• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    -

    Scorpia schreef:
    Wat heeft het voor nut elk woord te beginnen met een hoofdletter? En waarom in een titel? Kom op, zeg.

    _O_

    OT: Damn, deze opdracht is zoveel moeilijker dan ik dacht :'D

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 19:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mensen zijn snel op hun teentjes getrapt (cat)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ben ik even blij dat ik niks heb ondergekotst vandaag. (:


    You are beautiful, you are love.

    Morgen die map inleveren om school. Vet scheef geperforeerd, tja, niet mijn beste vak hahah. Nouja, het gaat om de inhoud, niet hoe het eruit ziet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aaaah. Stage is zo leuk. Wiehoe. Van mij mogen die drie weken zo langzaam mogelijk gaan. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Erg volwassen ben je.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dus...


    26 - 02 - '16

    waaaaaaah ik wil het en wel nu, want ik ben te nieuwsgierig!!!!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik moet en ik zal deze deadline op z'n minst halen. My determination is great.


    No growth of the heart is ever a waste

    Frans gemaakt, morgen so
    Ik heb nog niet eens de woordjes gezien die ik moet leren
    Dat wordt weer een 1, nou ja ik verkloot Frans toch altijd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    This is... Magic ;o

    Ik - net aan de etenstafel, geen idee meer hoe we op dat onderwerp kwamen maar oké - : Ik vind het altijd zo'n onzin als mensen alleen op blond haar of donker haar vallen, dat heeft er toch allemaal niks mee te maken?
    Mijn broertje: Ik val alleen op blauw haar.

    Ik had het niet meer. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik - net aan de etenstafel, geen idee meer hoe we op dat onderwerp kwamen maar oké - : Ik vind het altijd zo'n onzin als mensen alleen op blond haar of donker haar vallen, dat heeft er toch allemaal niks mee te maken?
    Mijn broertje: Ik val alleen op blauw haar.

    Ik had het niet meer. (':


    Dat is gewoon schattig hahah. Hoe oud is 'ie?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    (...)

    Dat is gewoon schattig hahah. Hoe oud is 'ie?


    Hij is dertien. Maar hij meent dat niet hoor. XD Hij is nu echt aan het puberen en wil nooit iets zeggen over wie hij knap vindt ofzo en tja, dan gaat hij dit soort dingen zeggen. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Hij is dertien. Maar hij meent dat niet hoor. XD Hij is nu echt aan het puberen en wil nooit iets zeggen over wie hij knap vindt ofzo en tja, dan gaat hij dit soort dingen zeggen. (':


    Alsnog is het schattig :P hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.