestaan. De Hunger Games gaan door, in de vierde Kwartskwelling.

    In de vierde Kwartskwelling zullen vier games zijn:
    District 1, 2, 3 en 4

    District 5, 6, 7 en 8

    District 9, 10, 11 en 12
    Van alle Districten 4 deelnemers, waarvan er van elke spelen 6 meegaan naar:
    THE ULTIMATE GAMES
    In de Ultimate Games zullen dus 18 mensen meedoen, en elke dag om twaalf uur zal er een speciale gebeurtenis zijn.
    Good luck, and may the odds be ever in your favor...



    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd (12/18):
    District:
    Tribuut/stylist/mentor:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (hoeft niet met foto):
    Sterke punten:
    Zwakke punten:
    Extra:


    District 1: VOL
    -
    - Camargue Meredith Adelyne (Garde)
    - Angela Morrez (PippinToek)
    -
    District 2: VOL
    -
    - Dylan Gotham (Stillinski)
    - Mynta Lea Wild (Diaries)
    -
    District 3: VOL
    - Heather Lucy Reed (Diaries)
    -
    -
    -
    District 4: VOL
    -
    -
    - Kealynn Ann La Rue (Kendizzzzle)
    -
    District 5: VOL
    - Chance Reeva Heavenless (Lunalovesit)
    -
    -
    -
    District 6: VOL
    - Jake Oliver Riggs (Diaries)
    - Adrienna Woods (Mutiny)
    -
    -
    District 7: VOL
    - Madeline Johnson (FennaFriend)
    - Elessa Irminio (Galadriel12)
    -
    -
    District 8: VOL
    - Felicity "Felis" Jones (Lunalovesit)
    -
    -
    -
    District 9:
    - Rowan Black (Lunalovesit)
    - Claire Scott (XLeaves)
    -
    -
    District 10:
    - Xavier Gonzalez (Waterwork)
    - Symphia Krattel (Defqon)
    -
    -
    District 11: VOL
    - Jacob Bohati (FennaFriend)
    - Farina Terra Daneaux (Windlesss)
    - Rebecca Nights (Squirrelpaw)
    -
    District 12:
    - Skye Diana Morris (Diaries)
    - Connor Erstaf (Galadriel12)
    -
    -

    Even een stop op meisjes, vanwege teveel.



    Regels:
    Gelieve naamsveranderingen of afwezigheden door te geven.
    Gelieve geen posts van een regel plaatsen.
    Gelieve niet te veel ruzie maken onder gebruikers.
    Als je liever stylist of mentor bent, kan dat, maar een tribuut meer is altijd fijn *hint hint*
    De tributen die niet worden ingevuld sterven bij het bloedbad bij de hoorn
    Als je weg bent, graag even melden (ik reken er zoiezo op dat iedereen dat doet)
    Pak wat je wilt bij de hoorn, maar niet zodat iedereen een tent heeft of iedereen een slaapzak
    We willen natuurlijk in elke spelen iets meer dan zes tributen, het liefst twaalf, maar dat redden we natuurlijk niet. 8 of 9 is oke
    Je mag maximaal vier tributen, maar verwaarloos er geen. Stylisten en mentoren mogen altijd.
    En als je ideeën hebt voor bijv. de speciale dingen in de Ultimate Games heeeeel graag doorgeven.

    Praattopic

    Speeltopic 1

    Dankjewel!
    GreetZ Lunalovesit

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 11:41 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Madeline Johnson // District 7 // 14 jaar


    'Madeline Johnson.' galmde door de microfoon. Mijn hart stopte eventjes met bonken. Mijn voeten stonden aan de grond genageld en mijn mond viel lichtjes open. Ik knipperde sneller dan normaal en mijn ademhaling ging moeizaam. 'Waar ben je, Madeline?' zei de vrouw op het podium. Ik voelde mijn ogen vochtig worden. Vanaf de zijkant hoorde ik mensen schreeuwen. 'Nee, laat haar met rust!' 'Dit kan niet, het kan niet Madeline zijn!' 'Wrede mensen, hoe durven jullie ons kleine zusje van ons af te nemen!' Ik draaide mijn hoofd om naar de plaats waar het geluid vandaan kwam, en zag dat mijn broers lang de vredebewakers probeerden te komen. 'Madeline, kom je het podium nog op?' Met moeite tilde ik mijn rechtervoet op en zette hem voor mij neer. Het voelde alsof er lood in mijn schoenen was gedaan. Langzaam kwam ik stapje voor stapje bij het podium. Een traan rolde over mijn wang. Ik keek nog een keer om en zag mijn moeder huilend in mijn vaders armen, met Oliver en Harry - twee van mijn broers - ernaast staan, die mijn moeder probeerden te kalmeren. Mijn andere twee broers, Joshua en Nathan, deden nogmaals een poging bij me te komen. 'Vuile klootzakken!' schreeuwde Joshua. Dat was dan ook het laatste wat ik nog kon horen, want daarna werden ze door 4 vredebewakers weggedreven, het plein af. Nog een traan rolde over mijn wang. Ik liep verder het podium op en ging naast de andere tributen staan. 'Gefeliciteerd!' zei de vrouw van het capitool. En verder kreeg ik niet veel mee, enkel dat ik naar binnen werd gedwongen en daar moest wachten.


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    (Hee Fenna, we kunnen doen dat Madeline en Elessa in een bij elkaar in een coupé zitten of zo?)


    I dress to kill, but tastefully

    (Ja is goed :) )


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Briannah > Mutiny


    nothing is true, everything is permitted.

    (Okiiii ik pas t ff aan)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Thaaanks


    nothing is true, everything is permitted.

    (Oja mensen, KatnissBella heeft zich afgemeld)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Elessa Irmino D7

    Ik word door de poederpruik de trein in gedouwd. Ze heeft de zelfde subtiliteit als een betonnen muur, zacht uitgedrukt.
    Mij word vertelt dat ik een coupe deel met Madeline Johnson. Als ik met haar in een coupe sta, vraag ik:
    'Waren die mannen je broers?' 'Niet bot bedoeld' voeg ik er snel aan toe.
    'Ja. Je kunt nu wel stellen dat we aardig in de shit zitten.' zegt ze.
    'Daar heb je helemaal gelijk in.' beaam ik. Ik laat me zakken op mijn bed.
    'Is het goed als ik hier slaap?' vraagt ze als ze op het andere bed gaat zitten.
    'Oh ja hoor.' Ik word rood. Wat ben ik toch een sukkel.

    (Meer doe ik maar even niet............)


    I dress to kill, but tastefully

    BluesSister schreef:
    Elessa Irmino D7

    Ik word door de poederpruik de trein in gedouwd. Ze heeft de zelfde subtiliteit als een betonnen muur, zacht uitgedrukt.
    Mij word vertelt dat ik een coupe deel met Madeline Johnson. Als ik met haar in een coupe sta, vraag ik:
    'Waren die mannen je broers?' 'Niet bot bedoeld' voeg ik er snel aan toe.
    'Ja. Je kunt nu wel stellen dat we aardig in de shit zitten.' zegt ze.
    'Daar heb je helemaal gelijk in.' beaam ik. Ik laat me zakken op mijn bed.
    'Is het goed als ik hier slaap?' vraagt ze als ze op het andere bed gaat zitten.
    'Oh ja hoor.' Ik word rood. Wat ben ik toch een sukkel.

    (Meer doe ik maar even niet............)

    (Anne je mag geen andere personages besturen he...)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    (Ja weet ik maar ja anders schoot het niet echt op....... @FennaFriend: sorry sorry sorry als ik je hele verhaal heb vernacheld! )


    I dress to kill, but tastefully

    {Neejoh is goed zo :)) }


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    (wanneer gaan ze eigenlijk in de arena, want volgens mij begint dit stilaan dood te gaan hoor ;/ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nou dan zet ik d'r toch even vaart achter.

    Adrienna Woods || District 6
    Toen ik de coupé uitstapten werd ik met ruwe hand naar een gebouw gesleurd. Echt vriendelijk waren ze niet in het Capitool. Ik kon het niet laten om me los te wrikken en de man een harde klap te verkopen. De man keek me geschrokken aan. Waarna ik zei: 'Poten thuis vuile baviaan.' Boos stampte ik weg en ging het gebouw in. Het was een zeer groot gebouw. Al snel hoorde ik weer voetstappen achter me en werd ik opgetild. 'Het is geen speelterrein hier jongedame.' Nee dat was het zeker niet. 'Klopt, en waarom laat je me niet gewoon zelf lopen.' 'Omdat jíj niet weet waar je heen moet.'
    'Moet dat dan met ruwe hand?' De man zuchtte en liep verder zonder me los te laten. Wild begon ik te spartelen totdat ik een spuit kreeg. Waarschijnlijk morfling. Toen ik ontwaakte uit de morfling droom was ik in een zaal met allemaal mensen om mij heen. Ze keken allemaal naar me vanachter een balkon. 'Adrienna Woods, wij toleren hier geen opstandigheid, laat eens zien wat je in huis hebt, overtuig ons van het feit dat we je überhaupt de arena haalt.' Zouden ze me nou serieus voordat ik de arena in ging willen vermoorden? Ik zuchtte en gaf ze een vuile blik. Ik zou hoe dan ook sterven. Beroeps winnen altijd. Ik had het plan om me in de arena vol te storten op de hoorn des overvloeds om daarna een boom met kokosnoten te zoeken. Ik hoopte vurig op een strandthema. Als je je in een palmboom kon verstoppen en een hut daar zou kunnen bouwen boven op de reusachtige bladeren, dan zou je met een pijl en boog op iedereen kunnen schieten die langs kwam. Natuurlijk zouden de spelmakers me dan zo snel mogelijk uit de boom willen jagen. Maar who cares? wat ik sowieso niet wilde is er als eerste uit liggen. Ik keek om me heen en zag dat de spelmakers elke beweging opschreven. Ik liep naar het pijl en boog en schoot. Bam! in de roos. Nog drie keer erna schoot ik weer in de roos. de spelmakers keken elkaar aan en de hoofdspelmaker zei: 'Adrienna Woods, we zullen je niet elimineren, tenzij je nog een daad van koppigheid verricht.' Daar moest ik dan maar mee leven. WIlde ik winnen en mijn vriendje, broertje en andere mensen die -misschien- om mij geven terugzien.


    nothing is true, everything is permitted.

    Mutiny schreef:
    Nou dan zet ik d'r toch even vaart achter.

    Adrienna Woods || District 6
    Toen ik de coupé uitstapten werd ik met ruwe hand naar een gebouw gesleurd. Echt vriendelijk waren ze niet in het Capitool. Ik kon het niet laten om me los te wrikken en de man een harde klap te verkopen. De man keek me geschrokken aan. Waarna ik zei: 'Poten thuis vuile baviaan.' Boos stampte ik weg en ging het gebouw in. Het was een zeer groot gebouw. Al snel hoorde ik weer voetstappen achter me en werd ik opgetild. 'Het is geen speelterrein hier jongedame.' Nee dat was het zeker niet. 'Klopt, en waarom laat je me niet gewoon zelf lopen.' 'Omdat jíj niet weet waar je heen moet.'
    'Moet dat dan met ruwe hand?' De man zuchtte en liep verder zonder me los te laten. Wild begon ik te spartelen totdat ik een spuit kreeg. Waarschijnlijk morfling. Toen ik ontwaakte uit de morfling droom was ik in een zaal met allemaal mensen om mij heen. Ze keken allemaal naar me vanachter een balkon. 'Adrienna Woods, wij toleren hier geen opstandigheid, laat eens zien wat je in huis hebt, overtuig ons van het feit dat we je überhaupt de arena haalt.' Zouden ze me nou serieus voordat ik de arena in ging willen vermoorden? Ik zuchtte en gaf ze een vuile blik. Ik zou hoe dan ook sterven. Beroeps winnen altijd. Ik had het plan om me in de arena vol te storten op de hoorn des overvloeds om daarna een boom met kokosnoten te zoeken. Ik hoopte vurig op een strandthema. Als je je in een palmboom kon verstoppen en een hut daar zou kunnen bouwen boven op de reusachtige bladeren, dan zou je met een pijl en boog op iedereen kunnen schieten die langs kwam. Natuurlijk zouden de spelmakers me dan zo snel mogelijk uit de boom willen jagen. Maar who cares? wat ik sowieso niet wilde is er als eerste uit liggen. Ik keek om me heen en zag dat de spelmakers elke beweging opschreven. Ik liep naar het pijl en boog en schoot. Bam! in de roos. Nog drie keer erna schoot ik weer in de roos. de spelmakers keken elkaar aan en de hoofdspelmaker zei: 'Adrienna Woods, we zullen je niet elimineren, tenzij je nog een daad van koppigheid verricht.' Daar moest ik dan maar mee leven. WIlde ik winnen en mijn vriendje, broertje en andere mensen die -misschien- om mij geven terugzien.

    (Nice Mutiny)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Thaaankss,


    nothing is true, everything is permitted.