• [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 22:07 ]


    help

    Irvine schreef:
    (...)

    Ik zal je wel een pb erover sturen (: Dank je alvast!

    Graag gedaan hoor. (;


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik snap echt geen ene fuck van mijn wiskundeD.... Ik heb nog steeds moordneigingen naar de persoon die zei dat verzamelingenleer leuk is.


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    Ik snap echt geen ene fuck van mijn wiskundeD.... Ik heb nog steeds moordneigingen naar de persoon die zei dat verzamelingenleer leuk is.

    Het klinkt al oninteressant.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Arthillian schreef:
    (...)
    Het klinkt al oninteressant.


    En het is echt heel ingewikkeld. Maar dus wel zo'n beetje de basis van de wiskunde. Great -_-
    En mijn neefje denkt dat het niet zo heel ingewikkeld is, omdat zijn leraar zo duivels was om het zo uit te leggen dat het vrij eenvoudig leek. Maar wat wij krijgen is echt verreweg van eenvoudig en moeilijk te begrijpen...


    Stenenlikker

    Waar is Xanthe trouwens gebleven?


    Stenenlikker

    Was Xanthe er dan? (A)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Arthillian schreef:
    Was Xanthe er dan? (A)


    Nee, ik heb haar al lang niet in dit topic gezien.


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    (...)

    Nee, ik heb haar al lang niet in dit topic gezien.

    Oooh. Daar heb je gelijk in.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Maybe she's busy with school?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Irvine schreef:
    Maybe she's busy with school?


    Zou kunnen ja... Maar dat ben ik ook.
    Al ben ik gewoon te verslaafd aan Q xD


    Stenenlikker

    Ik ben van mijn verslaving van Q af :'D Soms dan zit ik er gewoon heel de ochtend+middag niet op en kijk ik weer een keertje in de avond erop xd. Hoewel, nu ik weer schrijf, ben ik ook weer meer op Q te vinden :]

    En Kimi is geweldig ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Irvine schreef:
    Ik ben van mijn verslaving van Q af :'D Soms dan zit ik er gewoon heel de ochtend+middag niet op en kijk ik weer een keertje in de avond erop xd. Hoewel, nu ik weer schrijf, ben ik ook weer meer op Q te vinden :]

    En Kimi is geweldig ^^


    Haha, hoe doe je dat?
    Ik zit er sowieso meestal pas op als ik thuis ben. Maar mijn huiswerk lijdt er soms nog wel eens onder, zoals nu ook. Moet eigenlijk frans leren. Oeps...


    Stenenlikker

    Zo geweldig ben ik toch niet?!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dat noem ik toetsweek :'D Ik heb afgelopen week toetsweek gehad en dan zit je sowieso amper op Q, ook doe ik niet meer echt mee met RPG's, dus hoef ik ook daarvoor niet op Q te zijn :'D

    En jawel! Dat ben je wel! Je hebt me geholpen en dat waardeer ik c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ben niet zo veel van de RPG's, maar ik kom gewoon graag op Q en verder heb ik geen huiswerk dit weekend, dus heb ik sowieso veel tijd om op Q te komen.
    Op het moment ben ik bezig met het schrijven van een One Shot. Ik zit nu op 954 woorden en ik ben nog niet klaar.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."