• [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 22:07 ]


    help

    Goodmorning ^^


    Stenenlikker

    Goeiemoggel:Y)
    -dat heb ik echt lang niet meer gezegd-


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Goedemoooorgen. c:
    Ik moet zoveel doen vandaag. Beginnen met wiskunde. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Catilina schreef:
    Goeiemoggel:Y)
    -dat heb ik echt lang niet meer gezegd-


    Hahaha.
    Ik ben echt vroeg voor mijn doen, maar ik moet nu eerst die motivatiebrief afmaken...


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    (...)

    Hahaha.
    Ik ben echt vroeg voor mijn doen, maar ik moet nu eerst die motivatiebrief afmaken...

    Motivatiebrief waarvoor? (:
    In de voorgaande weken heb ik echt veel motivatiebrieven moeten schrijven xd Maar nu heb ik even rust. Nou ja, wel schoolwerk. Te veel :c


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cicero schreef:
    Goedemoooorgen. c:
    Ik moet zoveel doen vandaag. Beginnen met wiskunde. :3

    Succes^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Catilina schreef:
    (...)
    Motivatiebrief waarvoor? (:
    In de voorgaande weken heb ik echt veel motivatiebrieven moeten schrijven xd Maar nu heb ik even rust. Nou ja, wel schoolwerk. Te veel :c


    Voor zo'n verbredingsprogramma of hoe zoiets ook heet voor school. Maar ik heb voor mezelf mijn motivatie niet helemaal duidelijk, dus dat is lastig...


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    (...)

    Voor zo'n verbredingsprogramma of hoe zoiets ook heet voor school. Maar ik heb voor mezelf mijn motivatie niet helemaal duidelijk, dus dat is lastig...

    Oh, zoiets. :'D
    En dan is het inderdaad wel lastig, haha. Ik schrijf altijd eerst de punten op die ik erin wil, dan een onsamenhangend verhaal met die punten en dan zet ik het in de goede volgorde:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Catilina schreef:
    (...)
    Oh, zoiets. :'D
    En dan is het inderdaad wel lastig, haha. Ik schrijf altijd eerst de punten op die ik erin wil, dan een onsamenhangend verhaal met die punten en dan zet ik het in de goede volgorde:Y)


    Nah, ik heb nu wel wat aardigs. Al is het eerder een half a-4'tje geworden dan een heel a-4'tje, maar het is wel kort en krachtig :')


    Stenenlikker

    Hello.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    THIS EPISODE IS SO FREAKING AWESOME


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Irvine schreef:
    THIS EPISODE IS SO FREAKING AWESOME

    Van?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    I'm listening to Disney songs while studying. WHOOP.


    help

    I'm bored.
    Had ik maar een pistool.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Arthillian schreef:
    (...)
    Van?


    The Vampire Diaries, het is so awesome C:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.