• [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 22:07 ]


    help

    Morgenmiddag om 17:26 kan ik mijn username vervangen, maar dan ben ik bij m'n vriend.
    Hopelijk wordt mijn username niet op dat moment ingepikt, anders ga ik huilen. :(


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Arthillian schreef:
    Morgenmiddag om 17:26 kan ik mijn username vervangen, maar dan ben ik bij m'n vriend.
    Hopelijk wordt mijn username niet op dat moment ingepikt, anders ga ik huilen. :(


    Ahw, ik hoop ook voor je dat niemand dat doet!


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    (...)

    Ahw, ik hoop ook voor je dat niemand dat doet!

    Inderdaad. Anders heb ik geen shipnaam meer over.
    Whouffle was al ingepikt en ... is de andere benaming voor dezelfde ship.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Arthillian schreef:
    (...)
    Inderdaad. Anders heb ik geen shipnaam meer over.
    Whouffle was al ingepikt en ... is de andere benaming voor dezelfde ship.


    Hmhm, it wouldn't be nice...
    Hé, dit is geloof ik nog wat beter ^^


    Stenenlikker

    eigenlijk had ik deze pf onder de username Delone moeten hebben, want dat is de shipnaam voor die twee xD


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    eigenlijk had ik deze pf onder de username Delone moeten hebben, want dat is de shipnaam voor die twee xD

    Dan moet je weer terug naar Delone. :P
    En Delahaye is de man die op je vorige profielfoto stond?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kim, ik heb gewoon gedaan dat het niet in 1 keer lukte ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Irvine schreef:
    Kim, ik heb gewoon gedaan dat het niet in 1 keer lukte ^^

    Okay. ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    I'm baaack. Groepswerk is voor het grootste deel gedaan. Nu nog groepswerk twee.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Haaaaaaay Melis ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Arthillian schreef:
    (...)
    Dan moet je weer terug naar Delone. :P
    En Delahaye is de man die op je vorige profielfoto stond?


    Ik mag geloof ik veranderen, maar dan kan ik niet op 12 december veranderen en dat wil ik juist :')
    Jep, Isaac Delahaye. En hij is ook die man op mijn pf nu ^^


    Stenenlikker

    Hay Meslissa ^^


    Stenenlikker

    Ik moet maar eens beginnen aan die motievatie brief die ik morgen af moet hebben...


    Stenenlikker

    Irvine schreef:
    Haaaaaaay Melis ^^


    @Belle Ik kan pas de 17de/18de mijn username in december veranderen, dan maar hopen dat ie niet is ingepikt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Arthillian schreef:
    (...)

    @Belle Ik kan pas de 17de/18de mijn username in december veranderen, dan maar hopen dat ie niet is ingepikt.


    Hmm, das dan niet heel handig.. Ik hoop echt voor je dat niemand heb dan al inpikt! Hoop ik trouwens ook met de mijne die ik an wil nemen...


    Stenenlikker